15-12-2013 - Geldrop (NB) - Rondje Geldrop

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Connie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 414
Lid geworden op: ma 8 maart 2010, 14:42
Contacteer:

Zondag 15 december 2013 organiseert TC Wilhelmina i.s.m. TML-Dommelstreek haar jaarlijkse veldtoertocht. De route is enigszins gewijzigd t.o.v. vorig jaar en het kaartje wat op de website staat is dus ook niet helemaal correct meer. Er is keuze uit twee afstanden en de langste afstand serveert als toetje de passage over de Gulberg! Drie keer raden wie daar boven foto's gaat maken :-D Dus een beetje fotogeniek langs fietsen graag! :-q

De route loopt vanaf het club paviljoen van TML-Dommelstreek via Gijzenrooi, de Stratumse Hei, de Leender Hei naar de Stabrechtse Hei. De 50 km doet daarbij ook nog een uitstapje over het viaduct bij de Hut van Mie Pils en als toetje de Gulberg.

Afstanden: 33 en 50 km.
Starttijd: 09.00 tot 10.00 uur
Lokatie: Clubpaviljoen TML Dommelstreek, Kervel 10, Geldrop
webinfo: http://www.tcwilhelmina.nl/veldtoertocht.html en http://www.tmldommelstreek.nl/site-admi ... tocht.html

Fotografe langs de route en foto's snel na de tocht te zien op http://www.conniesinteurfotografie.com

Groetjes,
Connie
pk-patty
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1401
Lid geworden op: zo 31 januari 2010, 15:37
Mijn mountainbike: Orbea Rise M20,Trek Procaliber 9.7,Niner Jet 9, Felt Breed 20 gravel, Trek 1.5 racert.

Zijn erbij.... :tong :tong
Connie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 414
Lid geworden op: ma 8 maart 2010, 14:42
Contacteer:

Kaartje op de website van TC Wilhelmina is intussen bijgewerkt en nu dus wel correct.
Groetjes,
Connie
pimmedoris
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 259
Lid geworden op: ma 19 november 2012, 19:30

Ik ben erbij! Ben erg benieuwd. Het wordt voor mij de eerste keer dat ik weer op de Gulberg kom na de 24h marathon in september.
Met dit weer is het natuurlijk super! :-D
Gebruikersavatar
DaanCramer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2484
Lid geworden op: zo 14 augustus 2011, 20:24
Mijn mountainbike: Norco, Mondraker, Rocky Mountain
Contacteer:

mooi tochtje voor morgen !
Dino
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 738
Lid geworden op: ma 16 oktober 2006, 12:18
Mijn mountainbike: Intense sniper T nieuw project

Als alles goed gaat ben ik er ook bij samen met @Brabobiking
We Are Basta
Gebruikersavatar
Brabobiking
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 199
Lid geworden op: do 7 juli 2011, 19:57
Mijn mountainbike: Is een Spanjaard.

En weer een tocht met de gulberg erin lekker hoor.
We zijn erbij hoor.
Gebruikersavatar
Guxer
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 577
Lid geworden op: za 27 oktober 2007, 20:36
Mijn mountainbike: 2021 Epic expert

op de eerste km's na een mooi ritje! Gulberg is altijd leuk om eens op te rijden ;-)
2021 specialized epic expert carbon 29
Gebruikersavatar
Brabobiking
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 199
Lid geworden op: do 7 juli 2011, 19:57
Mijn mountainbike: Is een Spanjaard.

Het was een lekker tochtje met als toetje de gulberg.
Een opkomende verkoudheid maakte het er niet makelijker op.
Maar heb toch lekker vermaakt.
Gebruikersavatar
DaanCramer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2484
Lid geworden op: zo 14 augustus 2011, 20:24
Mijn mountainbike: Norco, Mondraker, Rocky Mountain
Contacteer:

Waardeloze tocht. Alleen het stukje aalsterhut was een beetje technisch en de gulberg is wel grappig. (Hoewel 1x omhoog is ook niet zo spannend). Maar de hoeveelheid km's op verhard en eindeloze rechte stukken door het bos om op die plekken te komen zijn niet de moeite waard. Echt letterlijk een veldtoertocht.

