27-10-2012 - Eerbeek - Halloween Eerbeek 3e editie

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Paul Rush
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 26 januari 2009, 18:59
Mijn mountainbike: Staal:Ritchey P29, Genesis Croix de Fer 20

Fantastisch dat zoveel mensen en bedrijven in Eerbeek de moeite nemen om het anderen, mountainbikers nota bene (niet bij iedereen geliefd), naar de zin te maken. Wij (Rijkovich en ik) hebben erg genoten. Ik had niet verwacht dat het zo druk zou zijn, inderdaad wat opstoppingen, vooral om 19.00 bij de start. Volgens mij kan je beter een half uurtje later beginnen. 1 ATB-route en 1 Tourroute gereden, 22.30 naar huis gegaan. Organisatie bedankt :-q .

Onze excuses als wij met onze Exposure-lampen mensen blijvende schade aan de ogen hebben toegebracht.
En wat is hier het praktisch nut van?
XTC999
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 894
Lid geworden op: zo 16 april 2006, 13:29
Mijn mountainbike: is bijna altied smerig
Contacteer:

Geweldig genoten gisteren, ze hebben er heel wat moois van gemaakt. Het was net één grote show.
Organisatie, vrijwillers en inwoners van Eerbeek. Bedankt :-q :-q :-q
Rvanes
All rounder
All rounder
Berichten: 82
Lid geworden op: vr 24 juni 2011, 11:21
Mijn mountainbike: Gary Fisher Roscoe III

Was heel leuk gisterenavond. Was super geregeld en alle eer aan de vrijwilligers en inwoners en bedrijven die alles leuk versierd hadden. Was top :-q
Gebruikersavatar
Jelle1707
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 26 juni 2009, 17:26
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9

Waarom lees ik elk jaar achteraf pas hoe gaaf deze tocht was? Schrale troost dat ik de fiets toch in standje werkplaats heb staan. Volgend jaar toch maar eens eerder naar kijken.
Gebruikersavatar
D5R
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 154
Lid geworden op: do 30 september 2010, 14:24
Mijn mountainbike: Rood, Zwart en Zilver.

Hulde voor de ondernemers en bewoners van Eerbeek, wat een geweldig leuke tocht en heeeeeeeeeel goed geregeld.
Ik heb genoten.
Zeker een keer leuk om over het terrein van een oud werkgever te crossen (industriewater).
over 2 jaar ben ik er zeker weer bij..
Geen commentaar...
Gebruikersavatar
Rijkovich
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 330
Lid geworden op: do 25 maart 2010, 18:11
Mijn mountainbike: Canyon Neuron CF9 SL 2021 / Stanton Sherpa

Erg leuke avond gehad, samen met Paul Rush en zo'n 2500 anderen!
Goede organisatie en erg orginele route's!

Tot over twee jaar!
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen...
vrijevogel
All rounder
All rounder
Berichten: 54
Lid geworden op: ma 26 december 2011, 19:09

We hebben een super avond gehad. Zoals eerder al door vele gemeld hulde aan alle bedrijven vrijwilligers en iedereen die dit mogelijk gemaakt heeft.
En volgens mij is alles ook goed verlopen op een enkele valpartij na.

IEDEREEN ENORM BEDANKT VOLGEND JAAR WEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Bert vd Vlag Nico Broekhuizen
Met hard trappen kom je niet ver, met veel trappen wel. :)
Trapperd
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 636
Lid geworden op: vr 3 juni 2005, 01:16
Mijn mountainbike: Fuel EX 9.9 / Ventana El Comandante 29er
Contacteer:

Zo weer genoten gisteravond, aanvankelijk wat opstoppingen (rond 20u gestart) en daardoor beetje koud nog.
Maar na de eerste splitsing van de routes toch overal redelijk vlot door kunnen fietsen, niet dat de gemiddelde snelheid van belang is met zo'n tocht :)
De twee MTB lussen gefietst en daarna was het al 22:30 en er maar mee opgehouden.

Verder perfecte sfeer en mooi aangekleed her en der, ben blij dat er niet teveel mensen met de plantenspuit stonden met die nachtvorst hehe, toch een paar keer verrast door een duistere figuur die uit de bosjes kwam schuiven.
Mijn favoriet was de mooi aangeklede waterzuivering(?) die nu doorging voor een chemische fabriek, inclusief mad scientist in witte jas (of was het echt een medewerker :) ) dat was echt sfeervol, inclusief de drijvende tubaspeler.

Organisatie en vrijwilligers bedankt voor de mooie avond!
Ik rij door zon en door regen
Je komt me oOOoooOOooveral tegen
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

1 rondje rood gedaan toen de fietsen in de kroeg achter gelaten.....

en ons zelf ook. :lol:

Het werd ons gewoon te koud, en al die opstoppingen deed ook niet veel goed aan de situatie.

Onvoorstelbaar veel werk in deze tocht gestoken. :bier:
iTinus
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 202
Lid geworden op: ma 15 september 2008, 11:54

Het was weer fantastisch!
Erg koud dat wel en daarom ook Respect voor alle vrijwilligers.

Thanks
Fourstroke 03

trommels en Bas
ikzelf
All rounder
All rounder
Berichten: 70
Lid geworden op: vr 13 januari 2012, 23:11
Mijn mountainbike: BMC teamelite te03 (xo afmontage)

zo vandaag weer een beetje spulletjes met de buurt opgeruimt hebben hem zelf ook gefietst alle 4 de route's en ook voor ons als inwoner's van eerbeek was het een geweldige tocht.
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

Die waterzuivering was idd fantastisch! ook de brug over het zwembad en de details langs de route (fietser onder auto, lijk in kliko. weer top gedaan, Eerbeek! en nu niet weer een jaar overslaan he!
Gebruikersavatar
Jager
All rounder
All rounder
Berichten: 97
Lid geworden op: ma 15 oktober 2012, 16:52
Mijn mountainbike: is een fiets gemaakt om offroad te rijden, op onverharde wegen of paden.

Geweldig leuke tocht om te doen en vooral hulde voor alle bedrijven en inwoners van Eerbeek. Alles goed georganiseerd en ondanks de kou bleef iedereen tot het einde enthousiast.
XTC999
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 894
Lid geworden op: zo 16 april 2006, 13:29
Mijn mountainbike: is bijna altied smerig
Contacteer:

Er staan al een boel foto's op de site. (al 2x gespot) :winkie:
ATBJasper
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 726
Lid geworden op: wo 11 april 2007, 17:17
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel

Ik ben ook geweest. Heb alle routes (tour & ATB) gefietst. Stond vrijwel vooraan om 19:00 uur en na de splitsing waren we 1 van de eersten op de gele ATB route. Daarna direct de rode gedaan, om vervolgens even op te warmen in de sporthal. Een goede keus zo te lezen, want opstoppingen heb ik amper gehad. Alleen een stukje filerijden zo hier en daar.

Tot slot ook de tourrondjes nog gereden. Daarbij merkte je dat het koud was, want het was totaal niet meer druk. Nog maar weinig publiek en geen enkele tourfietser.. Mocht de pret niet drukken, want juist die tour-rondjes gaan lekker door het dorp en zorgden dus nog voor de nodige vermaak.

Rond half 12 de auto ingestapt en standje 25 c* aan gezet. :)

Het was weer top!
beter 1 fiets onder je kont, dan tien in de schuur
Plaats reactie