Schwalbe Veldtoertocht Nunspeet zat. 2-2-08 30-45-60km

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
t-8one
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 753
Lid geworden op: za 17 september 2005, 19:25
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei & Salsa Moto Rapido
Contacteer:

giro schreef:1-Maori
2-Ted ovb
3-Crazy Carrot
4-Robster ovb
5-JanW
6-giro (ik ga met de fiets vanuit Harderwijk als je niet met de auto gaat
Jan, kunnen we misschien samen naar nunspeet fietsen?)
7-t-8one
Ik heb ook wel zin om mee te gaan. :-q
maori
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3320
Lid geworden op: do 4 januari 2007, 22:05
Mijn mountainbike: Eentje met grote wielen.sworks voor op de weg

Gezellie wil je trouwens mee karren in de bus :wink:
Ka Nui Te Mamae,Ka Nui Hoki Taku Aroha.

Whining is for Soccerplayers...Pain is for Cyclists
jerry
All rounder
All rounder
Berichten: 107
Lid geworden op: wo 26 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Specialized Epic

CrazyCarrot schreef:
@ Jerry

In Het najaar hadden ze hem ook al andersom gereden (met de bultjes aan het eind ivm met file vorming, dus nu weer hetzelfde als in het najaar?
Klopt. De route is echter niet precies hetzelfde doordat de afstanden anders zijn.( nu 30-45-60km in november 30-50-75km)
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

1-Maori
2-Ted ovb
3-Crazy Carrot
4- ...
5-JanW
6-giro (ik ga met de fiets vanuit Harderwijk als je niet met de auto gaat
Jan, kunnen we misschien samen naar nunspeet fietsen?)
7-t-8one

Mocht ik úberhaupt fietsen die dag ga ik toch voor deze :
http://www.mountainbike.nl/forum/viewtopic.php?t=42774

Totaal over het hoofd gezien :wink:


.
JanW
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2502
Lid geworden op: do 9 maart 2006, 23:09
Mijn mountainbike: Salsa El mariachi 29er SS, Gary Fisher Hifi 29, Salsa Fargo 29 2012
Contacteer:

maori schreef:
JanW schreef:Als ik drank voor je mee moet nemen, kom ik met de auto Pierre. Anders ben ik bang dat de drank Nunspeet niet haalt. Trouwens als ik de 60km wil gaan doen ga ik sowieso met de auto. Wil je mss meerijden giro?
Kijk maar wat je doet als je met de auto komt mag je de flesjes wel meenemen 22 euri was het toch :-q
Yep :-q
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Verzamelen buiten daar waar je binnen kunt inschrijven?

Ik hoop wel op een beetje droog weer deze week.
giro
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 223
Lid geworden op: ma 6 maart 2006, 18:45
Mijn mountainbike: xtc advanced 2009
Contacteer:

JanW schreef:Als ik drank voor je mee moet nemen, kom ik met de auto Pierre. Anders ben ik bang dat de drank Nunspeet niet haalt. Trouwens als ik de 60km wil gaan doen ga ik sowieso met de auto. Wil je mss meerijden giro?
lijkt me leuk,maar op de fiets is toch maar een klein stukkie :tong
als je harder wil fietsen zul je harder moeten trappen.
ted
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 837
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 13:09
Mijn mountainbike: RB Xeon 600 (2008) & Giant ATX 880 / Gazelle Skystar FS
Contacteer:

wordt schitterend fietsweer volgens www.weeronline.nl
Zeer koude lucht stroomt zaterdag over onze omgeving uit. Vooral het noorden moet dan rekening houden met (zware) sneeuwbuien, waarbij er een aantal centimeter sneeuw in korte tijd valt. Het zuiden heeft opklaringen met hooguit een enkele bui. Met temperaturen net iets boven het vriespunt is het erg guur
:-q

en
Zaterdagnacht sneeuw in Nederland
Zaterdagnacht bereikt de winter ons land. Het gaat dan sneeuwen in Nederland. De sneeuwval houdt de gehele zaterdag aan en is met name geconcentreerd in het noorden en midden van het land.

Na de storm van donderdag hebben we op zaterdag te maken met een heel ander weertype. Het gaat sneeuwen.

Vanaf vrijdagavond komt er koudere en vochtige lucht vanuit het noorden ons land binnen. De temperaturen dalen behoorlijk en het gaat in de nacht sneeuwen. Eerst in het zuidoosten, later in de nacht ook in de rest van het land. Zaterdag overdag hebben met name het noorden en het midden van het land te maken met sneeuw.