Goed, toch 50km gereden, maar deze komt volgend jaar niet op de kalender wat mij betreft.

Hopelijk zijn de foto's van Connie gelukt, dat zou dan het mooiste aan de tocht zijn.
pierrekees
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: ma 17 september 2007, 21:18
Mijn mountainbike: Specialized Epic 29

Ja het was een thuis rit bekend gebied :-q
maar die pauze was slecht geregeld !
Doe dan het drinken en koek los van de soep want niet iedereen wil soep
druk :(( ben doorgefiets /jammer
Dino
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 738
Lid geworden op: ma 16 oktober 2006, 12:18
Mijn mountainbike: Intense sniper T nieuw project

Ja inderdaad lekker gefietst op bekend terrein, had vandaag keertje goede benen.
Verder was de pauze inderdaad een typisch gevalletje van een beetje jammer.
Hele lange rij en uiteindelijk de koek al op toen ik aan kwam.
Dat was wel jammer.
We Are Basta
Connie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 414
Lid geworden op: ma 8 maart 2010, 14:42
Contacteer:

Zo Daan, dat is duidelijk, het is maar goed dat ik jullie er op de Gulberg goed op heb staan dan :-D

Er waren 700 deelnemers vanochtend. Ik denk dat dat er meer waren dan waar ze op gerekend hadden.
Het viel me trouwens op dat er maar weinig waren die van de fiets af moesten bij de zig-zag bestijging van de Gulberg. Het was voor mij trouwens ook moeilijk in te schatten wie er allemaal mee fietsten en wie er ook gewoon zelf bezig waren, want dat is een deel van de vaste route. Soms als ik iemand voor de vijfde keer langs zag komen viel er natuurlijk wel een muntje ... :wink: Er was ook een hardloopdame die voor de lol een keer of wat naar boven rende, grote glimlach om de mond. Blijft mooi om te zien. Ze liep trouwens harder dan de fietsers!

Ik heb de ochtend afgesloten als bezemwagen, de allerlaatste MTB-er met lekke band heb ik maar gewoon in de auto geladen!

Ik heb trouwens een einde-jaars kortingsactie. Eigenlijk voor m'n volgers op facebook, maar het forum valt daar ook wel een beetje onder. Voor deze tocht geldt dus het volgende:

Als dank voor m'n trouwe volgers en MTB-fotobestellers een kortingsactie voor de foto's van de komende twee tochten. Alle downloads voor de helft van de prijs bij het Rondje Geldrop op 15 december en op de Oudjaarsrit van de Blauwtrappers in Retie.
Gebruik daarvoor de kortingscode C5EF-CTZE-QZ9E, geldig tot 5 januari 2013.


Groetjes,
Connie
biker martijn
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: ma 27 december 2010, 13:35
Mijn mountainbike: Trek fuel ex 8

DaanCramer schreef:Waardeloze tocht. Alleen het stukje aalsterhut was een beetje technisch en de gulberg is wel grappig. (Hoewel 1x omhoog is ook niet zo spannend). Maar de hoeveelheid km's op verhard en eindeloze rechte stukken door het bos om op die plekken te komen zijn niet de moeite waard. Echt letterlijk een veldtoertocht.

Goed, toch 50km gereden, maar deze komt volgend jaar niet op de kalender wat mij betreft.

Hopelijk zijn de foto's van Connie gelukt, dat zou dan het mooiste aan de tocht zijn.

Inderdaad voor mij was deze tocht ook de eerste en laatste keer.

Van de Gulberg had ik toch ietsjes meer verwacht, stelde niet veel voor.
Ben bij de pauzeplaats ook maar doorgereden, toen ik de lange rij zag.

De tocht was overigens wel uitstekend uitgepijld.
dputje
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 218
Lid geworden op: do 15 april 2010, 21:24
Mijn mountainbike: scott scale 29er rc

na de afdaling bij de gulberg was het even schrikken,er hing een foto van mij
is dat werk van u,connie.
hahaha wel grappig
Plaats reactie