Pijn in onderrug

Welke trainingsvormen zijn er, hoe werkt een hartslagmeter, wat te doen bij blessures, en welke sportdranken en energierepen kun je het beste mee nemen. Alles wat het lichaam van de biker aangaat kan hier gevraagd worden.
g60
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3316
Lid geworden op: zo 14 oktober 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Gary fisher superfly 100, custom build. Scott scale rc ‘12 custom.Trek 920 (ex tacx).
Contacteer:

Je zadel naar voor of naar achter gaat niet zomaar zonder het ook hoger of lager te zetten. Ik heb zelf mijn knie verdraaid in het begin door een te laag zadel. Bij mij is de hoogte ook mm werk en rotor bladen de oplossing om zonder klachten te fietsen. En weet ook wat een gevoelige onderrug is na een compressie fractuur. Tuurlijk is het bij iedereen anders en dat is altijd even uitvogelen waar je baat bij hebt en wat je vooral niet moet doen. Maar een goede maat fiets en een goede zit is toch de basis. Jou voorbeeld over verschil in bovenbuis geeft dat al aan.
Het handige van het forum is natuurlijk wel dat er ervaringen en tips gedeeld worden waar je iets uit kunt halen en proberen of dat voor jou werkt.
life starts @ 150bpm...
bonzaiking
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 629
Lid geworden op: zo 28 februari 2016, 21:49
Mijn mountainbike: gt zaskar/ superior team 29er

Ik heb ook veel klachten gehad wel een half jaar lang .tot een fysiotherapeut die zelf ook mountainbiked me adviseerde om naar een osteopaat te gaan en daar na slechts 1 behandeling van 1 uur nu al 3 weken pijn vrij mischien dat dit jou ook kan helpen
Plaats reactie