Het lijkt dus een wit carnavalsweekend te worden. Maar dit geldt vooral voor het gebied waar carnaval het minst gevierd wordt. Zoals het er nu naar uitziet krijgt het noorden van het land de meeste sneeuw over zich heen. In een zware sneeuwbui kan daar gerust 5 tot 10 cm vallen. De temperaturen liggen zaterdag overdag dicht bij het vriespunt. Voor zondag gaat hetzelfde verhaal op. De sneeuw blijft in het noorden naar alle waarschijnlijkheid liggen.
Weg met die goudschaaltjes ! Live & let live :D
t-8one
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 753
Lid geworden op: za 17 september 2005, 19:25
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei & Salsa Moto Rapido
Contacteer:

maori schreef:Gezellie wil je trouwens mee karren in de bus :wink:
Helaas, ik ga toch niet.
Ik heb om 1 uur een andere afspraak, niet aan gedacht.
Volgende keer sla ik dit aanbod niet af :-q
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

ted schreef:wordt schitterend fietsweer volgens www.weeronline.nl
Zeer koude lucht stroomt zaterdag over onze omgeving uit. Vooral het noorden moet dan rekening houden met (zware) sneeuwbuien, waarbij er een aantal centimeter sneeuw in korte tijd valt. Het zuiden heeft opklaringen met hooguit een enkele bui. Met temperaturen net iets boven het vriespunt is het erg guur
:-q

en
Zaterdagnacht sneeuw in Nederland
Zaterdagnacht bereikt de winter ons land. Het gaat dan sneeuwen in Nederland. De sneeuwval houdt de gehele zaterdag aan en is met name geconcentreerd in het noorden en midden van het land.

Na de storm van donderdag hebben we op zaterdag te maken met een heel ander weertype. Het gaat sneeuwen.

Vanaf vrijdagavond komt er koudere en vochtige lucht vanuit het noorden ons land binnen. De temperaturen dalen behoorlijk en het gaat in de nacht sneeuwen. Eerst in het zuidoosten, later in de nacht ook in de rest van het land. Zaterdag overdag hebben met name het noorden en het midden van het land te maken met sneeuw.

Het lijkt dus een wit carnavalsweekend te worden. Maar dit geldt vooral voor het gebied waar carnaval het minst gevierd wordt. Zoals het er nu naar uitziet krijgt het noorden van het land de meeste sneeuw over zich heen. In een zware sneeuwbui kan daar gerust 5 tot 10 cm vallen. De temperaturen liggen zaterdag overdag dicht bij het vriespunt. Voor zondag gaat hetzelfde verhaal op. De sneeuw blijft in het noorden naar alle waarschijnlijkheid liggen.
Dat wordt dan geen toertocht rijden want er zit altijd wel ergens een stuk weg in dat gepekeld is en stel ik de fiets niet aan bloot.
Maar in eigen land een stukje langlaufen is misschien nog wel leuker.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Als het sneeuwt kom ik ook niet, dus ik wacht eerst af hoe het er zaterdagochtend uit ziet en wat de voorspellingen zijn.
Michon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3935
Lid geworden op: vr 13 februari 2004, 01:23
Mijn mountainbike: TREK Topfuel 9.9ssl @9,7kg Madone 6.9 Di2
Contacteer:

Kom kom, niet van dat flauwe he wortel. Zo vaak heb je de kans toch niet om door een sneeuwlandschap te rijden?
Het kan nooit slechter worden dan Apeldoorn laatst. Ik wed dat die 'schone' gast gewoon gaat ;)
WE BELIEVE IN BIKES
Look at the penalty for failure dude!

Fifth edition "Weekend Warempage" participant!!!
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Mijn naam staat op het lijstje, die van jou zie ik nog niet!
ted
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 837
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 13:09
Mijn mountainbike: RB Xeon 600 (2008) & Giant ATX 880 / Gazelle Skystar FS
Contacteer:

Vrijdagnacht hebben we dan te maken met een paar buien, die gepaard kunnen gaan met hagel, zware windstoten en onweer. Het wordt dus een onstuimig nachtje waarbij de temperaturen door de bewolking weer wat oplopen.

Zaterdag stroomt met een stevige noordwester koude lucht en onstabiele lucht uit over ons land. Dit gaat gepaard met een paar winterse buien, die in het noorden voornamelijk sneeuw bevatten. De temperaturen lopen tijdens zonnige momenten op naar circa 4 graden, maar tijdens een stevig bui daalt het kwik naar rond het vriespunt. In de loop van de middag nemen de buien sterk in aantal af.
.
(bron www.weeronline.nl)

En precies tussen de hagel, zware windstoten en onweer van de nacht en de winterse sneeuwbuien, kunnen wij 3 uur onder een heldere blauwe hemel lekker droog mountainbiken met alleen wind mee :tong

Zoals het nu voorspeld wordt, ben ik er morgen niet bij, maar ga ik de sportschool met een bezoekje verblijden :roll: Maar eerst morgenochtend even afwachten voor een definitieve beslissing.
Weg met die goudschaaltjes ! Live & let live :D
Michon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3935
Lid geworden op: vr 13 februari 2004, 01:23
Mijn mountainbike: TREK Topfuel 9.9ssl @9,7kg Madone 6.9 Di2
Contacteer:

CrazyCarrot schreef:Mijn naam staat op het lijstje, die van jou zie ik nog niet!
Ik zal er zeker zijn, we weten alleen nog niet zeker of we het gaan redden om op tijd te zijn om met het groepje mee te kunnen rijden.
WE BELIEVE IN BIKES
Look at the penalty for failure dude!

Fifth edition "Weekend Warempage" participant!!!
Plaats reactie