Limburgs Mooiste Nieuw Topic editie 2014 wie overnacht waar.

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Monkey biker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 240
Lid geworden op: vr 30 april 2010, 21:47
Mijn mountainbike: Cube AMS 120 29 inch fully 2012
Contacteer:

Wij komen uit het Overijsselse Gramsbergen en gaan met een groep van 10 en overnachten in Valkenburg aan de geul. We gaan vrijdag morgen al heen en fietsen eerst s'middags een vaste route om de benen op spanning te brengen. Natuurlijk pakken wij een terrasje mee op vrijdag avond. Zaterdag de 70 km route en daarna afzakker halen lekker eten en :bier: en zondag nog een kleine vaste route eraan vast plakken. S'middags weer naar huis en gezamenlijk onderweg nog ergens een hapje eten. Jullie begrijpen dat wij dit weekend alleen hier komen om te fietsen. :-q :winkie:
NielsTn
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 233
Lid geworden op: zo 3 juni 2012, 21:06
Mijn mountainbike: Gennep

Ik heb een B&B geregeld op ca. 4 kilometer van de start. Vrijdag eind van de middag/begin avond inkwartieren,
macroni/spaghetti maaltijd, zaterdag ontbijt en dan gaan :)

Zondag ochtend weer richting huis voor de familiedag later die middag...
Duchenne Heroes 2013 & 2015
Gebruikersavatar
Trek7
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: di 30 juli 2013, 11:53
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 7

Ik heb een appartement vrijdag t/m maandag in Mechelen gehuurd.
Vrijdag heen, klein rondje fietsen en voetbal kijken.
Zaterdag, wordt ik door mijn vrouw in de buurt van de start afgezet (kan zij lekker in Aken gaan shoppen).
Zondag, rondje uitfietsen.
Maandag terug.
Riding a Trek Fuel EX 7
zwaantje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2230
Lid geworden op: wo 16 juni 2010, 15:51
Mijn mountainbike: Trek
Contacteer:

Ik sta met mijn tentje op het terrein zelf. Vrijdag middag rond 12 uur het terrein oprijden, tentje opbouwen, in de na middag wielrennen kijken en 'savond's voetbal kijken. De start is min of meer naast de tent waar het ontbijt word geserveerd dus ik hoef me 'sochtend's me niet zo te haasten.
Het is maar een mening wat ik geef.

Geef mij maar rekenwerk in taal ben ik slecht in.
schuurtje73
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 156
Lid geworden op: do 25 februari 2010, 13:59
Mijn mountainbike: Cannondale F29 1 Alloy

overnachten in een klein plaatsje in de buurt (niet geboekt en ik rij er niet naar toe, dus naam schiet me zo niet te binnen). Nadeel is alleen dat we de overnachting van zaterdag op zondag hebben (ivm vakantie tot en met vrijdag van degene die mee gaat), zodat we zaterdag toch nog erg vroeg moeten vertrekken vanuit Twente.
Mijn fiets
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 4&t=115021
Ondertussen al twee fietsen verder, nu een Cannondale Scalpel Si 2019
Gebruikersavatar
Mr.roadmaster
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: wo 18 december 2013, 08:02
Mijn mountainbike: X-TRAIL save 5.0
Contacteer:

Met de vouwwagen naar een camping de buurt. OP vrijdag opbouwen en zaterdag de 55 km zondag de 35 en dan afbreken en naar huis. De rest van de tijdlekker op de camping door brengen met een goed glas sap en wat calorierijk eten.
Trap eens vaker naar je baas.
Plaats reactie