Effe voorstellen - DucatiF1

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Plaats reactie
ducatif1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 305
Lid geworden op: zo 20 november 2011, 12:42
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced Pro-2 29 model 2021
Contacteer:

Na een tijdje snuffelen op dit forum maar eens tijd nemen om me voor te stellen.
In de schuur vele 2 wielers aldan niet aangedreven waaronder dus een motorfiets de Ducati 750F1. Vandaar mijn nickname ducatif1 waaronder ik op een aantal forums ben te vinden ( schaatsforum.nl, inline-skate.nl beneluxheads.com )
Sinds augustus 2011 samen met de zoon aan het MTB-en. Komt oa door op zomervakantie we aan downhillen hebben gedaan in Oostenrijk met de MTB. Hij is 11 jaar en ik 48 jaar. Je bent nooit te oud om het te leren en bang zijn we gelukkig niet.
Hij een TREK 4300 met Magura hydraulische remmen en ik een RotWild RCC 0.1 die volledig XT afgemonteerd is.
Beide 2e hands want ons bent zuunig. En mijn MTB wordt regelmatig gedeeld met de vrouw die het ook leuk vindt.
Omdat ik zelf veel schaats (2-3x in de week op de kunstijsbaan de Scheg) en in de zomer veel skeeler is een MTB een leuke afwisseling
en goede training voor mij. Inmiddels al 3x meegedaan met toertochten in Emst en in 2x in Apeldoorn (Gelre en Adelaar) en dat smaakt naar meer. Inmiddels al vele keren de Apeldoornse - Veluwe MTB route gedaan. Moet alleen nu eens kijken/zoeken waar al die leuke singe tracks toch zijn op de Veluwe.
De Trek
Afbeelding
De RotWild Rcc 0.1 (= plaatje niet van mij, doch wel dezelfde)
Afbeelding
Meer info op mijn weblog http://ducatif1.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false; die ik regelmatig bijwerk als ik weer eens wat beleeft hebt.
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

He welkom op het forum. Bij het zien van je naam moest ik gelijk aan dit speeltje denken... Misschien wel wat voor jou: http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 20&t=85411" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie