07-12-2014 - malden - tc de pedaleurs

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
fun.biker
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Mijn mountainbike: Scott scale 910

za 6 december 2014, 08:41

De Pedaleurscross is een pittige ATB tocht door de bossen tussen Malden en Groesbeek met veel klimwerk. De rit is dit jaar een klein beetje gegroeid. We hebben nu ongeveer 48 km. en 660 hoogtemeters. Iets voor de liefhebbers dus.
Er kan 1 keer afgekort worden tot 40 km.
Dit is onze startlocatie: Manege VCM, Lierseweg 4, 6581 KT Malden
Klik hier voor een kaartje en het hoogteprofiel van de tocht
De rode pijl en de zwarte lijn in het midden van het profiel geven de locatie van de pauzeplaats aan.
NTFU codering:
13 = Gepijlde route
24 = Pedaleurs zullen m.b.v. hogedrukreigigers uw fiets weer schoonspuiten na afloop.;

kosten € 6,- bestaande uit:
Inschrijfgeld €5,- / op vertoon van NTFU toerkaart en gebruik van Scan & Go : €4,-
Daarnaast is er de verplichte bijdrage aan onderhoud ATB-route Rijk van Nijmegen: €1,-
Verdere bijzonderheden:
Start tussen 09.00 en 10:00 uur vanuit Manege VCM aan de Lierseweg 4 te Malden
Eerder starten geeft problemen voor de controleurs van de route en is niet wenselijk.
Scan & Go, geen inschrijfformulier meer invullen, maar je NTFU- of KNWU kaart laten scannen, betalen en gaan.
Je krijgt een polsbandje als startbewijs, tevens controlemiddel.
Goede parkeergelegenheid (in weiland) aanwezig; let wel op de aanwijzingen door onze leden en houdt u aan de verkeersregels.
De gehele route is ongeveer 45 km lang en heeft flink wat hoogtemeters.
De gehele route is duidelijk gepijld met blauw/gele pijlen. LET OP geen linten.
met surveillance onderweg en borden ter aanduiding van gevaarlijke punten.
bewaakte oversteken van de verharde weg;
de pauze is na ongeveer 23 km.
diverse versnaperingen worden in de pauze verstrekt en voor de grote dorst is er thee en sportdrank waarvoor een speciale stand zal worden ingericht.
van Tuyl
Pro Biker
Pro Biker
Mijn mountainbike: Specialized epic comp 2017
Contacteer:

za 6 december 2014, 08:50

Tot zondag!
TonnyR
All rounder
All rounder

za 6 december 2014, 11:47

De Boekelse bikers gaan ook naar Malden :-q
Niels3
All rounder
All rounder

za 6 december 2014, 12:48

Ik ga hier ook maar eens kijken.
Fun Racer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Gazelle M-Bike 853 incl Magura Durin X80

za 6 december 2014, 13:59

En ikke blijf lekker in Herperduin & Maashorst............lekker rustig als iedereen naar Malden gaat.... :evil:

Neahhhh........ :lol: heb morgen helemaal geen tijd om langer dan 2 uur van huis te kunnen, Malden is dan net ff te ver om ff snel, snel een parcoursje te doen.

Ik wens iedereen erg veel mooi weer en omstandigheden..........het lijkt er nu op dat het PERFECT weer gaat worden morgen....... :winkie: :winkie: :winkie:
pk-patty
Pro Biker
Pro Biker
Mijn mountainbike: Trek Procaliber 9.7,Niner Jet 9, Trek 1.5 racert.

za 6 december 2014, 15:23

Er bij!! :wink: :wink:
Raphell
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Specialized s-works 27.5 inch
Contacteer:

za 6 december 2014, 17:06

Fun Racer schreef:En ikke blijf lekker in Herperduin & Maashorst............lekker rustig als iedereen naar Malden gaat.... :evil:

Neahhhh........ :lol: heb morgen helemaal geen tijd om langer dan 2 uur van huis te kunnen, Malden is dan net ff te ver om ff snel, snel een parcoursje te doen.

Ik wens iedereen erg veel mooi weer en omstandigheden..........het lijkt er nu op dat het PERFECT weer gaat worden morgen....... :winkie: :winkie: :winkie:
nou..perfect?

http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... en/4057613" onclick="window.open(this.href);return false;
BertB
All rounder
All rounder
Mijn mountainbike: Giant Trance X 29er

za 6 december 2014, 17:18

Present :-q
Lock-out op een fully? Dat is net een patatje met zonder mayo!
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

za 6 december 2014, 19:48

Fun Racer schreef:En ikke blijf lekker in Herperduin & Maashorst............lekker rustig als iedereen naar Malden gaat.... :evil:

Morgen vroeg eerst even buienradar raadplegen en als ik daaruit kan afleiden dat het niet tot 12 uur droog blijft dan volg ik Fun racers voorbeeld. En als het voor 10 uur al regent/gaat regenen dan wordt het in het Triavium zo'n 50 km op de schaats doen.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
uncle Cheese
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

za 6 december 2014, 22:13

Het Muddytracks filmpje van vorig jaar heeft de doorslag gegeven :-q , ik kom ook naar Malden :-)
Raphell
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Specialized s-works 27.5 inch
Contacteer:

zo 7 december 2014, 13:29

WAT een leuke tocht nooit geweest. Hier ga ik vaker heen
BertB
All rounder
All rounder
Mijn mountainbike: Giant Trance X 29er

zo 7 december 2014, 13:37

Was een leuke tocht, goede omstandigheden! Wel wat druk bij de rust....verder weer prima, 70km incl heen/terug :winkie:
Lock-out op een fully? Dat is net een patatje met zonder mayo!
Niels3
All rounder
All rounder

zo 7 december 2014, 15:05

Leuke tocht,alleen veel te druk.Als ze ipv 1 uur de start verdelen over 2 of 3 uur is het probleem opgelost.
Nu heb ik door de drukte een groot deel van de tijd niet mijn eigen tempo kunnen rijden en de pauze maar overgeslagen ivm de lange rij.
fonzie
Pro Biker
Pro Biker
Mijn mountainbike: een stalen

zo 7 december 2014, 15:15

mooie tocht goede pauze, genoten weer
Here’s to alcohol: the cause of, and solution to, all of life’s problems.” –Homer Simpson
tati
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

zo 7 december 2014, 16:21

Niels3 schreef:Leuke tocht,alleen veel te druk.Als ze ipv 1 uur de start verdelen over 2 of 3 uur is het probleem opgelost.
Nu heb ik door de drukte een groot deel van de tijd niet mijn eigen tempo kunnen rijden en de pauze maar overgeslagen ivm de lange rij.
Tja, dat kun je hier verwachten.
Ik kan overigens meestal nooit mijn eigen tempo rijden tijdens de toertochten, is meestal gewoon intervallen met al dat inhalen en wachten tot je op een fatsoenlijke plaats kunt inhalen.

Wij hebben ivm de drukte ook maar de pauze overgeslagen.
MOUNTAINBIKING
Because footbal, baseball, bowling & golf only require ONE BALL
Plaats reactie