Goede lbs in of rond Amsterdam, max. zo'n 50km

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Martinezz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 247
Lid geworden op: za 19 juli 2014, 18:00
Mijn mountainbike: Bianchi Methanol sx 29.5

Bikeplanet Haarlem vriendelijk personeel en behulpzaam, Kapitein zeer chagrijnig verkoper.
Gebruikersavatar
PaneVino
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: do 8 augustus 2013, 22:22

Martinezz schreef: zo 14 oktober 2018, 11:43 Bikeplanet Haarlem vriendelijk personeel en behulpzaam, Kapitein zeer chagrijnig verkoper.
Ook TOP inderdaad. De Canondale en de Trek uit het lijstje zijn hier te leveren. Als je met de auto bent zijn ze qua ligging, zo midden in het stadshart van Haarlem, wel wat lastiger(=duurder) te bereiken qua parkeren.
Het eerder genoemde BikeSportieve, ook uit Haarlem, maar met parkeerplaats voor de deur, is dealer van Specialized en Scott.
Beide zaken zitten heel dicht bij elkaar. 5 minuten fietsen.

Een dagje Haarlem (bij voorkeur met de fiets) en je kunt 2 potentieel LBS'en bekijken.


(Ehm inderdaad, ik kom (oorspronkelijk) uit Haarlem :-q )
2020 Trek Fuel EX
2018 Trek 920 (gestolen)
2015 Kona Wo
Dunebiker
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 39
Lid geworden op: vr 11 november 2016, 01:20
Mijn mountainbike: NL

Bikesportive is sinds een jaartje ook dealer van Santa Cruz en Focus. Ik vind het een zeeer goede zaak, waar ook nog eens kunt proefrijden op diverse fietsen. Dat kan echt niet overal. Bij de eerder genoemde Bikeplanet in Haarlem eveneens. Ook een goede zaak.
Gebruikersavatar
Kickman
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 28 september 2018, 21:57
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9 2019

Dunebiker schreef: ma 22 oktober 2018, 17:24 Bikesportive is sinds een jaartje ook dealer van Santa Cruz en Focus. Ik vind het een zeeer goede zaak, waar ook nog eens kunt proefrijden op diverse fietsen. Dat kan echt niet overal. Bij de eerder genoemde Bikeplanet in Haarlem eveneens. Ook een goede zaak.
PaneVino schreef: ma 22 oktober 2018, 08:32
Martinezz schreef: zo 14 oktober 2018, 11:43 Bikeplanet Haarlem vriendelijk personeel en behulpzaam, Kapitein zeer chagrijnig verkoper.
Ook TOP inderdaad. De Canondale en de Trek uit het lijstje zijn hier te leveren. Als je met de auto bent zijn ze qua ligging, zo midden in het stadshart van Haarlem, wel wat lastiger(=duurder) te bereiken qua parkeren.
Het eerder genoemde BikeSportieve, ook uit Haarlem, maar met parkeerplaats voor de deur, is dealer van Specialized en Scott.
Beide zaken zitten heel dicht bij elkaar. 5 minuten fietsen.

Een dagje Haarlem (bij voorkeur met de fiets) en je kunt 2 potentieel LBS'en bekijken.


(Ehm inderdaad, ik kom (oorspronkelijk) uit Haarlem :-q )
Tnx mannen, Haarlem ben ik zo. En inderdaad leuk shoppen.
Heb d'r TREK in..
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Ben zelf vaste klant bij Bikesportive.
Vriendelijke behulpzame mensen.
Alleen de winkel vind ik wat kaal.
Weinig modellen staan en weinig hebbedingetjes op voorraad.
Als je weet wat je zoekt is alles te bestellen met opties die je zelf wilt etc.
hendrikjan
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 621
Lid geworden op: ma 1 december 2014, 11:12

