Corona en MTB-en?

Welke trainingsvormen zijn er, hoe werkt een hartslagmeter, wat te doen bij blessures, en welke sportdranken en energierepen kun je het beste mee nemen. Alles wat het lichaam van de biker aangaat kan hier gevraagd worden.
Plaats reactie
38x10
Pro Biker
Pro Biker
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3

za 24 oktober 2020, 20:27

38x10 schreef:
za 24 oktober 2020, 09:48
Tsja, dat soort berichten bereiken meestal de groep die toch al op de hoogte was van het probleem. Een beetje barking up the wrong tree gehalte heeft het dus wel.
Maar ja, elk steentje bijdragen helpt hè? In het belang van het bos open houden. Buiten sporten/spelen is belangrijk. Juist nu!

Ik ga op basis van bouwpakket's drukteschema vanmiddag met de kleine naar Amerongen. Ik breng hier wel weer verslag uit over de drukte :-)
Nou, het was allejezus druk op de Bergweg parkeerplaats. Bij aankomst om 14u30 helemaal, maar bij het wegrijden om 16u00 nog steeds. Het hielp vast niet dat er iets van een wandeltocht was uitgezet (getuige de vele ANWB stelletjes met papieren routebeschrijvingen in de hand).

Ook op de trails was het niet heel rustig, maar verder een prima sfeertje (zowel BWR's als spijkerbroekenfietsers als supergave lui zoals wij ;-) ). Ruimte zat en nergens het gevoel dat we onverantwoordelijk of niet Coronaproof bezig waren.

Mooie beelden kunnen maken van de mini met de hero 8. Verschijnen binnenkort wel ergens in het kids topic.
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
Knakworstkweker
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: Is zwart

za 24 oktober 2020, 20:32

38x10 schreef:
supergave lui zoals wij.
Deze onthoud ik
:bier:
eRicW
Extreme Biker
Extreme Biker

zo 25 oktober 2020, 12:25

38x10 schreef:
38x10 schreef:
za 24 oktober 2020, 09:48
Tsja, dat soort berichten bereiken meestal de groep die toch al op de hoogte was van het probleem. Een beetje barking up the wrong tree gehalte heeft het dus wel.
Nou, het was allejezus druk op de Bergweg parkeerplaats.
Van iemand die af en toe ook een artikeltje schrijft: ja, het is zeker een beetje preken voor eigen parochie. Toch zal het je verbazen hoe ook supergave lui een bepaalde routine / onbewust patroon hebben. Tijdens de P-afsluitingen van het voorjaar zag je telkens dezelfde auto's in de woonwijk staan (met name een brake witte Ram Van :tong ). Ook gisteren was de file door de Koenestraat voor de helft gevormd door mensen met €6k of meer achter op de fietsendrager. Maar neem het mensen eens kwalijk....
38x10
Pro Biker
Pro Biker
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3

zo 25 oktober 2020, 12:42

:-q
Vandaar ook dat ik schreef dat alle beetjes helpen. Ik was gister oprecht verbaasd hoe druk het was op het "rustigste" moment van het weekend. Maar dat waren dus ook heel veel wandelaars.
Op de trails (en volgens mij in de rest van het bos) ook ruimte zat, dus die focus op parkeerplaatsen (door sommige lokale overheden) lijkt ook minstens een beetje voor de bühne.
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
Plaats reactie