After market vork stopper

Hoe moet je je derailleur afstellen, remmen vervangen...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

Weet iemand hier of je een vork stopper (zodat je stuur niet je bovenbuis kapot kan slaan) after market aan kan schaffen? En zoja waar/welk artikel?
Gaat in dit geval om de montage op een carbon 2018 Specialized Epic fully
Ik ben mij er eentje...
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16805
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Er zijn balhoofdlagers met ingebouwde stop, oa van Acros. Ik weet niet of die ook in een passende maat voor jouw frame bestaan. Maar Google eens op Acros Block Lock, en wellicht zijn er meer merken die zoiets maken.

En natuurlijk zijn er nog beschermers voor om de bovenbuis als het toch mis gaat, maar die zijn niet onzichtbaar... ;-)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Helmuth
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 173
Lid geworden op: vr 9 oktober 2015, 16:31

Helmuth
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 173
Lid geworden op: vr 9 oktober 2015, 16:31

kermit schreef: vr 24 mei 2019, 13:23 Er zijn balhoofdlagers met ingebouwde stop, oa van Acros. Ik weet niet of die ook in een passende maat voor jouw frame bestaan. Maar Google eens op Acros Block Lock, en wellicht zijn er meer merken die zoiets maken.
Dat ziet er wel goed uit.

https://www.youtube.com/watch?v=tmd7QoklQXE
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

kermit schreef: vr 24 mei 2019, 13:23 Er zijn balhoofdlagers met ingebouwde stop, oa van Acros. Ik weet niet of die ook in een passende maat voor jouw frame bestaan. Maar Google eens op Acros Block Lock, en wellicht zijn er meer merken die zoiets maken.

En natuurlijk zijn er nog beschermers voor om de bovenbuis als het toch mis gaat, maar die zijn niet onzichtbaar... ;-)
Thanks zal eens zoeken! Klinkt iig goed!

Die Skean heb ik er momenteel op zitten ;) is idd minder mooi maar ik verwacht dat deze niet alles tegen zal houden.. ik ben zinnens een stuurpen met nog wat meer negatieve drop te monteren en dan zal de skean mosterd na de maaltijd zijn ben ik bang...
Ik ben mij er eentje...
Plaats reactie