19-2-2011 Soest

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5762
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Vreemd genoeg bestond er nog geen topic over deze tocht, dus nog even op de valreep.
De laatste 2 afgelast en de eerste onder erbarmelijk slechte omstandigheden verreden, maar morgen is het "feest".
Heb vanmiddag een paar uurtjes getraind in mijn achtertuin en al vlot kwam ik de lintjes tegen en aantal stukken van de route gereden. Parcours ligt er lekker droog en ondanks het feit dat je hemelsbreed heel dicht bij Soest blijft een leuke route van 45 km. Zit voldoende afwisseling in met singletracks, zandpaden vrij weinig asfalt.
Duszzzzzzzzzzz gewoon rijden zou ik zeggen.

Even copy/paste van de website van Tempo Soest:

Zaterdag 19 februari 2011 is er weer een veldtoertocht in Soest.

Keuze tussen 30 of 45 kilometers,
Geen herinnering.

Ook uw belang is ""FIETSHELM "" is hoofdzaak

Vooraf inschrijven is niet nodig en kan dezelfde morgen in het clubhuis.

Mogelijkheid om uw fiets af te spuiten. Douchen is beperkt mogelijk
Vertrektijd en inschrijving tussen 9:00 en 10:00 uur.
Start van de veldtoertochten is bij ons clubhuis aan de Industrieweg. De toertochten zijn uit gezet op landgoederen op de Utrechtse heuvelrug en door de bossen van midden Nederland met toestemming van Staatsbosbeheer, landgoed eigenaren en de gemeente Soest. Unieke kans om door deze gebieden te fietsen die anders niet toegankelijk zijn! De tochten zijn volledig voorzien van pijlen en linten en dus een garantie voor optimaal mountainbike plezier.

Deze tocht voert u door het bosgebied ten Oosten en Zuiden van de gemeente Soest.
Kosten deelname € 4,50
Leden van de NTFU, KNWU en KNSB ontvangen "op vertoon van hun toerfietskaart of licentie " € 1,00 korting
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Dirty Harry
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 330
Lid geworden op: za 13 december 2008, 18:47
Mijn mountainbike: Cannondale f800sl, ,Klein attitude, Ventana El Chiquillo
Contacteer:

We zijn er bij morgen, het is er dit seizoen nog niet van gekomen om Soest te rijden, maar het is altijd de moeite waard.
mijn Klein is groot genoeg
gertjant
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1318
Lid geworden op: ma 9 januari 2006, 21:37
Mijn mountainbike: Midden van het land

Jammer, ik kan morgen echt niet. Organisatie in Soest is altijd top en het is een van de weinig tochten in de buurt van Utrecht. Heb ook de eerste van de serie, ondanks de erbarmelijke omstandigheden, met veel plezier gedaan.

Iedereen die wel gaat: veel plezier!

Gertjan
maurice mtb utrecht
All rounder
All rounder
Berichten: 53
Lid geworden op: vr 15 oktober 2010, 21:06
Mijn mountainbike: 2011 trek fuel ex 5 xo afgemonteerd kona stinky

ook ik met 2vrienden zijn aanwezig morgen word onze eerste toertocht ben benieuwd
Gebruikersavatar
robko
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 209
Lid geworden op: do 29 juli 2010, 18:38

Mooie tocht voor de zaterdag, ben er bij!
Geluksvogel
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 30 augustus 2009, 19:23
Mijn mountainbike: Trek Top Fuel 9 (model 2010)

Ik ben er ook bij met 3 vrienden. De eerste serieuze off the road rit voor mijn nieuwe Trek Top Fuel (2010)
Heb er dus zeer veel zin in. Goed om te lezen dat het parcours in goede staat is!
kajhpc
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1017
Lid geworden op: vr 18 april 2008, 10:49

Het was flink druk, ik moest vanochtend bij inschrijving zowaar in de rij staan. En de krentenbollen waren ook op. Maakt allemaal niet uit, toch een leuke en dit keer vooral snelle tocht gereden.

Aardig fris bij de start maar na een uurtje kwam er, met moeite, een zonnetje tevoorschijn.
B1885
All rounder
All rounder
Berichten: 112
Lid geworden op: ma 17 augustus 2009, 22:51
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead Plus

heerlijk gereden, mooi weer en de fiets nagenoeg nog schoon ! wat willen we nog meer
NLJvM
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 24
Lid geworden op: do 14 mei 2009, 09:11
Mijn mountainbike: Epic Expert 21
Contacteer:

Supertocht! Het weer was ok, en de tocht was erg goed uit gezet en aangegeven. Helaas was bij ons inderdaad ook de verzorging al helemaal op. Er waren veel meer deelnemers dan ze op gerekend hadden vertelde de mevrouw bij de verzorging. Voor mij was het voor het eerst een 45km (normaal meestal 30). Ging goed, maar zat er op het laatst wel aardig doorheen!
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

Ik heb dit topic geheel gemist, en verwonderde mij dan ook erg toen ik vanmiddag allemaal sporen rond soesterhoogt zag die ik gezellig gevolgd heb . welliswaar totaal maar 20 km gereden maar weer veel nieuwe paden gezien allemaal rond een oude bunker boven op een berg ( is dat het hoogt?)

lekker geklommen hoor
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5762
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Tja, topic was vrij laat. En dat terwijl ik hem niets eens gereden heb.
Dat is inderdaad een heel mooi stukje om te biken, noem het maar een speeltuin. Knap dat ze (Tempo Soest) voor dat soort stukken hun vergunning gekregen hebben.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

Alles zag er "bereden" uit maar zeker niet gesloopt :-q dus wie weet mag het nog een keer in de toekomst.
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
The GIANT Men
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 790
Lid geworden op: di 30 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Giant NRS Composite 1 carbon
Contacteer:

Heb hem ook gereden op de SingleSpeed 29er. Heb er erg van genoten. :-q Ik rij zeer weinig in de achter tuin van
Fred (MTB-SPORT) Ik woon er zelf ook nog geen 500 mtr vandaan maar ben aardig verrast. Nu had ik de GPS er op zitten, oude batterijen er in en geen track. Is er iemand die hem op GPS heeft staan en hem mijn wil doen toesturen.
Verder geen probleem gehad dat alles op was bij de verzorging. Heb nl altijd alles zelf bij me. Zag nog wel een zwartrijder voor mij die rechts om keer ging toen hij de registratie/camera's zag staan op de soestdijkseweg. Moest er wel even om lachen. :winkie: Wat een schijtbak ben je dan. TEMPO het was een TOP TOER
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

vandaag ook weer even in de speeltuin geweest maar nu ineens politie op het zad met een jeep en en politie touran cruisend over de parkeerplaats. kan met iets anders te maken hebben dan fietsen maar toch even gewacht to jeep weer weg was :-{
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5762
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

@ Hilco: Kan zijn controle op motorcrossers, schijnt vaker voor te komen. Maar inderdaad even verstandig om even te wachten. Ik zat aan de andere kant van Soest en kwam ook "van alles" buiten de echte route tegen :wink:
@ The GIANT Men: Voor onze achtertuin heb je toch geen GPS nodig..........
En inderdaad heeft Tempo Soest altijd een fuik tegen zwartrijders en iedere keer is dat bingo heb ik me laten vertellen door de mensen van Tempo Soest.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Plaats reactie