24-03-2019 - Spoordonk (gem. Oirschot) - GPS MTB Tocht

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
pietheinpeeters
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 349
Lid geworden op: di 19 april 2011, 15:56
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 9.9 (2017)

Op 24 maart 2019 organiseert Dorpscafé Spoordonk voor alle sportieve fietsers een uitdagende GPS MOUNTAINBIKE TOCHT. Je kunt kiezen voor een tocht van 70 of 100 kilometer. Dit alles vindt plaats in een uitgestrekt natuurgebied vanuit Spoordonk. Ruim 90% van de route is onverhard en er worden zo goed als geen vaste routepaden aangedaan. Zoals u van ons gewend bent zullen wij weer zorgen voor zeer goed verzorgde pauzeplaatsen. Deze zullen plaats vinden na iedere 35km mountainbiken.

De organisatie is dit jaar overgestapt van hun traditionele uitgepijlde routes naar een gps route van 70 of 100km. Dit omdat een groot deel van de organisatie dit jaar deelneemt aan Vrijthof – Vrijthof Bike Challenge. Een GPS mountainbiketocht op 20 april van Vrijthof Maastricht naar Vrijthof Hilvarenbeek over 150km met als doel zoveel mogelijk geld op te halen voor KWF, voor de strijd tegen kanker. Op www.vrijthofvrijthof.nl kun je hierover meer lezen. Daarom dacht de organisatie als goede training voor alle deelnemers en overige mountainbike liefhebbers een GPS tocht te organiseren. Men kan eens goed leren rijden op navigatie en de afstand is ook een mooie training voor de Vrijthof – Vrijthof tocht.

Het inschrijfgeld voor deze tocht bedraagt € 10,= en komt geheel ten goede aan KWF-Vrijthof-Vrijthof Bike Challenge.

Je kunt onze prachtige GPS MOUNTAINBIKE TOCHT alleen fietsen na voorinschrijving. Inschrijven kan heel makkelijk hier via de website van het Dorpscafé Spoordonk
Na ontvangst van het inschrijfgeld ontvang je via e-mail meer info. Het GPS bestand van de te fietsen route krijgt u in de week voor 24 maart ook per e-mail toegezonden.

Door zich in te schrijven en te betalen, verplicht u zichzelf om zich te houden aan de verkeersregels tijdens de route. De organisatie is ook niet verantwoordelijk voor eventuele calamiteiten.

Start en finish is bij Gasterij De Merode, Spoordonkseweg 89 in Spoordonk.

Starten is mogelijk tussen 08:00 en 09:00 uur.

Afbeelding
uncle Cheese
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 200
Lid geworden op: zo 25 januari 2009, 11:04

Ik zit hier hard aan te denken, tot wanneer is inschrijven mogelijk?
Gebruikersavatar
pietheinpeeters
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 349
Lid geworden op: di 19 april 2011, 15:56
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 9.9 (2017)

uncle Cheese schreef: ma 25 februari 2019, 09:21 Ik zit hier hard aan te denken, tot wanneer is inschrijven mogelijk?
Inschrijven is mogelijk tot 17 maart.
Gebruikersavatar
pietheinpeeters
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 349
Lid geworden op: di 19 april 2011, 15:56
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 9.9 (2017)

Het weer gaat vanaf volgende week weer een stuk beter worden. Je kunt je dus met een gerust hart inschrijven voor deze mooie tocht op deze site
uncle Cheese
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 200
Lid geworden op: zo 25 januari 2009, 11:04

Net ingeschreven dus je hebt minimaal een deelnemer :D
Gebruikersavatar
pietheinpeeters
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 349
Lid geworden op: di 19 april 2011, 15:56
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 9.9 (2017)

pietheinpeeters schreef: ma 25 februari 2019, 10:58 Inschrijven is mogelijk tot 17 maart.
De inschrijving is verlengd tot en met woensdag 20 maart. Dat geeft alle zwevende kiezers en twijfelaars de kans om nog in te schrijven voor deze mooie tocht.

De weersverwachting voor 24 maart: Droog, 13 graden, windkracht 3 uit het westen.
Gebruikersavatar
pietheinpeeters
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 349
Lid geworden op: di 19 april 2011, 15:56
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 9.9 (2017)

uncle Cheese schreef: wo 13 maart 2019, 09:54 Net ingeschreven dus je hebt minimaal een deelnemer :D
We hebben bijna 200 inschrijvingen (stand van afgelopen zaterdag) dus je hoeft niet alleen te rijden.

Tot en met aanstaande woensdag 20 maart is de inschrijving nog open.
uncle Cheese
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 200
Lid geworden op: zo 25 januari 2009, 11:04

Prachtige tocht :-q Ik heb genoten :winkie:
Spoordonk bedankt :bier:
Gebruikersavatar
pietheinpeeters
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 349
Lid geworden op: di 19 april 2011, 15:56
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 9.9 (2017)

uncle Cheese schreef: zo 24 maart 2019, 14:21 Prachtige tocht :-q Ik heb genoten :winkie:
Spoordonk bedankt :bier:
Bedankt! Ik heb ook genoten, en volgens mij de meesten van de 380 deelnemers wel als ik zo de reacties hoorde.
We hebben hierdoor een mooi bedrag kunnen ophalen voor de Vrijthof-Vrijthof challenge te behoeve van het KWF.
Plaats reactie