18-03-2012 Melderslo SeurenATB-Toertocht

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
snelle trek
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 185
Lid geworden op: do 27 januari 2011, 23:40
Mijn mountainbike: trek 8000

18 maart Melderslo SeurenATB-Toertocht :-q :-

Op zondag 18 maart as. organiseert MTB-club NeetFit Melderslo een atb-tocht over een pittig en gevarieerd parcours van 30 en 48 km.

De route zal door de Swolgense bossen naar het Schuitwater voeren vanwaar we via de Houthuizer velden op de pauzeplaats aankomen. Hier worden de deelnemers blij gemaakt met soep, frisdrank en koek. Tevens zal er leuke live muziek gespeeld worden.

Vervolgens gaat de route terug naar het Schuitwater, de Swolgense bossen en de startplaats.

Het gebied wordt gekenmerkt door een goede bodem waarin brede paden worden afgewisseld met single tracks en snelle, vlakke delen met korte, pittige klimmetjes. Ook bij nat weer blijft de ondergrond goed begaanbaar. In totaal zullen er ± 120 hoogtemeters moeten worden overwonnen.



Op tweederde van route, worden de deelnemers verrast door een heuse BIKE PARK. Op deze plaats staat staan verschillende hindernissen. Hier kan de techniek van de deelnemer getest worden. Robici zal hier de deelnemers begeleiden en als het nodig is advies geven. http://www.robici.nl" onclick="window.open(this.href);return false;


Na afloop kan er onder het genot van een stukje vlaai in de kantine van sportpark RKSV Melderslo nagepraat worden. Hier worden direct de foto`s die onderweg geknipt zijn getoond.


Inschrijfplaats sportpark RKSV Melderslo Eikelenbosserdijk 6 in Melderslo.
Tussen 8.30 en 10.00 uur is er de mogelijkheid om te starten.
Het inschrijfgeld bedraagt € 5,-.
Voor meer info, kijk op http://www.freewebs.com/neetfit/atbtoertocht.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
In geval van extreme weersomstandigheden worden via deze site de laatste updates gegeven.
Laatst gewijzigd door snelle trek op za 3 maart 2012, 18:45, 4 keer totaal gewijzigd.
________________________________________________________________________________________________________________________
[
Facebook ATB toertocht Melderslo
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

TITEL AANGEPAST !
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
reaction 67
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: ma 18 mei 2009, 19:57
Mijn mountainbike: Trek Superfly 6
Contacteer:

Ik ben er weer bij, leuke tocht met lekkere limburgse vlaai. :-q
snelle trek
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 185
Lid geworden op: do 27 januari 2011, 23:40
Mijn mountainbike: trek 8000

up
________________________________________________________________________________________________________________________
[
Facebook ATB toertocht Melderslo
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

....................
Laatst gewijzigd door Bowiex op vr 10 januari 2020, 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5894
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Bowiex schreef: Is een helm verplicht?
Ja......want dan is je hoofd na afloop nog dicht :-q

Leuke en goed georganiseerde tt. Als het enigszins kan ben ik er weer bij.

Voor meer gegevens zie: link
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
snelle trek
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 185
Lid geworden op: do 27 januari 2011, 23:40
Mijn mountainbike: trek 8000

up
________________________________________________________________________________________________________________________
[
Facebook ATB toertocht Melderslo
Gebruikersavatar
alero
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: za 5 maart 2011, 18:49

Bowiex schreef:Ik ben graag van de partij! Nu nog wat support in ons fietsgroepje vinden. :-? :~

Ik neem aan dat de inschrijving dan ook bij de voetbalclub is? Wat is het inschrijfgeld? Is een helm verplicht?
Ik kan op de een of andere manier neetfit.tk niet bezoeken, vandaar deze vragen.

Kan er ook een (of twieë) bier bij de vlaai? Ik hoef maar een paar km. terug naar huis te fietsen...... :-q
Helm verplicht?Lijkt me een domme en overbodige vraag.Als ik het mis heb hoor ik het graag.
foograaf
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 249
Lid geworden op: vr 6 januari 2012, 23:35
Mijn mountainbike: koga

Enrico schreef:
Bowiex schreef: Is een helm verplicht?
Ja......want dan is je hoofd na afloop nog dicht :-q

Leuke en goed georganiseerde tt. Als het enigszins kan ben ik er weer bij.

Voor meer gegevens zie: link
Even uw foto's bekeken, in één woord..Mooi! :-q
https://regiovideo.wixsite.com/heesakkerguy" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

......................
Laatst gewijzigd door Bowiex op vr 10 januari 2020, 11:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Mongooseboy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: ma 15 augustus 2005, 20:05

Ik ben ook van de partij,mits het niet te hard regent,wat ze voorspeld hebben voor het weekend.
En gezien de foto`s veel singletrackgehalte,echt een wahalla voormij en andere bikers :-q
Mountainbiken just for the fun and Sport met mijn 205 GTI 1.9 Griffe
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

......................
Laatst gewijzigd door Bowiex op vr 10 januari 2020, 11:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5894
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Bowiex schreef:Ik heb begrepen dat er bij de voetbalclub ook gedouchet kan worden? Niets aan het handje dus... Tot zondag.
Yoh..... tot zondag ! (vergeet je helm niet :winkie: )
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

......................
Laatst gewijzigd door Bowiex op vr 10 januari 2020, 11:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5894
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Bowiex schreef:Grappenmaker... :winkie: Die vraag was niet voor mijzelf maar voor een eigenwijze fietsmaat van mij....... Zo lelijk als de nacht en dan denken dat een helm het erger maakt...... :lol:
Ja ik ken ze..... maar 10 hechtingen in je kop of een paar meter verband er omheen wordt je ook niet echt knapper van :lol:
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Plaats reactie