6-11-2011 toertocht Echt

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Viper TR 4.0
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 1 augustus 2011, 09:26
Mijn mountainbike: Trek fuel ex 5
Contacteer:

De jaarlijkse ATB toertocht wordt dit jaar voor de 18e keer georganiseerd door de Stichting ATB Toertocht Echt, enwel op zondag 6 november 2011.

Verdere details:
Inschrijfplaats: Kantine voetbalvereniging EVV, Leisurepark 'De Bandert' Echt
Inschrijfgeld: € 5,00 , inclusief 1 consumptiepenning
Afstanden: 30 km of 45 km
Vertrektijd: vanaf 8:30 uur tot 10:00 uur
Extra's: Douche's, uitgebreide verzorging en afspuitplaats.
Nadere informatie: Jo Geurts 06- 533 85 122

http://www.kernenomloop.nl/p_nieuws_201 ... itten.html
Ruutjer
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: di 27 september 2011, 13:41
Mijn mountainbike: Sunn Tox Single Speed
Contacteer:

Ik ben van de partij!! :-q
RC-Roy
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 392
Lid geworden op: do 11 januari 2007, 15:56
Mijn mountainbike: Scott Genius 10

Is dit een leuk tochtje?
Gone biking :-q
Ruutjer
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: di 27 september 2011, 13:41
Mijn mountainbike: Sunn Tox Single Speed
Contacteer:

RC-Roy schreef:Is dit een leuk tochtje?
Dat is voor mij ook nog even afwachten :~ Heb er ooit wel eens een tt gereden maar dat is meer dan 10 jaar geleden :tong Ik ben er een paar weken geleden met mijn pa geweest, die kende nog wat leuke stukken van vroeger. Het is zeker een mooi gebied, met name het stuk rond montford was erg leuk. Ondanks dat je het niet verwacht zitten er toch nog aardig wat technische klimmetjes in :-q
Tinman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2660
Lid geworden op: vr 24 oktober 2003, 15:49
Mijn mountainbike: Van Nicholas Redwood Ti + Scott Scale 700 SL
Contacteer:

Vorig jaar gereden maar ik kan er me niet veel meer van herinneren. :~ Alleen dat er erg veel modder lag. :tong
Gebruikersavatar
daliz
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1546
Lid geworden op: vr 9 februari 2007, 01:37
Mijn mountainbike: Levo / CD F29

Ik heb deze tocht twee keer gereden (en nog een paar keer met gps). Ik vind het een leuke tocht, maar zo goed als geen hoogtemeters. Dus als je van klimmen houdt is dit een "saaie" tocht. Maar misschien is de route wel anders dan voorgaande jaren?
"You can't always get what you want ............"
Ronald V
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: di 8 november 2005, 22:21
Mijn mountainbike: Specialized Epic Marathon 2013 /Specialized Stumpjumper HT 29
Contacteer:

Ik vond TT Echt altijd een aardige toertocht voor NL-begrippen. Rondje basistraining voor het winterseizoen. Inderdaad niet veel klimmen, maar hier en daar wel leuke single trails.

Voor wie wil klimmen, een tip: VTT Romsee 20 november aanstaande. Staat in mijn herinnering goed aangeschreven!

Desondanks zal ik niet aanwezig zijn zondag in Echt. Aanstaande zondag kan ik niet veel tijd besteden aan MTB-en,..zal daarom in alle vroegte van thuis uit vertrekken voor een trainingsrondje. Ben ik optijd weer terug, en heb ik toch getraind.

Jullie veel plezier zondag, is best de moeite waard!
wienuh
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 26 september 2011, 21:39
Mijn mountainbike: Giant Terrago team Rabo

Iemand die toevallig de 30km gaat fietsen en samen wilt fietsen?
Ik ben aan het twijfelen of de 45km wel te doen is voor mij als beginner.

Gr Danny
niels aben
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 380
Lid geworden op: di 11 december 2007, 16:00
Mijn mountainbike: epic, trek8500 project

Ik ben er bij voor de 45 :-q

Dit word de 3e keer dat ik deze tocht rij, ik vind het een van de minderen tochten maarja, het gaat door mijn woonplaats dus waarom zou ik er niet aan meedoen…
Vorig jaar was het inderdaad een modder ritje.
houbi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 649
Lid geworden op: zo 1 november 2009, 17:28
Mijn mountainbike: 'n blauwe
Contacteer:

Zal helaas verstek moeten laten gaan omdat ik moet werken die dag.
Is een goed georganiseerde toertocht met idd weinig klimwerk maar goed voor je gemiddelde.....
hatebreed
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 21
Lid geworden op: za 17 september 2011, 21:15
Mijn mountainbike: Giant Track ATX 850

Wilde deze tocht graag rijden,zit er helaas niet in morgen. :(( Moet andere verplichtingen nakomen.Wens degene die meerijden veel plezier,wordt geloof ik lekker weertje morgen.
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5894
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

De 45 km gereden met erikverstappen. Compliment voor de organisatie ! Alles was perfect geregeld.
De tracks lagen er goed bij (in tegenstelling tot vorig jaar). Men name in het middengedeelte van de route zaten een paar gave singletracks. Al met al de moeite waard.
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
niels aben
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 380
Lid geworden op: di 11 december 2007, 16:00
Mijn mountainbike: epic, trek8500 project

helemaal eens met Enrico

Ik heb de route helamaal op film staan, als ik wat tijd heb zal ik er proberen een leuk filmpje van te maken.
Ruutjer
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: di 27 september 2011, 13:41
Mijn mountainbike: Sunn Tox Single Speed
Contacteer:

Vanmorgen de 45km gefiets. Natuurlijk de complimenten voor de organisatie, de voorzieningen waren goed maar helaas viel me de tocht erg tegen. weinig technische stukken, de plaatsen waar ze waren werden vermeden of je stond in file :(( . Verder vond ik dat er erg veel aso's op de fiets zaten. Heb diverse schouderjes en ellebogen gevoeld en inhalen op plaatsen waar het niet kon :~ Erg jammer!! Gelukkig had ik goed gezelschap wat natuurlijk veel goed maakt :-q
Tinman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2660
Lid geworden op: vr 24 oktober 2003, 15:49
Mijn mountainbike: Van Nicholas Redwood Ti + Scott Scale 700 SL
Contacteer:

Ik heb de 45km gefietst vandaag. Parcours lag er stukken beter bij dan vorig jaar. Is niet echt super uitdagend maar wel goed verzorgd en uitgepijld. Je merkt wel dat het winterseizoen weer is begonnen met veel weg wielrenners die alleen maar hard kunnen rijden op de rechte vlakke paden en je hinderen als er wat boomwortels oid liggen. En dat zijn meestal ook de aso's op de fiets. Met de fiets nog terug naar Weert voor wat extra km's.
Plaats reactie