15-01-2012, Oss Veldtoertocht

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Full Floater
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 226
Lid geworden op: za 1 oktober 2005, 15:16
Mijn mountainbike: CHIN#3

Inderdaad een mooie tocht, maar die lintjes kunnen me gestolen worden. Zeker als ze niet goed gehangen worden zoals vandaag op sommige plaatsen het geval was. Je ziet links van je een roodwit lint terwijl je op de route zit, recht voor je een wit lint, verwarring alom. Met als gevolg dat je tegen de richting in kunt gaan rijden, dat gebeurde in Zijtaart ook.
Nee doe mij maar pijlen. Als het niet anders kan linten, maar dan wel goed ophangen zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan.
skinnie
All rounder
All rounder
Berichten: 124
Lid geworden op: vr 22 juli 2011, 15:13
Mijn mountainbike: Canyon Nerve AL29 8.9

Helemaal gelijk, ik vind pijlen óf zoals in Stroe onlangs ,gekleurde bordjes, ook vele malen beter. Maar ik ben nog een newbee vwb toertochten en ik ben op 1 keer na (bijna op het eind doorsteekje , 30 mtr. omrijden) niet verkeerd gereden, vandaar mijn opmerking dat ik de route goed "uitgelint" vond :wink:
N.K.A.W.T.G.


Beter een ons vet eraf dan een pond fiets
Joepie de Poepie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 27 februari 2011, 20:24
Mijn mountainbike: Cube Elite Super HPC Race

Mooi weer, niet te nat in het bos en een leuke tocht: er zaten leuke klimmetjes en bochten in. Route was ook goed uitgepijld, kortom geslaagde ochtend. Bij thuiskomst lekker 75 km in de benen.
Gei-Kek
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1269
Lid geworden op: za 9 januari 2010, 00:33
Mijn mountainbike: On-One Inbred

Was weer een leuke tocht.
Maar 1x verkeerd gereden maar dat kwam door de laagstaande zon en mijn "lint"-lectie.
Lekkere snert.

Goed geregeld door ttc-oss
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ otb-koning ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

What do you mean i ain't kind, just not your kind.

Liever te dik in de kist als weer een feesie gemist
MennoE
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 766
Lid geworden op: zo 1 maart 2009, 10:31
Mijn mountainbike: Trek8000
Contacteer:

Alleen op het einde ergens verkeer gereden, heen vreemd. Reden rond de plas, voor me draait iemand om en ik zie links linten hangen mulle zandklim omhoog. Boven hangen linten dus ik netjes volgen, dwars door een gigantische plas heen. Uiteindelijk op de weg uitgekomen en daar hielden ze weer op. Was wel duidelijk dat ik dat stuk niet had moeten fietsen maar waarom de lintjes er dan hingen? Maar leuke tocht, lekkere paadjes en prima verzorging!
Sochtend in het donker vertrokken vanuit nijmegen en smiddags lekker onder een zonnetje weer terug, uiteindelijk kleine 120km weggetrapt, was heerlijk!
soup
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 361
Lid geworden op: wo 10 augustus 2011, 17:07
Mijn mountainbike: Cube LTD Team 2011

Onverwacht toch deze tocht gereden. Veel bekende tegengekomen, dus dat maakt het altijd extra gezellig!

De route van en naar Geffense Plas / Herpenduin vond ik erg creatief van de organisatie! Ook leuk dat we over de oude vuilnisbelt gingen, maar het laatste stukje (langs de zijkant) hadden ze beter kunnen overslaan, want dat was echt onbegaanbaar! Ondanks dat ik geen lintjes-fan ben, was deze tocht prima aangegeven. Evenals Gei-Kek maar een paar meter verkeerd gereden, maar dat kwam door de laagstaande zon...
If in doubt... Flat out!
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

MennoE schreef:Alleen op het einde ergens verkeer gereden, heen vreemd. Reden rond de plas, voor me draait iemand om en ik zie links linten hangen mulle zandklim omhoog. Boven hangen linten dus ik netjes volgen, dwars door een gigantische plas heen. Uiteindelijk op de weg uitgekomen en daar hielden ze weer op. Was wel duidelijk dat ik dat stuk niet had moeten fietsen maar waarom de lintjes er dan hingen? Maar leuke tocht, lekkere paadjes en prima verzorging!
Sochtend in het donker vertrokken vanuit nijmegen en smiddags lekker onder een zonnetje weer terug, uiteindelijk kleine 120km weggetrapt, was heerlijk!
Ik heb die lintjes daar op zo'n 500 meter voor het eind boven op die zandbult ook zien hangen. Ik weet bijna zeker dat die door "derden" zijn verhangen en dat je niet het niet de bedoeling was om daar over en daarvoor door die enorme plas te gaan.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
MennoE
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 766
Lid geworden op: zo 1 maart 2009, 10:31
Mijn mountainbike: Trek8000
Contacteer:

Nee dat was toen ook mijn conclusie :D
kaatje
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 255
Lid geworden op: zo 25 mei 2008, 05:12
Mijn mountainbike: specialized
Contacteer:

en weer sta ik niet op de foto :( maar was wel een mooie tocht
skinnie
All rounder
All rounder
Berichten: 124
Lid geworden op: vr 22 juli 2011, 15:13
Mijn mountainbike: Canyon Nerve AL29 8.9

Kaatje,waar heb je foto's gezien (behalve van jezelf dan) ?
N.K.A.W.T.G.


Beter een ons vet eraf dan een pond fiets
Gloster
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1284
Lid geworden op: do 25 juni 2009, 17:03
Mijn mountainbike: Trek Superfly FS 7 2015
Contacteer:

Foto's van de toertocht staan hier http://www.atbtochtoss-ttcoss.nl/Fotos.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat is het verschil tussen onwetendheid en onverschilligheid?
Ik weet het niet en het kan me ook niet schelen!
RdBrok
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 470
Lid geworden op: za 29 januari 2011, 09:51
Mijn mountainbike: Niner air9C

Gloster schreef:Foto's van de toertocht staan hier http://www.atbtochtoss-ttcoss.nl/Fotos.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Het kan aan mij liggen, maar de foto's van afgelopen zondag (15 jan 2012) zie ik nergens...
Wel van eerdere tochten?!?
Gloster
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1284
Lid geworden op: do 25 juni 2009, 17:03
Mijn mountainbike: Trek Superfly FS 7 2015
Contacteer:

Staan er toch echt bij, maar hier heb je een directe link naar de foto's
https://skydrive.live.com/?cid=fe379ff9 ... CE2%211263" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat is het verschil tussen onwetendheid en onverschilligheid?
Ik weet het niet en het kan me ook niet schelen!
RdBrok
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 470
Lid geworden op: za 29 januari 2011, 09:51
Mijn mountainbike: Niner air9C

Gloster schreef:Staan er toch echt bij, maar hier heb je een directe link naar de foto's
https://skydrive.live.com/?cid=fe379ff9 ... CE2%211263" onclick="window.open(this.href);return false;
:-q Bedankt!
skinnie
All rounder
All rounder
Berichten: 124
Lid geworden op: vr 22 juli 2011, 15:13
Mijn mountainbike: Canyon Nerve AL29 8.9

:winkie: :-q Bedankt voor de link !! :D
N.K.A.W.T.G.


Beter een ons vet eraf dan een pond fiets
Plaats reactie