TT bergeijk 6 dec.

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
hamiet
All rounder
All rounder
Berichten: 74
Lid geworden op: do 27 maart 2008, 13:43

Vraagje,

Zijn r mensen bekend met deze tocht, danwel de kids versie van 20K?

Gaat voor mn zoontje de eerste TT Zijn. Ik verwacht hier geen grote hoogte verschillen maar mogelijk wel helse modderstroken (iig voor een manneke van net 6). Iemand die de staat van de route danwell de route am sich kent?

Ik hoor het graag, mvg frank
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Moet dit niet zijn de toertocht in Luijksgestel op 6 jan.??
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
hamiet
All rounder
All rounder
Berichten: 74
Lid geworden op: do 27 maart 2008, 13:43

Idd, wat je zegt. Op mtb-you staat de toer aangegeven al tt bergeijk. Ook staat er aangegeven dat er een kids tour is, kan ik alleen niets over terug vinden op de site van twc de grensrijders. Mogelijk dat iemand op her forum kan bevestigen of dat de kids tour van de 20K wel een onderdeel is?
comansa
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 14 februari 2016, 15:19

Denk niet dat er een kids toer is uitgezet heb deze tocht al een paar keer gereden. Afgelopen vrijdag nog 104km gedaan in de omgeving weinig blubber gezien :-D
comansa
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 14 februari 2016, 15:19

Was weer een mooi rondje zonder blubber je had de keuze uit 20,35,45km als ik het goed heb.Mooie was weer dat er enkele strava segmenten waren die met borden stonden aangegeven
hamiet
All rounder
All rounder
Berichten: 74
Lid geworden op: do 27 maart 2008, 13:43

A jammer, heb de “veilige” keuze maar gemaakt en met de kleine man het parcour van meijel afgelegd. Uitdaging genoeg voor een manneke van net 6. Had graag een kleine TT met hem gereden. Mss dat er nog mensen zijn die een TT kennen met een kids ride. Max 20k. Hoor het graag
Plaats reactie