Kiezen tussen een paar nieuwe mountainbikes

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
BounceMeister
All rounder
All rounder
Berichten: 131
Lid geworden op: di 14 september 2004, 21:24
Mijn mountainbike: Red Bull Werks CC-400, RS Reba, XT, Louise FR
Contacteer:

GERONIMO schreef: Helaas,de prijs die echte dealers voeren is 749,- voor het v-brake model en 999,- voor de schijfrem versie met Hayes Sole schijven.
12GoTrading voert als "echte handelaar" ;) een veel lagere prijs, die zg. servicebeurten moet je dan even zelf doen, maar de rest is perfect geregeld daar. Ze vertelden ons dat zij (een van) de grootste GF dealers zijn in NL. Ze hadden de fiets dan ook binnen 2 dagen na bestelling op voorraad.
€635 voor het V-brake model en €775 voor het schijfrem model. Die €114 of €224 is dan snel verdiend. Volgens mij zijn al die andere fietsen die hij noemde namelijk ook van 12gotrading.
f3rdy
All rounder
All rounder
Berichten: 74
Lid geworden op: wo 21 juli 2004, 19:30

Heb net 12GOtrading gebeld, en afgesproken dat ik de fiets maandag al heb! Erg goede zaak en komen snel hun afspraken na. De tassajara heb ik net ook op gefietst, ook een topie ding :-q
Beep
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: za 14 augustus 2004, 14:15

Welke is het nu geworden ??
f3rdy
All rounder
All rounder
Berichten: 74
Lid geworden op: wo 21 juli 2004, 19:30

Het is de rock machine tsunami geworden :-q Maandag heb ik hem en zal wel een aantal feauteus maken
wahoo
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: vr 6 mei 2005, 15:53
Mijn mountainbike: Rock Machine Tsunami, tevens BMX : GT compe en natuurlijk nog 2 normale fietsen: locomotief en gazel

ik krijg em deze week ook.. De Tsunami. Lijkt me opzich qua afmontage geen slechte keus.. Ik had em alleen nog net even iets goedkoper :D

559 bij www.rockmachine.nl

Ik ben ervan overtuigd dat het geen slechte keus is. Dit merk bestaat al 11 jaar, dus is niet zomaar een nieuwkomer.. Verder heb ik begrepen dat het merk in tsjechie en amerika best gewaardeerd is. Ook heb ik gezocht naar dit model op internet en in tsjechie wordt dit model voor bijna 900 euro verkocht.. Zegt ook wel iets lijkt me...

Veel plezier met deze fiets :-q
fietsertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 721
Lid geworden op: do 24 april 2003, 17:52
Contacteer:

wahoo schreef:ik krijg em deze week ook.. De Tsunami. Lijkt me opzich qua afmontage geen slechte keus.. Ik had em alleen nog net even iets goedkoper :D 559 bij www.rockmachine.nl
Da's wel raar. Bij 12gotrading kost 'ie 40 euro meer terwijl je verwacht dat die juist goedkoper zijn.
'Hippies, hippies. They're everywhere. They wanna save the earth, but all they do is smoke pot and smell bad.'
GERONIMO
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1008
Lid geworden op: ma 22 november 2004, 16:08
Mijn mountainbike: Is te koop : http://forum.mountainbike.nl/

BounceMeister schreef:
GERONIMO schreef: Helaas,de prijs die echte dealers voeren is 749,- voor het v-brake model en 999,- voor de schijfrem versie met Hayes Sole schijven.
12GoTrading voert als "echte handelaar" ;) een veel lagere prijs, die zg. servicebeurten moet je dan even zelf doen, maar de rest is perfect geregeld daar. Ze vertelden ons dat zij (een van) de grootste GF dealers zijn in NL. Ze hadden de fiets dan ook binnen 2 dagen na bestelling op voorraad.
€635 voor het V-brake model en €775 voor het schijfrem model. Die €114 of €224 is dan snel verdiend. Volgens mij zijn al die andere fietsen die hij noemde namelijk ook van 12gotrading.
Hmmm....mijm dealer had alle maten op uitvoering na 1 dag kon ik hem al ophalen :tong .
Te koop: Giant composite, full xtr, ztr olympic
Te koop: Pro race elara(racer), met nieuwe banden en ketting en cassete!
f3rdy
All rounder
All rounder
Berichten: 74
Lid geworden op: wo 21 juli 2004, 19:30

heb de fiets binnen, wat is die rockmachine mooi :-q Die voorvork ziet er echt goed uit. En veert echt heel lekker. picca's komen nog 8)
Beep
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: za 14 augustus 2004, 14:15

Nou het is al 4 uur.. waar blijven ze nou :~
f3rdy
All rounder
All rounder
Berichten: 74
Lid geworden op: wo 21 juli 2004, 19:30

Beep schreef:Nou het is al 4 uur.. waar blijven ze nou :~
duurt waarschijnlijk nog wel even heb nog genoeg te doen :D
kawa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 581
Lid geworden op: za 21 augustus 2004, 16:22

Heb je nu toch zelf een fiets gekocht? Je zocht toch een fiets voor je broer :~
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Afbeelding

Ligt het nu aan mij of zit die voorvork er niet recht in.
(ik zie er iets aan) mooi vind ik hem ook niet.
Beep
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: za 14 augustus 2004, 14:15

CrazyCarrot schreef: Ligt het nu aan mij of zit die voorvork er niet recht in.
(ik zie er iets aan) mooi vind ik hem ook niet.
Dat zijn zeer gewaagde uitspraken gekke wortel :-D

Maar idd die vork heeft wat...
f3rdy
All rounder
All rounder
Berichten: 74
Lid geworden op: wo 21 juli 2004, 19:30

Klopt op de foto ziet die vork er niet echt normaal uit. Echter is ie in het echt wel mooi recht (gelukkig!)

Mijn broer heeft een GF gekocht, en ik heb toen mijn kyoso ook maar verkocht. En een rock machine gekocht.

Wel leuke upgrade -> pinninfarin (groene monster) => Kyoso k6000 -> rockmachine :tong
kawa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 581
Lid geworden op: za 21 augustus 2004, 16:22

f3rdy schreef:
Wel leuke upgrade -> pinninfarin (groene monster) => Kyoso k6000 -> rockmachine :tong
En dat allemaal op nog geen jaar! Zo zie je maar dat goedkope fietsen kopen op den duur nog duur wordt ook. Ik hoop dat je nu veel plezier aan je RM gaat beleven en niet weer na een maand of twee advies komt vragen om een duurder model :-q
Laat maar komen die pics, samen met de GF van je broer misschien...
Plaats reactie