08-12-2012 - Ermelo - Ermelose ATB Tocht AFGELAST

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
maaf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2307
Lid geworden op: ma 21 januari 2008, 17:20

800? Was er niet aan af te zien. Vooral de laatste lus (35/45/55km-lus) vond ik bijzonder rustig (ik was om ong. 1315uur terug bij de finish). De laatste 10km misschien 20-25 mensen gezien (ingehaald en ingehaald worden).
zwaantje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2230
Lid geworden op: wo 16 juni 2010, 15:51
Mijn mountainbike: Trek
Contacteer:

Ik heb het ook maar te horen gekregen bij de tweede verzorging @maaf, ik heb wel aardig wat mensen gezien tijdens de tocht.
Het is maar een mening wat ik geef.

Geef mij maar rekenwerk in taal ben ik slecht in.
Gebruikersavatar
bduits
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: do 16 april 2009, 07:54
Mijn mountainbike: Lapierre XR SL 729, Orbea Terra Black Gravel, Ghost HTX 9000 Actinum 29, Empella CX'er

Nog een snelle dame voor bij zien komen? Anne Terpstra was er namelijk ook.
Gebruikersavatar
bduits
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: do 16 april 2009, 07:54
Mijn mountainbike: Lapierre XR SL 729, Orbea Terra Black Gravel, Ghost HTX 9000 Actinum 29, Empella CX'er

Ik ga morgen de route maar eens bekijken. Dan zullen er wel minder deelnemers zijn schat ik zo ;-)
Forau
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1179
Lid geworden op: di 17 april 2007, 19:42
Mijn mountainbike: Soma / Santa Cruz / Ibis

Vond het niet druk, ik had niet het idee dat er zoveel waren. Niet in de file gestaan en ook stukken alleen gereden. Wel genoeg mensen gezien, maar vond het niet druk.
zwaantje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2230
Lid geworden op: wo 16 juni 2010, 15:51
Mijn mountainbike: Trek
Contacteer:

Druk is wat anders @Forau, ik hoefde ook niet in de remmen te knijpen om dat er iemand langzamer reed..
Het is maar een mening wat ik geef.

Geef mij maar rekenwerk in taal ben ik slecht in.
ome Henk
All rounder
All rounder
Berichten: 77
Lid geworden op: vr 3 oktober 2008, 21:22
Mijn mountainbike: Giant XTC 29er carbon Specialized Stumpjumper Comp 29
Contacteer:

Vandaag met de jeugd van SV-Putten de 45km (lees 50km) gereden.
Erg mooie route en meeste stukken waren goed begaanbaar.
Niets van grote drukte meegekregen, we reden dan ook aardig achteraan.
Laatste kilometers begon het te regenen en terug naar Putten kwam het met bakken uit de hemel.
Mocht de pret niet drukken, was een zeer geslaagde dag. :-q
nooit niks is altijd wat

http://www.700km.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
JVCbike
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 39
Lid geworden op: di 29 november 2011, 20:06
Mijn mountainbike: KTM Ultra 1964

Mooie dag gehad vandaag met zoals al eerder vermeld 824 deelnemers. Een enkeling verkeerd gereden wat deels aan ons heeft gelegen en deels aan ??? Kortom weer wat verbeterpunten voor de volgende keer (10 november) Wat we begrepen hebben zijn de routes in de smaak gevallen en ook bij de laatste verzorgingspost was het gezellig met de dames. @ome Henk, waren dat 2 fanatieke jongens van jullie die de 45 te kort vonden en de 55 gedaan hebben :-)
Een ieder bedankt voor de komst en tot de vogende keer.
Thierry le Brun
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: ma 27 december 2010, 16:32

bduits schreef:Nog een snelle dame voor bij zien komen? Anne Terpstra was er namelijk ook.
werd net voor de laatste post ingehaald door een wel zeer ongeduldige dame in korte broek (wellicht daardoor). op een smalle single track waar wij bewust al vrolijk in het rijtje bleven rijden omdat er simpelweg niet of nauwelijks ingehaald kon worden moest en zou zij (geen idee echter of het die Anne Terpstra was?) er wel langs. geintje herhaalde zich later nog een paar keer.
Gebruikersavatar
bduits
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: do 16 april 2009, 07:54
Mijn mountainbike: Lapierre XR SL 729, Orbea Terra Black Gravel, Ghost HTX 9000 Actinum 29, Empella CX'er

