06-09-2015 Kiwanis MTB tocht Zoetermeer

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Afbeelding
Afbeelding

Inschrijven kan al via: http://goo.gl/forms/FdY21pQupo" onclick="window.open(this.href);return false; .

Ik heb zelf vrij weinig met de tocht te maken, zeker omdat ik dan op vakantie ben, maar zo vaak komt zoiets niet langs in het westen dacht ik zo.
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Nog meer info over de tocht op de wordpress pagina van Toervereniging Zoetermeer '77;
https://toezoe77.wordpress.com/2015/08/ ... b-tocht-2/" onclick="window.open(this.href);return false;
KIWANIS MTB-tocht
Kiwanis Zoetermeer daagt je uit om de afwisselende
KIWANIS MTB TOCHT door het Buytenpark en Wijk en
Wouden succesvol uit te rijden.
Deze tocht begint in heuvelachtig gebied en test je conditie op de MTB-berg en gaat over een pad van aarde, zand, gravel en vervallen asfalt. Vervolgens fiets je de MTB-route door het Groene Hart. De route gaat door polderlandschap, bosjes, weilanden, langs water en over dijkjes in het buitengebied tussen Zoetermeer en Leiden. De track daagt zowel de beginner als de gevorderde mountainbiker uit.

Afbeelding

Waar en wanneer
Je start op 6 september tussen 10.00 en 11.00 uur vanuit het nieuwe clubhuis van Toervereniging ‘77 aan de Buytenparklaan 9b in Zoetermeer aan de tocht van 48 of 24 kilometer. Voor de jeugd is er een jeugdroute van
24 kilometer. De jeugd wordt begeleid door MTB leden van TvZ’77. Dankzij de goed gepijlde route mis je niks van al het moois dat deze unieke tocht te bieden heeft.

Kosten
De kosten per persoon bedragen slechts € 5. Dit is inclusief NTFU dagverzekering. Na afloop van de tocht krijg je een drankje aangeboden in het prachtige nieuwe clubhuis van Toervereniging Zoetermeer ’77. Inschrijving kan online via http://goo.gl/forms/FdY21pQupo" onclick="window.open(this.href);return false; of bij de club.

Het beloofd een hele leuke tocht te worden dus schrijf je in en steun tevens het goede doel.
Alle sponsorgelden komen ten goede van de Stichting Leergeld Zoetermeer e.o., die zich inzet voor kinderen door aan hen leermiddelen en sportmaterialen te verstrekken.
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
Marjolijn
All rounder
All rounder
Berichten: 134
Lid geworden op: di 3 juni 2014, 12:47
Mijn mountainbike: Canyon Nerve AL 7.0

Zo'n thuiswedstrijd laat ik natuurlijk niet aan me voorbij gaan. Ook al zal het niet de spannendste route aller tijden worden :)
Gras groeit niet harder als je eraan trekt
Gebruikersavatar
PaneVino
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1327
Lid geworden op: do 8 augustus 2013, 22:22

Zo dacht ik er precies ook over :D
2020 Trek Fuel EX
2018 Trek 920 (gestolen)
2015 Kona Wo
Gebruikersavatar
PaneVino
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1327
Lid geworden op: do 8 augustus 2013, 22:22

Nog bekenden van het gebied cq de route hier op het forum? Met alle regenval van afgelopen dagen, is het daar nog wel leuk komt te rijden ? :-?
2020 Trek Fuel EX
2018 Trek 920 (gestolen)
2015 Kona Wo
ADC
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 261
Lid geworden op: za 29 januari 2005, 14:00
Mijn mountainbike: Niner AIR9 + De Rosa R838(race)
Contacteer:

Waar zijn de foto's te vinden? Er liep een fotograaf rond..
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

http://Www.fototank.nl" onclick="window.open(this.href);return false;, accountnaam kiwanis@fototank.nl, wachtwoord MTBTOCHT
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
Marjolijn
All rounder
All rounder
Berichten: 134
Lid geworden op: di 3 juni 2014, 12:47
Mijn mountainbike: Canyon Nerve AL 7.0

Rit was matig bewegwijzerd en had behoorlijk wat asfalt erin zitten. Maar het was de eerste keer dat het werd georganiseerd, dus ik zeg volgend jaar beter! In ieder geval weer wat blubber aan m'n fiets :)
Gras groeit niet harder als je eraan trekt
Gebruikersavatar
PaneVino
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1327
Lid geworden op: do 8 augustus 2013, 22:22

Ik ben niet gegaan :(
Maar in de gaten houden voor volgend jaar. Met de weinige tochten in deze hoek van het land heb ik goeie hoop op een organisatie die doorgaat hiermee. #thumbsup
2020 Trek Fuel EX
2018 Trek 920 (gestolen)
2015 Kona Wo
Plaats reactie