Knakworstkweker schreef: ↑ma 21 september 2020, 19:00
Een update van mijn kant uit.
Inmiddels een week of 3 aan het rijden met een nieuwe aandrijflijn.
Eerste 100km op het fabrieksvet van de ketting gereden, daarna 1 x ontvet en boeshield aangebracht.
2 x ketting met een doek afgedaan en elke keer opnieuw boeshield aangebracht en daarna weer overtollige afgehaald.
Beide keren om en nabij de 100km gereden op de ketting.
Nu 2e smering boeshield en na deze keer wissel ik de ketting.
Van plan het dus als volgt te gaan doen:
Ketting 1 100km op fabrieksvet
Ketting 1 Ontvetten
Ketting 1 1e smering 85km gereden
Ketting 1 2e smering (nu) (185km)
Kettingswissel (ketting 1 250/300km)
Ketting 1 afdoen met doek en weghangen
Ketting 2 100km op fabrieksvet
Ketting 2 Ontvetten
Ketting 2 1e smering (100km)
Ketting 2 2e smering (200km)
Kettingwissel (ketting 2 250/300km)
Ketting 2 afdoen met doek en weghangen
Ketting 1 3e smering (300km)
Ketting 1 4e smering (400km)
Kettingwissel (ketting 1 450/ 500km)
Ketting 1 afdoen met doek en weghangen
Ketting 2 3e smering (300km)
Enz.
Ontvetten waarschijnlijk een keer op de 500km of nog een ronde later (750/800km)
Afhankelijk van hoe smerig alles wordt gezien de kans op regen toe gaat nemen.
Ben benieuwd