10-09-16 Holland Classic; start: Papendal

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Ik denk dat er veel zijn die zich niet realiseren dat de NTFU de afkorting is van Nederlandse Toer Fiets Unie.
Het is niet de NPFU (Nederlandse Prestatie Fiets Unie). En al vaker aangegeven : Toeren heeft in principe niets met uitdagingen van doen.
Als je het met de loop ativiteiten vergelijkt waar er wedstrijden , trimlopen en wandeltochten bestaan , zijn de toertochten de wandeltochten op de fiets.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
zwaantje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2230
Lid geworden op: wo 16 juni 2010, 15:51
Mijn mountainbike: Trek
Contacteer:

Ik heb zaterdag ook de 60KM gereden. Gezien de hoge gemiddelde snelheid van mij mocht inderdaad meer uitdaging in zitten. Het enige prestatie die je kunt opleggen bij een tocht is het uitfietsen van een tocht, hoe lang je er over doet maakt niks uit.
Het is maar een mening wat ik geef.

Geef mij maar rekenwerk in taal ben ik slecht in.
Tgwtje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 3 april 2016, 14:42

IAmBeeblebrox schreef:Gelukkig kon iedereen aangeven wat hij ervan vond in de enquete. Heeft iedereen gedaan, toch?

Ben geen lid van nftu dus weet niet of je .id moest zijn voor enquete maar ik heb niets ontvangen.
Heb de 20 km gedaan onderbegeleiding van 2 fietsvrouwen van nftu.
Tgwtje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 3 april 2016, 14:42

Ik heb de 20 km gedaan maar het was idd niet spectaculair en had ook nog wel meer km kunnen doen achteraf.
Maar wist niet zo goed wat ik moest verwachten.
Plaats reactie