Lager pers kopen

Hoe moet je je derailleur afstellen, remmen vervangen...
mfacey
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 317
Lid geworden op: za 6 februari 2016, 21:47
Mijn mountainbike: YT Jeffsy CF Pro 29 (2019), Cube LTD Pro 29er (2016)

leguyt schreef: ma 29 maart 2021, 20:11 Deze zijn specifiek gemaakt voor de lagers van mijn scharnierpunten. Zowel de pullers om de lagers eruit te halen als drifts om de lagers er weer in te persen. Je krijgt dus voor iedere maat lager aparte pullers en drifts.
Net een hele set voor mijn YT besteld incl bussen en pers voor de frame lagers, bussen voor de BB en voor de headset, en ook nog een trekker voor de frame lagers! :-q
Supergoed advies via de mail waarbij mijn "mandje" zelfs op maat voor mij is samengesteld. Echt top! Ik plaats wel wat fotos zodra ik het binnen heb.

Nogmaals dank voor de tip!
leguyt
All rounder
All rounder
Berichten: 134
Lid geworden op: za 27 december 2008, 23:26
Mijn mountainbike: Wikkit Zonkey 29er ,Kona Process 111

Graag gedaan. De communicatie verloopt idd erg prettig. Zeer klantvriendelijk. Ik ben benieuwd hoe het bevalt.
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2300
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

Over welke van de genoemde producten hebben jullie het eigenlijk?
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
leguyt
All rounder
All rounder
Berichten: 134
Lid geworden op: za 27 december 2008, 23:26
Mijn mountainbike: Wikkit Zonkey 29er ,Kona Process 111

EmTeeBee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 187
Lid geworden op: vr 8 april 2011, 13:58

leguyt schreef: vr 9 april 2021, 22:35 Over deze:
https://www.bearingprotools.com/
Overzichtelijke site en de prijzen zijn netjes. :-q
Heb hier zojuist een setje besteld voor mijn Fuel EX. Ben benieuwd...
Bartvr
All rounder
All rounder
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 5 november 2017, 21:34

Hebben jullie de bestelling van Bearingtools al binnen en zo ja hoe lang was de levertijd voor jullie?
leguyt
All rounder
All rounder
Berichten: 134
Lid geworden op: za 27 december 2008, 23:26
Mijn mountainbike: Wikkit Zonkey 29er ,Kona Process 111

Duurde bij mij niet heel erg lang. Wel langer dan normaal ivm Brexit. Alles wat uit de UK komt gaat tegenwoordig een stuk langzamer dan voorheen
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1365
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

Bartvr schreef: vr 16 april 2021, 09:36 Hebben jullie de bestelling van Bearingtools al binnen en zo ja hoe lang was de levertijd voor jullie?
Ik heb 3 april besteld en wacht nog....
Bartvr
All rounder
All rounder
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 5 november 2017, 21:34

Bonanza schreef: vr 16 april 2021, 18:45
Bartvr schreef: vr 16 april 2021, 09:36 Hebben jullie de bestelling van Bearingtools al binnen en zo ja hoe lang was de levertijd voor jullie?
Ik heb 3 april besteld en wacht nog....
Mm dat zou wel een tegenvaller zijn als het zo lang duurt :x is het laatste dingetje wat ik nodig heb.. maarja heel fijn die Brexit... Kan je zien wij hij blijft hangen met de track en tracé?
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1365
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

Bartvr schreef: vr 16 april 2021, 19:43
Bonanza schreef: vr 16 april 2021, 18:45

Ik heb 3 april besteld en wacht nog....
Mm dat zou wel een tegenvaller zijn als het zo lang duurt :x is het laatste dingetje wat ik nodig heb.. maarja heel fijn die Brexit... Kan je zien wij hij blijft hangen met de track en tracé?
Ja, dat wel. Al een paar dagen in customs. Zou de 14e vrijgegeven moeten zijn, maar zit nog geen beweging in.
leguyt
All rounder
All rounder
Berichten: 134
Lid geworden op: za 27 december 2008, 23:26
Mijn mountainbike: Wikkit Zonkey 29er ,Kona Process 111

Het drama met alles wat uit de UK komt. Ik heb een dropperpost en bottombracket die al sinds de 14e bij de douane liggen.
Bartvr
All rounder
All rounder
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 5 november 2017, 21:34

Blijf het bijzonder vinden.. ome Ali krijgt het binnen 7 werkdagen bezorgd en van uit de UK duurt het langer :~

Maarja wordt dus rustig afwachten tot we kunnen gaan op opbouwen
markje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1161
Lid geworden op: di 3 februari 2009, 16:50

Bartvr schreef: za 17 april 2021, 15:49 Blijf het bijzonder vinden.. ome Ali krijgt het binnen 7 werkdagen bezorgd en van uit de UK duurt het langer :~
...Dat komt omdat ome Ali een heleboel dingen kan versturen die niet langs de douane hoeven. Ome Ali heeft namelijk een magazijntje in de EU waar het magazijn van de bol in Waalwijk 2x in past... Voor alles wat al in de EU ligt, heeft ome Ali niets meer te maken met de douane.
Gerard4t
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 228
Lid geworden op: za 22 juni 2013, 21:32

markje schreef: za 17 april 2021, 16:52
Bartvr schreef: za 17 april 2021, 15:49 Blijf het bijzonder vinden.. ome Ali krijgt het binnen 7 werkdagen bezorgd en van uit de UK duurt het langer :~
...Dat komt omdat ome Ali een heleboel dingen kan versturen die niet langs de douane hoeven. Ome Ali heeft namelijk een magazijntje in de EU waar het magazijn van de bol in Waalwijk 2x in past... Voor alles wat al in de EU ligt, heeft ome Ali niets meer te maken met de douane.
En zo vreten de reuzen de kleintjes op. Het wordt er niet gezelliger op. Weet wat je doet als je voor goedkoop kiest.
Als ik val is het meestal onhandig dat ik een fiets bij me heb.
Bartvr
All rounder
All rounder
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 5 november 2017, 21:34

Gerard4t schreef: zo 18 april 2021, 01:37
markje schreef: za 17 april 2021, 16:52

...Dat komt omdat ome Ali een heleboel dingen kan versturen die niet langs de douane hoeven. Ome Ali heeft namelijk een magazijntje in de EU waar het magazijn van de bol in Waalwijk 2x in past... Voor alles wat al in de EU ligt, heeft ome Ali niets meer te maken met de douane.
En zo vreten de reuzen de kleintjes op. Het wordt er niet gezelliger op. Weet wat je doet als je voor goedkoop kiest.
Ik probeer zelf zo min mogelijk Ali te kopen probeer juist dit van die kleine shops als bearingpresstools te gebruiken vaak hele fijne service bij deze shops. Maar soms ontkom je niet aan Ali voor echt kleine dingetjes.

Maarja nu ga ik wat ongeduldig wachten op mijn bestelling voor ik kan gaan bouwen :-D
Plaats reactie