18-09-2021 - Eerbeek - Eerbeekse MTB Veldtoertocht

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
TrapMeSuf
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 17 november 2014, 22:44

Zaterdag, 18 september 2021 organiseert Last Gear de Eerbeekse MTB Veldtoertocht 2021. Natuurlijk hebben corona-maatregelen nog steeds invloed op de start, de rustposten en de finish. Echter, de bossen rondom Eerbeek en Loenen blijven onverminderd mooi en het glooiende en afwisselende landschap bieden genoeg mogelijkheden om een mooie route uit te zetten.

Maak gebruik van de verplichte voorinschrijving en noteer zaterdag 18 september 2021 in je agenda. Dan bedenken wij de routes, nemen wij extra maatregelen om te voldoen aan alle richtlijnen en organiseren wij de toertocht van Last Gear.

De voorinschrijving is al geopend bij fietssport.nl en op de Last Gear website vind je extra informatie over de toertocht.
TrapMeSuf
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 17 november 2014, 22:44

De Eerbeekse MTB Veldtoertocht op 18 september komt snel dichterbij.

Gisteravond is de route definitief vastgesteld en hebben we toestemming gekregen voor de route en de rustposten. We hebben de 70 kilometer lus moeten verplaatsen, maar hierdoor hebben we wel een Extreme van 3,3 kilometer kunnen toevoegen 😊 Extremes zijn optioneel en je kunt er langs fietsen.

De 85 vrijwilligers zijn ingedeeld en zullen ons helpen met het uitzetten van de 30, 50 en 70 kilometer routes, het voorbereiden van de rustposten en de catering en bij het parkeren en als verkeersregelaar op de provinciale weg.

Ga naar Last Gear website of fietssport.nl om je in te schrijven. Alleen voorinschrijving is mogelijk!!!

Tot ziens op 18 september 2021.
Gebruikersavatar
Ostrich
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 1 mei 2016, 23:35

Tot wanneer kun je voorinschrijven?

groeten,
Marco
TrapMeSuf
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 17 november 2014, 22:44

Hoi Marco,

De weersvoorspellingen zijn goed, dus schrijf je nu alvast in, maar de inschrijving is open tot en met vrijdag.
Deelname is alleen mogelijk via voorinschrijven. Dit in verband met de gemeentelijke vergunning.

Feo
VaeleOuwe
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 21 juni 2020, 12:49

Wat een gezellige drukte gisteren! Veel mooie fietsen gezien en onderweg naar mijn eigen sportverplichting genoten van de mede mtb'ers. Hopenlijk is hij in de toekomst weer op zondag, kan ik een keer meerijden.
Is er een gpx beschikbaar? Gewoon uit interesse welke routes er exact zijn gereden, want ik weet dat hij(openbare wegen en paden uitgezonderd) niet exact nagekeken kan worden.
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2611
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

VaeleOuwe schreef: zo 19 september 2021, 10:20 Wat een gezellige drukte gisteren! Veel mooie fietsen gezien en onderweg naar mijn eigen sportverplichting genoten van de mede mtb'ers. Hopenlijk is hij in de toekomst weer op zondag, kan ik een keer meerijden.
Is er een gpx beschikbaar? Gewoon uit interesse welke routes er exact zijn gereden, want ik weet dat hij(openbare wegen en paden uitgezonderd) niet exact nagekeken kan worden.
Ik was er gisteren ook bij. Inderdaad gezellig en goed georganiseerd. Als het goed is heb je een e-mail gehad met een link naar een pagina waar je de gpx-en kon downloaden.
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
VaeleOuwe
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 21 juni 2020, 12:49

Mad Wally schreef: zo 19 september 2021, 10:22
VaeleOuwe schreef: zo 19 september 2021, 10:20 Wat een gezellige drukte gisteren! Veel mooie fietsen gezien en onderweg naar mijn eigen sportverplichting genoten van de mede mtb'ers. Hopenlijk is hij in de toekomst weer op zondag, kan ik een keer meerijden.
Is er een gpx beschikbaar? Gewoon uit interesse welke routes er exact zijn gereden, want ik weet dat hij(openbare wegen en paden uitgezonderd) niet exact nagekeken kan worden.
Ik was er gisteren ook bij. Inderdaad gezellig en goed georganiseerd. Als het goed is heb je een e-mail gehad met een link naar een pagina waar je de gpx-en kon downloaden.
Ik was geen deelnemer, slechts inwoner van Eerbeek en toeschouwer :wink:
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2611
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

VaeleOuwe schreef: zo 19 september 2021, 11:52
Mad Wally schreef: zo 19 september 2021, 10:22

Ik was er gisteren ook bij. Inderdaad gezellig en goed georganiseerd. Als het goed is heb je een e-mail gehad met een link naar een pagina waar je de gpx-en kon downloaden.
Ik was geen deelnemer, slechts inwoner van Eerbeek en toeschouwer :wink:
De link naar de pagina die we kregen bevat niet langer de GPX bestanden maar de foto’s.
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Mad Wally schreef: ma 20 september 2021, 08:09
VaeleOuwe schreef: zo 19 september 2021, 11:52

Ik was geen deelnemer, slechts inwoner van Eerbeek en toeschouwer :wink:
De link naar de pagina die we kregen bevat niet langer de GPX bestanden maar de foto’s.
Dit zal de reden zijn (van de site lastgear.nl)

“Met medewerking van Geldersch Landschap en Kastelen en Natuurmonumenten en andere particuliere boseigenaren mogen deelnemers aan de veldtoertocht alleen op de toertochtdag op paden fietsen waar normaal niet gefietst mag worden. Om die reden raden we iedereen af de routes naderhand na te fietsen, u riskeert daarmee een boete”
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
VaeleOuwe
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 21 juni 2020, 12:49

Enrico schreef: di 21 september 2021, 11:27
Mad Wally schreef: ma 20 september 2021, 08:09

De link naar de pagina die we kregen bevat niet langer de GPX bestanden maar de foto’s.
Dit zal de reden zijn (van de site lastgear.nl)

“Met medewerking van Geldersch Landschap en Kastelen en Natuurmonumenten en andere particuliere boseigenaren mogen deelnemers aan de veldtoertocht alleen op de toertochtdag op paden fietsen waar normaal niet gefietst mag worden. Om die reden raden we iedereen af de routes naderhand na te fietsen, u riskeert daarmee een boete”
Klopt, was juist nieuwsgierig welke paden ze hiermee bedoelen. Kan nooit zo uitgebreid zijn, want de meeste paden hier zijn voor iedereen toegankelijk.
Plaats reactie