Rabo eperbossentocht 27 oktober

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
sjaak
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 340
Lid geworden op: wo 4 augustus 2004, 16:40
Mijn mountainbike: een cube reaction black en een cannondale system six
Contacteer:

was een lekker weekend voor mij,gisteren de tocht gefiets in epe, gefietst 45km.je kon wel mooi tempo maken op die vlakke stukken. toen ff naar huis om de fiets om te wisselen voor de racer en s'middags mee gedaan met ons clubie op de weg,een km of 100 en vandaag ff met een paar colega's naar de lemeleberg geweest en lig nu heerlijk op de bank.op naar nunspeet zaterdag.

@fred:rust periode??je had de gang er nogal in met de 24uurs race in assen,wel apart die oordoppen.

groeten uit wezep.
liever lui dan moe.

Mijn fietsie
Alf
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 435
Lid geworden op: wo 25 april 2007, 21:34
Mijn mountainbike: Komt eraan (Scott Aspect 910 2021
Contacteer:

CrazyCarrot schreef:Ik had eerlijk gezegd meer spektakel verwacht. Zomers rijden we vanuit Zwolle net tot aan Epe, maar als dit het grote spektakel van Epe was, hoef ik dus niet meer verder dan Epe te fietsen vanuit Zwolle.
Je moet de p ook omdraaien. Wil je echt een mooie tocht rijden met veel kleine stijle klimmetjes rond de Goudsberg en prachtige singletrack op de Ginkelse Heide kom dan op 26 januari a.s. naar Ede. Lees hier de reacties van deelnemers van het wielertoerist forum
Helemaal opnieuw beginnen! :-q
Plaats reactie