Nee, dat zal dr niet geweest zijn. Iemand die op topnivo wedstrijden rijdt, zal zich niet zo gedragen tijdens een toertocht. Op de foto hieronder zit ze (tijdens de tocht) op het bankje van "Bas Mulder"...
Afbeelding
Thierry le Brun
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: ma 27 december 2010, 16:32

ze had in ieder geval geen Merida pakkie aan, iets oranjes volgens mij
avh
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 49
Lid geworden op: za 18 juni 2011, 18:33
Mijn mountainbike: Ghost RT Lector 9000

Ook wij zijn verkeerd gereden bij Garderen en hadden een kleine 60 km op de teller staan.
Was een leuke tocht en blub viel mee.

Iemand nog enig idee wie de foto's heeft gemaakt?
Lelypit
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: do 26 juli 2012, 22:33
Mijn mountainbike: DeVinci Moonracers SL3
Contacteer:

Het was mijn eerste toertocht en na de 35 km was ik toch wel behoorlijk stuk! We hadden mazzel met het weer moet ik zeggen en de blubber viel mee maar door het "plakken" toch een redelijk zwaar parcours. Maar ja ik ben ook niet zo ervaren natuurlijk :-) Op 2 punten was de markering niet duidelijk daardoor toch een aantal extra kilometers gereden. Maar de volgende keer ben ik er weer bij....wel iets beter voorbereid.
Ludo Vicus
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 14 oktober 2012, 12:43
Mijn mountainbike: Een wit met zwarte met grote wielen...
Contacteer:

Thierry le Brun schreef:ze had in ieder geval geen Merida pakkie aan, iets oranjes volgens mij
Dame inderdaad in Iets oranje-achtigs met oranje fiets. Iemand zei dat het een bekende (oud) mountainbikester uit het noorden was. Naam ben ik vergeten. Wat ik niet vergeten ben is dat ze aan het einde van de rit een potje ruzie aan het maken was met een stelletje dat ook had deelgenomen. Ging over dat 'de man' haar een klap had gegeven. Klonk erg gezellig... Vroeg me onderweg af waarom als je wilt racen je blijkbaar te laat van start gaat en iedereen de singletrack af drukt. Daar heb je volgens mij andere evenementen voor.

Verder mooie dag, mooie route en ja ook een stukje verkeerd gereden waar de routes kruisten.
Gebruikersavatar
bduits
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: do 16 april 2009, 07:54
Mijn mountainbike: Lapierre XR SL 729, Orbea Terra Black Gravel, Ghost HTX 9000 Actinum 29, Empella CX'er

Reed ze toevallig op een oranje Niner? Dan durf ik wel een gokje te wagen....

Afbeelding

Maar on-topic: ben vanochtend met 2 kameraden geweest, het eerste gedeelte was goed te doen. Tot één van de jongens zei dat het wel meeviel met de modder...prompt een hele weg vol. Ik denk met zekerheid te kunnen zeggen dat het vandaag veel slechter is dan gisteren met die bak regen van gisteravond en vannacht.

Maar bij Garderen (mijn achtertuin) vond ik het wel weer meevallen. Mooi weer er bij en ook nog 12 herten op klaarlichte dag op 10m voor ons langs zien flitsen op het fietspad vanaf de Paleisweg richting Speuld.

Iemand gisteren zijn middenblad verloren? Die kwamen we namelijk ook nog tegen...heel bijzonder.

Verders heerlijk gereden, we wonen langs het parcours, dus de douche was heel dichtbij.
Plaats reactie