02-09-2012 - Swalmen - eXtreme ATB Toertocht

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
dputje
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 218
Lid geworden op: do 15 april 2010, 21:24
Mijn mountainbike: scott scale 29er rc

Tinman schreef:Vandaag ook in Swalmen geweest. Zaten wel wat leuke stukjes in. Kan me niet herinneren van ik dat stukje 'bikepark' ooit gereden heb. Bepijlling was goed, bevoorrading was ook goed met lekkere cake van bakker Bart. :-q Op en neer vanuit Weert toch weer 106km in de benen. Volgende week MH2D op zaterdag.
uit weert..toevallig ook kleding aan van een atb team uit weert.
ik heb een stuk met een gast gereden, die deze kleding aan had.die er ook een mooi tempo in had zitten :-q

in iedergeval lekker kunnen biken,en mijn air weer lekker kunnen uitlaten :wink:
de bepijling was soms te goed,zodat je de afslag al eerder verwachte,dan dat hij kwam.
maar dat zal wennen zijn,meestal staan ze telaat :tong
Laatst gewijzigd door dputje op zo 2 september 2012, 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Tinman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2660
Lid geworden op: vr 24 oktober 2003, 15:49
Mijn mountainbike: Van Nicholas Redwood Ti + Scott Scale 700 SL
Contacteer:

Nee, dat zal iemand anders zijn geweest.
jonjon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1572
Lid geworden op: za 17 januari 2009, 16:50
Mijn mountainbike: commencal VIP nuts5
Contacteer:

prima tocht, uitstekend uitgepijld en ook veel mensen van de organisatie op de route zelf (om de pijlen te blijven checken??) :-q . Heb me prima vermaakt en ook nog een koprol over de enige boomstronk gemaakt (ik kan hem nog :winkie: ). Had het idee, dat ie vorig jaar idd wat pittiger was, maar doordat we op de bike vanuit venlo kwamen, vond ik het wel prima zo. Het nieuwe stukje bij Dalheim was idd erg leuk. Wel jammer, dat het vijf :winkie: (of honderd) gulden pad niet geheel meegenomen was, toch? Uiteindelijk toch bij thuiskomst de 100 km aangetikt, dus prima dagje onder heerlijke omstandigheden :bier:
- What goes Up, Must come Down -
kleinetom
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 25 maart 2007, 12:35
Mijn mountainbike: staat niet thuis!
Contacteer:

Leuke ochtend gehad :-D , parcour niet spannend( maar ben ook erg verwent hierzo) , lekker snelle km kunnen maken , echt super uitgepijlt :-q , zal van de week filmpje plaatsen.

Tot volgend jaar :bier:
scalpietje
All rounder
All rounder
Berichten: 144
Lid geworden op: wo 9 maart 2011, 21:59

dikke pluim voor de organisatie goed uitgepijlt en leuk parkoers ,lekker kunnen knallen
je hoeft niet snel te zijn, als je maar opschiet
owwwwk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2737
Lid geworden op: za 3 april 2010, 00:01
Mijn mountainbike: Nog meer plastic... :-)

Heb ff plaatje gemaakt vanuit Polar naar Google maps naar een Jpeg. Hier is redelijk goed te zien dat er vrij veel rechte stukken in zaten. De cake van Bakker Bart was trouwens idd erg lekker. Heb stiekem toch maar een tweede stuk genomen :oops:
Afbeelding
StAlTiCa
kleinetom
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 25 maart 2007, 12:35
Mijn mountainbike: staat niet thuis!
Contacteer:

https://www.youtube.com/watch?v=-zFneSH ... ature=plcp" onclick="window.open(this.href);return false;

Niet de beste kwaliteit, maar beter iets dan niets hahaha
Gebruikersavatar
Ropy47
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 18
Lid geworden op: di 15 september 2009, 12:56
Mijn mountainbike: CANYON – Grand Canyon CF SLX 8.9

eXtreme Swalmen, het was een fantastische tocht! Mooie route ( voor mijn gevoel totaal anders dan vorig jaar) en enorm duidelijk aangegeven! Ben er volgend jaar weer bij!
Happiest on my bike!
Fuzzybootz
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 16 juli 2012, 19:42
Mijn mountainbike: Cube LTD 2012

Zeer goede tocht. Alles was goed geregeld. Complimenten aan de organisatie.
Gnoekie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: ma 17 mei 2010, 15:28
Mijn mountainbike: Scott Spark RC 2009

Was weer een mooie route! Dit x reden ze de route "andersom" waardoor hij toch weer verrassend was. Goed bepijld (soms te vroeg maar ach beter te vroeg dan te laat). Tot de volgende x! Maar dan iets technischer graag. :-q
I knew all the rules but the rules did not know me
guaranteed...
kleinetom
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 25 maart 2007, 12:35
Mijn mountainbike: staat niet thuis!
Contacteer:

Bij deze deel 2

http://www.youtube.com/watch?v=KrObfaUo ... KtFb62xp50" onclick="window.open(this.href);return false;

en deel 3 ( deel ivm tijd gebrek niet ingekort )

http://www.youtube.com/watch?v=BKtFb62x ... el&list=UL" onclick="window.open(this.href);return false;
rossi
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 405
Lid geworden op: ma 13 september 2004, 09:33
Mijn mountainbike: Stanton Sherpa

kleinetom schreef:Bij deze deel 2

http://www.youtube.com/watch?v=KrObfaUo ... KtFb62xp50" onclick="window.open(this.href);return false;

en deel 3 ( deel ivm tijd gebrek niet ingekort )

http://www.youtube.com/watch?v=BKtFb62x ... el&list=UL" onclick="window.open(this.href);return false;
Ziet er goed uit. Heeft er iemand de route in gps beschikbaar? Heb helaas niet kunnen deelnemen, maar zou hem wel graag willen fietsen.
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

.....................
Laatst gewijzigd door Bowiex op vr 10 januari 2020, 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Fuzzybootz
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 16 juli 2012, 19:42
Mijn mountainbike: Cube LTD 2012

rossi schreef: Ziet er goed uit. Heeft er iemand de route in gps beschikbaar? Heb helaas niet kunnen deelnemen, maar zou hem wel graag willen fietsen.
Ik heb de 35km variant getracked met mijn GPS, mocht je hierin geinteresseerd zijn. Ik moet alleen dan even uitvogelen hoe ik deze uit de GPS krijg.
Goudi
All rounder
All rounder
Berichten: 65
Lid geworden op: vr 5 augustus 2011, 12:27
Mijn mountainbike: Karate Monkey, star en staal...

Foto's van de tocht staan op de website van de organisatie. http://www.atb-extreme.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Een destileerproces, is ook een leerproces
Plaats reactie