Revicycles

Hoe moet je je derailleur afstellen, remmen vervangen...
Jirure1984
All rounder
All rounder
Berichten: 83
Lid geworden op: zo 19 december 2010, 17:49
Mijn mountainbike: Giant Anthem 2 2019

Op basis van de positieve reacties vanmorgen een setje besteld. Hope pro4, arch, dt comp, brass nippels, alles in het zwart.
De communicatie verloopt goed met Maarten. En met een beetje geluk zaterdag het setje ophalen.
Jirure1984
All rounder
All rounder
Berichten: 83
Lid geworden op: zo 19 december 2010, 17:49
Mijn mountainbike: Giant Anthem 2 2019

Jirure1984 schreef: do 25 juli 2019, 14:45 Op basis van de positieve reacties vanmorgen een setje besteld. Hope pro4, arch, dt comp, brass nippels, alles in het zwart.
De communicatie verloopt goed met Maarten. En met een beetje geluk zaterdag het setje ophalen.
Vorige week zaterdag de set opgehaald. Ondertussen 3 ritten erop zitten, waarvan 1 bosrit. Waar ik op moet letten geen idee. Maar de set heeft de rit overleefd. De levering ging vlot. Kortom tot nu een tevreden klant.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5650
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Ik mag toch hopen dat die set een stuk stijver en directer aanvoelt dan de Rodi Blackrock`s die er orgineel inzaten?
Jirure1984
All rounder
All rounder
Berichten: 83
Lid geworden op: zo 19 december 2010, 17:49
Mijn mountainbike: Giant Anthem 2 2019

TenZNL schreef: za 3 augustus 2019, 21:28 Ik mag toch hopen dat die set een stuk stijver en directer aanvoelt dan de Rodi Blackrock`s die er orgineel inzaten?
Afgelopen zondag een route gefietst die ik vaker heb gedaan. En had af en toe wel het idee een verschil te merken in het bochtenwerk.
skimons
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 252
Lid geworden op: ma 7 februari 2005, 17:28

Overweeg ook een bestelling. Zijn er recente ervaringen? Iemand ervaring met duke carbon velgen?

Grt, Bas
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5650
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

skimons schreef: wo 21 oktober 2020, 21:08 Overweeg ook een bestelling. Zijn er recente ervaringen? Iemand ervaring met duke carbon velgen?

Grt, Bas
Had in het voorjaar nog een dingetje met mijn wielset, 10 spaakgaten vertoonden scheurvorming. Contact opgenomen met Maarten (eigenlijk waren ze een maand uit de garantie) en die heeft het wiel ingenomen, geinspecteerd (of ik er niet te lomp mee had gedaan) en na overleg met de leverancier kostenloos een nieuwe velg ingespaakt.

Dus wat mij betreft zit het ook wel goed met de garantie en de afhandeling daarvan.
Rilson
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1822
Lid geworden op: di 7 juni 2011, 12:55
Mijn mountainbike: Salsa, Kona, Banshee
Contacteer:

Hier weer een dikke :-q voor ReviCycles.
Omdat de "oude" set inmiddels naar 4 jaar nog kaarsrecht is, heb ik nog zo'n zelfde set besteld voor mijn andere fiets. De Flow Mk3 velgen zijn niet meer leverbaar, na goede communicatie en overleg voor t nieuwere type MK4 gegaan. Weer met de vertrouwde Hope pro 4 naven.

De oude set gelijk even laten nakijken want na 4 jaar en enkele alpentochtjes en bikeparkjes mocht dat wel. 1 spaak had wat steenslag opgelopen, die heeft Maarten netjes vervangen. Dus ik ga weer met het volste vertrouwen op pad!!

Wat mij betreft prima service en snel geleverd :-q
Citaat:
My biggest fear is that when I die my wife will sell my bikes for the amount I told her they cost
Plaats reactie