23-11-2013 Rein Veenendaal toertocht

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Daffy-D
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: do 9 februari 2012, 21:37
Mijn mountainbike: Trek 6300 /2011

Op zaterdag 23 november 2013 organiseert TTV de “Rein Veenendaal MTB-tocht”. Ook dit jaar kan er gestart worden tussen 09.00 uur en 10.00 uur vanuit de kantine de Edese veldvoetbalvereniging KSV Fortissimo de kantine aan de Sportparkweg 8 te Ede. Er is één route, waarvan de afstand 45 kilometer bedraagt. Deze is voor een zeer groot gedeelte, zoals dat ook gebruikelijk is bij een mountainbiketocht, onverhard. De tocht is geheel gepijld. Uiteraard is er weer een verzorgingspost met diverse versnaperingen.
De tocht heeft ook nu weer de naam van de sponsor: Rein Veenendaal fietsen, gevestigd aan het Davidsplein 1 in Veenendaal.

Wij werken op de dag zelf met Scan & Go. Dit houdt in dat u geen inschrijfkaart meer hoeft u in te vullen, maar slechts uw NTFU, KNWU of VWB pas kunt laten scannen, afrekenen en vertrekken. Als u ook nog eens voorinschrijft, hoeft u zelfs niet eens meer af te rekenen. U ziet, gemak dient de mens! Bovendien sparen we het milieu op deze wijze ook.

Prijzen: NTFU leden € 4,00. Niet leden € 5,00

Startplaats: "Sportpark Hoekelums Eng"



Omschrijving: De tocht draagt ook nu weer de naam van de sponsor: Rein Veenendaal fietsen, gevestigd aan het Davidsplein 1 in Veenendaal.

Er is één route, waarvan de afstand 45 kilometer bedraagt. Deze is voor een zeer groot gedeelte, zoals dat ook gebruikelijk is bij een moutainbiketocht, onverhard. De tocht is geheel gepijld. Uiteraard is er weer een verzorgingspost met diverse versnaperingen.

Vanuit Ede gaat het eerst in oostelijke richting over landgoed Hoekelum, om vervolgens naar het zuiden af te buigen naar landgoed Oostereng. Hierna in noordelijke richting naar Wolfheze en de Ginkelse Heide.
Weer terug naar Ede gaat het om landgoed de Sysselt heen. Onze ATB rit werd de de laatste jaren door honderden deelnemers bezocht.

Er is kleedruimte en gelegenheid om te douchen na afloop van de tocht. Ook is er gelegenheid om de fiets af te spuiten.

Dragen van een valhelm is verplicht!
Nielsefiets
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 810
Lid geworden op: zo 14 maart 2010, 18:37
Mijn mountainbike: Just a Surly Krampus black Ops

Verwacht er niet teveel van.
Resist much, obey little.
Vonnie
All rounder
All rounder
Berichten: 77
Lid geworden op: wo 24 november 2010, 21:38
Mijn mountainbike: Koga X29-Runner(staat stil), Kona Unit SS(mag er soms uit),Trek Farley 9,8(moet altijd mee!)

das niet lief nielsefiets
Nielsefiets
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 810
Lid geworden op: zo 14 maart 2010, 18:37
Mijn mountainbike: Just a Surly Krampus black Ops

Vonnie schreef:das niet lief nielsefiets
Sorry Yvonne :kiss:
Resist much, obey little.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Nielsefiets schreef:Verwacht er niet teveel van.
Hoezo? Weet je al zeker dat komende zaterdag de bladeren die voor de fraaie herfsttooi zorgen van de bomen zijn?
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Daffy-D
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: do 9 februari 2012, 21:37
Mijn mountainbike: Trek 6300 /2011

Het is dat ik toevallig Zaterdag in de buurt van Ede ben,dus kan ik mooi dat rondje fietsen. Omdat hij er nog niet tussen stond ,dacht ik laat ik het maar doen.Trouwens zoveel is er die dag in de buurt niet te rijden toch? :wink:
En waarschijnlijk mooi fris weertje in Ede :winkie:
Nielsefiets
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 810
Lid geworden op: zo 14 maart 2010, 18:37
Mijn mountainbike: Just a Surly Krampus black Ops

Tsjibiti schreef:
Nielsefiets schreef:Verwacht er niet teveel van.
Hoezo? Weet je al zeker dat komende zaterdag de bladeren die voor de fraaie herfsttooi zorgen van de bomen zijn?
Ik fiets niet alleen voor de bladerpracht.
Resist much, obey little.
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

Beetje meer informatie bij zo'n opmerking zou wel op zijn plaats zijn, op deze manier nutteloos en inderdaad weinig sympathiek richting organisatie.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Nielsefiets schreef:
Tsjibiti schreef:Hoezo? Weet je al zeker dat komende zaterdag de bladeren die voor de fraaie herfsttooi zorgen van de bomen zijn?
Ik fiets niet alleen voor de bladerpracht.
Dat kan/mag maar bij TOERtochten gaat het toch om de eerste plaats om dat soort dingen.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
el grande
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 16 oktober 2013, 21:42

.
Laatst gewijzigd door el grande op ma 18 november 2013, 12:38, 1 keer totaal gewijzigd.
el grande
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 16 oktober 2013, 21:42

Ja.... Maar waarom mogen we er ons niet teveel bij voorstellen dan?[/quote]
Nielsefiets
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 810
Lid geworden op: zo 14 maart 2010, 18:37
Mijn mountainbike: Just a Surly Krampus black Ops

Ik heb die uitleg van het begrip TOERtocht nu wel vaak genoeg gehoord :lol:
Zou zeggen, fiets hem...bladeren zat voorlopig :-q
Resist much, obey little.
Proflex animal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2469
Lid geworden op: di 8 augustus 2006, 20:56
Mijn mountainbike: Sworks Tarmac, Haro Mary xc, Project 346 Basman cruiser
Contacteer:

Nielsefiets had helemaal gelijk..... Wel weer gelachen om de mannen die hard willen rijden maar niet kunnen sturen en dus ook niet fatsoenlijk in kunnen halen. Zelfs nog 2 man ruziend door de bosjes zien rollen, haha. Heb nog even gedacht om in het kader van de participatie samenleving af te stappen en mee te doen, maar da's ook zo wat. :wink:
nicoh
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 155
Lid geworden op: vr 23 januari 2009, 19:02
Mijn mountainbike: Canyon lux 7.0

Knakker29 schreef:Beetje meer informatie bij zo'n opmerking zou wel op zijn plaats zijn, op deze manier nutteloos en inderdaad weinig sympathiek richting organisatie.
Ik heb deze tocht vanochtend 2 keer achterelkaar gereden en Nielsefiets is uitermate vriendelijk gebleven wat de tocht betreft.
Maar ook goed nieuws.
In de toekomst misschien weer starten vanuit Leersum net als vroeger.
efi
All rounder
All rounder
Berichten: 129
Lid geworden op: do 8 september 2011, 21:39
Mijn mountainbike: Epic ht

nicoh schreef:
Knakker29 schreef:Beetje meer informatie bij zo'n opmerking zou wel op zijn plaats zijn, op deze manier nutteloos en inderdaad weinig sympathiek richting organisatie.
Ik heb deze tocht vanochtend 2 keer achterelkaar gereden en Nielsefiets is uitermate vriendelijk gebleven wat de tocht betreft.
Maar ook goed nieuws.
In de toekomst misschien weer starten vanuit Leersum net als vroeger.
Knap van je dat je toch 2x rond geweest bent!! :-q
Was het een snel parcours?
Plaats reactie