Nunspeet zaterdag 7 april

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Bob de Bouwer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 355
Lid geworden op: za 7 januari 2006, 20:16
Mijn mountainbike: Specialized Epic Expert
Contacteer:

vond t wederom een geslaagde tocht. heerlijk gefietst, super weertje, dus wat wil je nog meer??? ik vond t prima aangegeven met de lintjes, 1x afslag gemist, maar dat kwam omdat ik zelf zat te snurken.... ik hoorde trouwens bij de stop dat er 'ergens' voor de stop lintjes verdwenen waren, tsja dan kan het wel lastig worden. idd vele stukjes mul zand, niet mijn favoriet, maar zoals eerder gezegd; dat hoort er een beetje bij op de veluwe. van mij mogen er veeeel meer van deze tochten in voorjaar en zomer georganiseerd worden :-q .
Alleeez on y va!!
Peet
All rounder
All rounder
Berichten: 57
Lid geworden op: za 13 januari 2007, 10:57
Mijn mountainbike: Merida Matts Lite

Lekker hoor.......! Errug lekker gefietst, mooi weer, goede temperatuur, redelijk tot goed aangegeven parcours en goede verzorging op de helft.
Veel mul zand, maar dat heeft ook z'n charmes.... Leer je goed van sturen!
Voor mijn gevoel geheel anders dan vorige rit, volgens mensen hier klopt dit idd. Ca. 80% nieuw. Leuk stuk over de hei, gelukkig weinig wind, anders had dit stuk erg zwaar geweest.
Laatste 5km, zoals gebruikelijk in Nunspeet, weer een 'roller-coaster track'. Sturen, klimmen, aanzetten, dalen, schakelen, remmen, takken ontwijken en deze cyclus duurde ongeveer 4 seconden!

Wederom pluim voor de organisatie!
giro
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 223
Lid geworden op: ma 6 maart 2006, 18:45
Mijn mountainbike: xtc advanced 2009
Contacteer:

was zeker een leuke tocht vooral het begin en het einde,mogen ze van mij vaker organiseren zulke tochten.ben vanuit huis vertrokken (harderwijk) met de fiets, tocht gereden en weer terug toch nog 75 km
op de teller :tong
als je harder wil fietsen zul je harder moeten trappen.
Venco
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 178
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 09:50

Leim schreef:Net terug uit Nunspeet. Ik vond 't een mooie tocht alleen zat er wel erg veel mul zand in. Na het bordje 'nog 5 km' werd de route erg leuk, jammeer dat dit maar eventjes was. Ik vond de bewegwijzering niet erg handig, de lintjes hingen soms erg slecht zichtbaar. Hier zijn nog een paar foto's van vandaag:

http://www.mijnalbum.nl/Album=QAIYKGOZ
Weet jij ook wie de foto's gemaakt heeft? Ik sta er namelijk op en ik zag een man op een gewonen fiets die de foto's maakte. Vroeg me alleen even af wie dat was..
warzone
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 635
Lid geworden op: vr 16 februari 2007, 10:21
Mijn mountainbike: Lapierre Spicy 316/2008

nice pictures :wink:
Leim
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 46
Lid geworden op: vr 19 januari 2007, 16:47
Mijn mountainbike: Specialized Rockhopper Comp
Contacteer:

Venco schreef:
Leim schreef:Net terug uit Nunspeet. Ik vond 't een mooie tocht alleen zat er wel erg veel mul zand in. Na het bordje 'nog 5 km' werd de route erg leuk, jammeer dat dit maar eventjes was. Ik vond de bewegwijzering niet erg handig, de lintjes hingen soms erg slecht zichtbaar. Hier zijn nog een paar foto's van vandaag:

http://www.mijnalbum.nl/Album=QAIYKGOZ
Weet jij ook wie de foto's gemaakt heeft? Ik sta er namelijk op en ik zag een man op een gewonen fiets die de foto's maakte. Vroeg me alleen even af wie dat was..
yups, dat was mijn vader en het klopt dat ie op een gewone fiets parcours was opgereden :lol:
Dirt doesn't hurt
Venco
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 178
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 09:50

Oh, ok :P Grappig en leuk, sta ik toch nog op de foto :-q
Plaats reactie