Waar medische fietsmeting bij knieproblemen

Welke trainingsvormen zijn er, hoe werkt een hartslagmeter, wat te doen bij blessures, en welke sportdranken en energierepen kun je het beste mee nemen. Alles wat het lichaam van de biker aangaat kan hier gevraagd worden.
MdBruin
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 417
Lid geworden op: wo 18 december 2013, 18:17
Mijn mountainbike: Giant Talon 29'er 1 2014

Je verhaal komt me erg bekend voor Craneman.
Als je last van je knie hebt, voelt deze dan ook warmer aan als de huid er omheen?

Heb namelijk een soort gelijke situatie gehad (pijn in een gewicht na belasting) waarbij de psychotherapeut dacht aan overbelasting overgevoeligheid. De pijn was regelmatig niet leuk meer. In een weekend was de pijn zo erg dat ik toen naar de huisartsen post ben geweest welke mij vroeg of er al eens bloed was gecontroleerd. Vooral de ontstekingswaarden.
Ik heb toen een bloed controle bij mijn eigen huisarts aangevraagd en een dag later werd ik door hem gebeld, ontstekingswaarden waren bij mij abnormaal hoog.
Helaas was voor mij de veroorzaker reuma. Op dat moment was het wel pijn in meerdere gewrichten, maar heb na het lezen van jou verhaal wel zo iets van die tip heeft bij mij duidelijkheid gegeven. Mogelijk heb jij er ook wat aan en anders kan je alzo weer iets van je lijstje strepen.
Dutch hills
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: di 3 maart 2015, 10:38
Mijn mountainbike: Merida Big Nine XT edition

Ga naar de huisarts en vraag voor een mri scan.
Kan zoveel zijn, gescheurde meniscus om er maar een te noemen.
Als je daar niks aan laat doen blijf Je er mee sukkelen.
Wat ik ten zeerste aanraadt bij knieproblemen is overstappen van spd naar Time.
Soepel blijven trappen, en als je al last hebt helpt het natuurlijk niet om stoïcijns door te gaan.
Plaats reactie