Gravel - Beer - BBQ Toertocht Roosendaal

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Maaarek
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 439
Lid geworden op: ma 21 mei 2012, 18:26

Zondag 3 juli organiseer ik een gravel toertocht geschikt voor gravel-en mountainbike.
Verzorgde dag met afsluitende BBQ. Opbrengsten gaan via ColSensation naar kanker gerelateerde goede doelen.

GPS routes van 75 of 100 km, vertrek vanuit Roosendaal voor de mooiste gravel- en bospaden van West Brabant.
Wil je meer info ontvangen? Stuur een mail naar gravelbeerbbq@gmail.com en ontvang alle info en uitleg over inschrijven.
Inschrijven kan tot vrijdag 17 juni en er is een maximum van 60 deelnemers

Ook op facebook te vinden onder dit evenement:
https://fb.me/e/2yx2tpgYY

Tot dan!
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29966
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Leuk initiatief.
Maar ook al gaat het om een goed doel, ik denk dat het wel belangrijk is om te vermelden wat de financiële bijdrage is die jullie minstens verwachten.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Maaarek
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 439
Lid geworden op: ma 21 mei 2012, 18:26

ThaSingleTrackMastah schreef: za 11 juni 2022, 22:06 Leuk initiatief.
Maar ook al gaat het om een goed doel, ik denk dat het wel belangrijk is om te vermelden wat de financiële bijdrage is die jullie minstens verwachten.
Hoi! Goed punt, staat op de facebook pagina bij alle informatie. Bedrag is €38,50 inclusief:
- verzorgde pauze
- broodje hamburger, kipspies en salades van keurslager
- 5 drankjes pp bier/fris/0,0%

Maar belangrijkste, je doneert feitelijk voor het goede doel, dat is de rede van de tocht. Er is geen commercieel belang.

Ciao!
Plaats reactie