09-07-2016 - Toertocht Deireleirefieste - Dorne-Opoeteren

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Edlisjas
All rounder
All rounder
Berichten: 108
Lid geworden op: vr 11 juli 2008, 21:21
Mijn mountainbike: Canyon Exceed pro race 9.9 Lauf, Cannondale Beast of the East 1, Niner RLT9 steel, Sram Force.

Beste fietsliefhebbers

Op zaterdag 09/07 organiseren we onze zomertoertocht tijdens de jaarlijkse dorpsfeesten.

http://www.deireleirefieste.be" onclick="window.open(this.href);return false;

We bieden jullie 4 afstanden aan: 15 (kids) - 30 - 40 - 50 km.

Vertrekken kan tussen 10.00 en 14.00 uur aan de feesttent langs de Weg naar As te Dorne.

Parcours bestaat uit 95% offroad, meestal singletracks.
Na de tocht kunnen jullie genieten van een consumptie en/of hamburger in de feesttent.

De dames van "Vrouwen met vaart" verzorgen naar jaarlijkse gewoonte de bevoorrading.

Ook zullen er weer een afspuitstand en bewaakte fietsenstalling zijn zodat jullie zorgeloos van een lekkere trappist of andere consumptie kunnen nuttigen na afloop.

Bij het vertrek krijgen jullie een polsbandje dat na de tocht ingeruild kan worden voor een gratis consumptie.

We starten dit jaar dus niet aan de voetbalkantine maar aan de tent zelf. Deelnemers die na afloop willen douchen zullen zich dus moeten verplaatsen naar de voetbalkantine waar douches ter beschikking zijn.

Allen van harte welkom!

Topic van vorig jaar: http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... e&start=20" onclick="window.open(this.href);return false;

Houd er dus rekening mee dat de startplaats Weg naar As (feesttent thv nr 73) is!

http://www.mountainbike.be/toertochten/ ... eirefieste" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
Edlisjas
All rounder
All rounder
Berichten: 108
Lid geworden op: vr 11 juli 2008, 21:21
Mijn mountainbike: Canyon Exceed pro race 9.9 Lauf, Cannondale Beast of the East 1, Niner RLT9 steel, Sram Force.

Misschien beetje laat dat ik deze post maar is een vergetelheid...

Nog even vermelden dat het parcours er nagenoeg droog bij.
catena
All rounder
All rounder
Berichten: 139
Lid geworden op: wo 21 mei 2008, 11:42
Mijn mountainbike: KTM Aera Pro

Schitterende tocht. Pittige klimmetjes en afdalingen, singletracks en 99% off-road in een prachtige omgeving.
Heerlijk rustig trouwens onderweg.
Gebruikersavatar
wpee
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 548
Lid geworden op: zo 16 maart 2014, 16:28
Mijn mountainbike: Cube - Stereo 120 SL 29" + Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 + Scott Tampico

50km route gereden, veel klimwek, veel uitgeregend paden met geulen tot 40-50cm diep, daardoor ook technisch. Heel goed uitgepijlt, soms mocht een pijltje iets eerder staan maar over de hele route gezien TOP. Ook de bevoorrading was uitmuntend, veel krijgen in voldoende mate. Ik heb me goed geamuseerd! Was waard om er even naartoe te rijden.
En inderdaad het enige asfalt wat ik gezien heb is om over te steken van ene naar andere bos.
Gr. Wim
Nomu S10 PRO - OSMAND+ navigation
Cube - Stereo 120 SL 29"
Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 - 29"
Plaats reactie