Paul Rush schreef:Het gaat goed.
(bijzaken uitgegumd)
Ik verwacht dat ik over een week of 3 tot 5 op de atb het bos in ga. Eerder als het goed voelt.

Paul Rush schreef:Het gaat goed.
(bijzaken uitgegumd)
Ik verwacht dat ik over een week of 3 tot 5 op de atb het bos in ga. Eerder als het goed voelt.
Geweldig, "bijzaken uitgegumd"bert l. schreef:Paul Rush schreef:Het gaat goed.
(bijzaken uitgegumd)
Ik verwacht dat ik over een week of 3 tot 5 op de atb het bos in ga. Eerder als het goed voelt.Op je gezondheid.
Paul Rush schreef:Ik zal trouwens de eerste rit (ten) niet alleen rijden, maar samen met forumlid en atb-maatje Rijkovich.
Mocht het mis gaan (Joost mag weten waarom), dan ben ik tenminste niet alleen.
Met dank aan Rijk.
En natuurlijk dank aan de forumleden met hun goede wensen en belangstelling, cheers.
3 cm langer? Dat is wel veel zeg, en volgens je profiel ben je ook pas 32, erg jong voor een THP.Randy13 schreef:Mijn been is in totaal 3 cm langer geworden dus de spieren moeten erg rekken dit is erg pijnlijk niet overdag maar in de nacht als ik tot rust kom heb ik pijn aan zijkant dijbeen in mijn knie en enkel.
Heb laatst gewoon een stukje gefietst dit was nog niet je van het.
Heb trouwens ook vlak voor de operatie de mtb verkocht had het hele jaar al bijna niet gefietst vanwege pijn in het gewricht dit begon al naar 10 a 20 minuten.
Heb al een mooi speeltje uitgezocht om mezelf weer te motiveren.
Zal eigenlijk jammer zijn, want ik ben wel benieuwd hoe het eea verloopt en wat termijnen je moet doorlopen, maar vooral ook hoe het herstel gaat...Paul Rush schreef:Weer even een update. Zal wellicht de laatste zijn, want het gaat best goed..