Mountainbike voor +- 500 euro?

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
excaliber
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 15 juli 2013, 09:05

generaal schreef:Ik mountainbike nu al enige tijd als afwisseling op hardlopen en heb nu een jaar op een oude giant gereden zonder vering. Ik ben nu op zoek naar een fiets waarmee ik 1 à 2 keer per week crosscountry kan rijden, waaronder de mtb route in Dorst. Ik heb veel topics doorgenomen en zie veel fietsen voorbij komen. Ik heb een budget van +- 500 euro en kom nu op deze fiets: http://www.fietssportief.nl/nl/producte ... ve-6-0/955" onclick="window.open(this.href);return false;
Is dit een goede keus voor dat budget en doel of zijn er goede alternatieven in deze prijsklasse?
Bij Bike2build heb je een cube voor 420 euro .Misschien kan je daar iets mee .
dan heb je toch een nieuwe fiets en een merk en garantie :-)
Paul Rush
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 26 januari 2009, 18:59
Mijn mountainbike: Staal:Ritchey P29, Genesis Croix de Fer 20

excaliber schreef:Bij Bike2build heb je een cube voor 420 euro .Misschien kan je daar iets mee .
dan heb je toch een nieuwe fiets en een merk en garantie :-)
Iets van mosterd en maaltijd :roll: .
En wat is hier het praktisch nut van?
tripod
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3644
Lid geworden op: vr 6 juli 2007, 20:00
Contacteer:

Paul Rush schreef:
excaliber schreef:Bij Bike2build heb je een cube voor 420 euro .Misschien kan je daar iets mee .
dan heb je toch een nieuwe fiets en een merk en garantie :-)
Iets van mosterd en maaltijd :roll: .
Tenzij er 100de andere mensen opzoek zijn naar een mountainbike voor een relatief laag budget ;)

Voor nieuwe geïnteresseerde, Radon komt dit jaar ook met een 29er hardtail voor zo'n 500 euro. Radon kennende met een leuke afmontage.
NextBikeParts
Ride your own way!
Plaats reactie