fiets maatje gezocht hoogvliet rotterdam

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Plaats reactie
andy23
All rounder
All rounder
Berichten: 68
Lid geworden op: wo 18 april 2012, 16:40

hallo ik benpas in hoog vliet komen wonen
als er mensen zijn die af en toe mountaunbiken hoor ik het graag
gr anduele
Gebruikersavatar
Remy_ams100
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1538
Lid geworden op: di 14 december 2010, 13:01
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 (2010 / B&G) & een Cube SL Cross (2010) cross-hybride
Contacteer:

Hi Anduele ...

Heb je al eens met Jordi75 overlegd ? : http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... =hoogvliet" onclick="window.open(this.href);return false;

En "echt" mountainbiken zal het direct in de buurt niet gaan worden , daarvoor moet je of richting Oostvoorne of Bergschenhoek (Even de twee die het dichtsbij zitten ...).

Ik zelf rij als ik niet op een track aanwezig ben , m'n rondje "R'Dam zuid - Hoogvliet - Barendrecht (langs de oude Maas) - R'Dam zuid" om toch wat meters de benen in te krijgen :D

Greetz

Remy
andy23
All rounder
All rounder
Berichten: 68
Lid geworden op: wo 18 april 2012, 16:40

oke ja ik heb inderdaad al op die topic van jordi gereageerd maar nog geen reatie gekregen
en rij jij alleen je rondtje ik zelf rij nog niet zo veel km maar lijkt me wel leuk om een keertje mee te rijden gr ik hoor het wel
Thrillage
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 26 maart 2012, 23:24
Mijn mountainbike: Merida Matts Sub-40

Ik woon in Hoogvliet rij meestal een stuk langs of door het ruige plaats bos, voor de rest worden de metertjes meestal langs de rest van de maas gemaakt. Als je interesse hebt kunnen we wel een keer gaan biken.
andy23
All rounder
All rounder
Berichten: 68
Lid geworden op: wo 18 april 2012, 16:40

he thrillage het lijk me oke om een keertje dan af te spreken wanneer zou jij kunnen ik dan elke dag namelijk ik zit tijdelijk zonder werk dus voor mij geen probleem welke dag gr
andy23
All rounder
All rounder
Berichten: 68
Lid geworden op: wo 18 april 2012, 16:40

Thrillage schreef:Ik woon in Hoogvliet rij meestal een stuk langs of door het ruige plaats bos, voor de rest worden de metertjes meestal langs de rest van de maas gemaakt. Als je interesse hebt kunnen we wel een keer gaan biken.


he thrillage het lijk me oke om een keertje dan af te spreken wanneer zou jij kunnen ik dan elke dag namelijk ik zit tijdelijk zonder werk dus voor mij geen probleem welke dag gr
Thrillage
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 26 maart 2012, 23:24
Mijn mountainbike: Merida Matts Sub-40

he thrillage het lijk me oke om een keertje dan af te spreken wanneer zou jij kunnen ik dan elke dag namelijk ik zit tijdelijk zonder werk dus voor mij geen probleem welke dag gr
Ik heb je een PB gestuurd
andy23
All rounder
All rounder
Berichten: 68
Lid geworden op: wo 18 april 2012, 16:40

jo Thrillage was gezellig vandaag eindelijk een stukie gefiets

welk plaats was het weer waar ik op moet kijken op youtube?
giuliano315
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 216
Lid geworden op: vr 16 maart 2012, 22:14
Mijn mountainbike: Trek 8000 2009

Wel een beetje in het verkeerde rubriek maar in het 'lets ride' topic staan veel mtb'ers die zoeken naar een partner! :-q
Experience is a hard teacher, He gives the exams first and then the lesson.
Thrillage
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 26 maart 2012, 23:24
Mijn mountainbike: Merida Matts Sub-40

Andy, PB
Plaats reactie