Gecrasht

Welke trainingsvormen zijn er, hoe werkt een hartslagmeter, wat te doen bij blessures, en welke sportdranken en energierepen kun je het beste mee nemen. Alles wat het lichaam van de biker aangaat kan hier gevraagd worden.
Mathijs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1513
Lid geworden op: vr 20 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Hengelo

De firma shimano heeft mij een mooie punt streetpizza bezorgd. Door een geval van chainsuck ben ik op me muil gestuiterd. Heb nu me elleboog open liggen en gekneust en me heup geschaaft.

Hier de foto's:

Me heup
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=198170

Me elleboog (onder het verband een wond van 10 x 10)
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=198169
Talk less, ride more!

Binnenkort met VW T2 a/b
Xtuv
All rounder
All rounder
Berichten: 107
Lid geworden op: do 23 januari 2003, 23:07
Mijn mountainbike: Cannondale Jekyll
Contacteer:

au..
sterkte :-q
Mister Bliz
All rounder
All rounder
Berichten: 59
Lid geworden op: wo 10 september 2003, 16:16

Lullig...

oja, veel sterkte natuurlijk :tong
Rodger
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6170
Lid geworden op: do 27 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: <<<<< Yeti AS-X >>>>>
Contacteer:

Geef nou maar toe dat je gewoon niet kan bike'n !
<3
Mathijs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1513
Lid geworden op: vr 20 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Hengelo

Is misschien wel verstandig om de schijn niet langer op te houden. En iigv nieuwe bladen kopen.
Talk less, ride more!

Binnenkort met VW T2 a/b
JD
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 21 maart 2003, 00:43
Mijn mountainbike: Cannondale Winterbike +++ Onza T-Raptor

1e foto is nogal crappy...maar ik zat zo te shaken.... :o :tong

Maargoed, Shitmano doet zijn naam eer aan. Lang leve de chainsuck :-{

JD
T-Raptor - Trap-tor - Triallllll
guido_gorisse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: zo 16 november 2003, 19:34
Mijn mountainbike: Scott Scale 710
Contacteer:

aanklagen die jappen :evil: Ik had er vandaag ook last van op m'n middenblad terwijl het kurk droog is :~

iig veel sterkte
Mathijs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1513
Lid geworden op: vr 20 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Hengelo

Dank u allen voor uw medeleven, maar het lijkt erger dan het is hoor. Gewoon een paar groot uitgevallen schaafwonden en een kneusing. Maar het is idd wel kut.
Talk less, ride more!

Binnenkort met VW T2 a/b
DeKerfs
Genius
Genius
Berichten: 1090
Lid geworden op: za 15 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: N+1
Contacteer:

guido_gorisse schreef:aanklagen die jappen :evil: Ik had er vandaag ook last van op m'n middenblad terwijl het kurk droog is :~

iig veel sterkte
Kettinglijn optimaliseren en meer/eerder naar dat buitenblad gaan. Dat heb je niet voor niets.

Ik durf een wedje te leggen dat de meeste Chainsuck gevallen hier komt door een combinatie van niet optimaal gekozen versnellingen bij een niet optimale uitlijning van de gehele aandrijflijn en wellicht een tikkie 'niet weten hoe ik eigenlijk moet schakelen'....

Er wordt hard geroepen over Shimano dat het klote spul is. Ok.. ik heb betere bladen gezien en de nieuwe generatie XT/XTR slaat gewoon nergens op wat kettinglijnen e.d., maar om het altijd weer aan 'klote Shimano' op te hangen, vind ik te ver gaan.






P.s. Nee, ik heb geen banden met Shimano.. gelukkig.
Wesley K
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 23 januari 2004, 22:17
Mijn mountainbike: Koga Miyata XRS/ voledig XT 2004/ Mavic crossmax enduro disc wielen/ Rock shok Duke XC U turn 120mm
Contacteer:

Altijd klote dit soort ongevallen, maar goed mountainbiken zonder ongelukken moet ik nog mee maken, shit happens wordt je hard van!!
Maar altijd weer een goed excuus om Shimano de schuld te geven, ga zo door :-q
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

shimano is klotespul!

Beterschap Mathijs.
Mathijs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1513
Lid geworden op: vr 20 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Hengelo

DeKerfs schreef:
guido_gorisse schreef:aanklagen die jappen :evil: Ik had er vandaag ook last van op m'n middenblad terwijl het kurk droog is :~

iig veel sterkte
Kettinglijn optimaliseren en meer/eerder naar dat buitenblad gaan. Dat heb je niet voor niets.

Ik durf een wedje te leggen dat de meeste Chainsuck gevallen hier komt door een combinatie van niet optimaal gekozen versnellingen bij een niet optimale uitlijning van de gehele aandrijflijn en wellicht een tikkie 'niet weten hoe ik eigenlijk moet schakelen'....

Er wordt hard geroepen over Shimano dat het klote spul is. Ok.. ik heb betere bladen gezien en de nieuwe generatie XT/XTR slaat gewoon nergens op wat kettinglijnen e.d., maar om het altijd weer aan 'klote Shimano' op te hangen, vind ik te ver gaan.






P.s. Nee, ik heb geen banden met Shimano.. gelukkig.
Mijn aandrijflijn was idd niet helemaal correct uitgelijnd, was mijn plan voor later op de rit. Maar ik weet wel degelijk hoe ik moet schakelen, was gewoon pech. Ik geef shimano niet de schuld, maar zij hebben wel een aandeel in mijn crash!
Talk less, ride more!

Binnenkort met VW T2 a/b
robin
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1032
Lid geworden op: zo 5 oktober 2003, 21:50

Mathijs schreef:De firma shimano heeft mij een mooie punt streetpizza bezorgd. Door een geval van chainsuck ben ik op me muil gestuiterd. Heb nu me elleboog open liggen en gekneust en me heup geschaaft.

Hier de foto's:

Me heup
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=198170

Me elleboog (onder het verband een wond van 10 x 10)
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=198169
tjonge jonge, is dat nou alles? kus op gekregen? :D

beetje straat-exeem en direkt op de photooh :D
Marieke
Reporter
Reporter
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 22 april 2003, 11:52
Mijn mountainbike: Specialized Diverge

:kiss:

en hier hebben we eigenlijk het nieuwe onderdeel, trainingstechnieken en lichamelijkeverzorging voor.
dus ik verplaats hem even.
Marcoooooo
All rounder
All rounder
Berichten: 74
Lid geworden op: di 15 oktober 2002, 20:46
Mijn mountainbike: Santos SCC02, XT2004, Marzocchi MXC 63 mm, R. Ralph

DeKerfs schreef:
Er wordt hard geroepen over Shimano dat het klote spul is. Ok.. ik heb betere bladen gezien en de nieuwe generatie XT/XTR slaat gewoon nergens op wat kettinglijnen e.d., maar om het altijd weer aan 'klote Shimano' op te hangen, vind ik te ver gaan.
crankstel staat te ver naar buiten bedoel je? Dat is toch op te lossen door die spacers?
Plaats reactie