Zit zelf ook on haarlem en kan beide winkels aanraden. Bikesportive presenteert zichzelf wat meer als een soort fietsjuwelier en loop ik daarom minder makkelijk binnen als ik even een schroefje /lintje/ bandje of wat dan ook nodig heb. In haarlem zit ook nog dasia sport schijnt ook wel ok te zijn maar die sluit toch minder goed aan bij mij... krijg daar heel erg een beetje “camp” gevoel... maar dat is alleen maar mijn buik die spreekt en verder nergens echt op gebaseerd, behalve dat ze bianchi racefietsen met Shimano verkochten :winkie:
Gebruikersavatar
Kickman
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 28 september 2018, 21:57
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9 2019

Door familieomstandigheden is de keuze nog ff uitgesteld. Kan wellicht het budget nog wat verhogen (max. 200,= extra), moet dus nóg meer bikes bekijken, keuze stress :lol: :-q Maar heb nog ff de tijd voor de keuze definitief is gemaakt welke voor 23 december gemaakt moet zijn.
Heb d'r TREK in..
hendrikjan
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 621
Lid geworden op: ma 1 december 2014, 11:12

familie omstandigheden en budget verhogen.... who died?
:oops:
Gebruikersavatar
Kickman
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 28 september 2018, 21:57
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9 2019

Niemand, maar verhuisstress van moeder én moeder plotseling het ziekenhuis in.

Extra budget door oude meuk op marktplaats wat meer opbracht dan verwacht :winkie:
Heb d'r TREK in..
Gebruikersavatar
Kickman
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 28 september 2018, 21:57
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9 2019

En daar zijn we weer, laatste selectie ronde qua kiezen.

Heb nu deze modellen op het oog:
2018 2019

Voorkeur gaat uit naar de Trek. Alleen, wordt het dan de 2018 of de 2019 versie? Verschil zit in kleine details zag ik bij het vergelijken op de Trek site.

Wie geeft me het zetje naar de juiste keus / fiets :winkie:
Heb d'r TREK in..
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3160
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

Dan zou ik voor de Trek Caliber 9.0 2019 versie gaan. Heb je het nieuwste van het nieuwste en in een hele mooie frisgroene kleur.
Tenminste, ik zou die kiezen.
Gebruikersavatar
Kickman
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 28 september 2018, 21:57
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9 2019

Meegs schreef: do 22 november 2018, 08:15 Dan zou ik voor de Trek Caliber 9.0 2019 versie gaan. Heb je het nieuwste van het nieuwste en in een hele mooie frisgroene kleur.
Tenminste, ik zou die kiezen.
Die kleur heb ik gezien, maar persoonlijk niet mijn keus op deze fiets. Vind hem wat vreemd ogen.

Heb een lichte voorkeur voor het 2018 model. Straks nog ff op pad en dan een keuze maken.
Heb d'r TREK in..
Gebruikersavatar
Kickman
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 28 september 2018, 21:57
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9 2019

En de kogel is door de kerk. Is de Trek X-Caliber 9 2019 geworden. Mooie prijs bij 12GO Biking gekregen.

Nu 2 weken wachten ivm fietsplan voordat ik hem mag ophalen. Nu nog ff pedalen uitzoeken, we beginnen met flats of combi's en een goed setje handschoenen.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Kickman op za 24 november 2018, 23:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb d'r TREK in..
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Dat is een strak fietsje! Veel plezier er mee!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
streetracer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1443
Lid geworden op: wo 17 november 2010, 18:59
Mijn mountainbike: Uitgeest

Kickman schreef: za 24 november 2018, 17:39 En de kogel is door de kerk. Is de Trek X-Caliber 9 2019 geworden. Mooie prijs bij 12GO Biking gekregen.

Nu 2 weken wachten ivm fietsplan voordat ik hem mag ophalen. Nu nog ff pedalen uitzoeken, we beginnen met flats of combi's en een goed setje handschoenen.

Afbeelding
Met de looks iig helemaal niets mis.
Zeer fraai............. :-q :-q :-q :-q

Als ie niet zo goed fietst als ie er uit ziet ga je veel plezier beleven.
Plaats reactie