09-11-2013_Wageningen_Wageningse Wintertocht 1

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
gerjohnede
All rounder
All rounder
Berichten: 53
Lid geworden op: wo 24 februari 2010, 18:46

Op 9 november kan er weer genoten worden van een uitdagende toertocht over de Wageningse berg en Zuid-Veluwe. Mensen die deze, of andere tochten in de omgeving hebben gereden weten dat het hier goed toeven is.

Ook dit jaar zal de organisatie wederom zijn uiterste best doen om een mooi en goed bewijzerd evenement neer te zetten met een rijkelijk uitgeruste pauzeplaats met bouillon, koffie/thee, sportdrank, koeken, bananen en wat we nog meer kunnen bedenken ( tips welkom :wink: )
De start is van 9 tot 10 uur, met als advies aan snelle rijders om vroeg, voor de grote meute uit te starten en voor iedereen, kijk even op deze link:

http://www.ntfu.nl/Portals/0/Images/Ged ... pasje2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.tcw79.nl/?q=content/wageningse-wintertocht-i" onclick="window.open(this.href);return false;

Er zijn scan&go tafels ingericht voor NTFU pas-houders, let hier op bij binnenkomst.
Er is gelegenheid tot douchen van jezelf en fiets na afloop en na te genieten aan de bar onder het genot van een, al dan niet, alcoholische versnapering :bier:

Tot dan,
Toercommissie TCW79
Wageningen
Laatst gewijzigd door gerjohnede op zo 3 november 2013, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Bulldozer
All rounder
All rounder
Berichten: 71
Lid geworden op: ma 18 februari 2013, 10:23
Mijn mountainbike: Wil meer dan ik kan......

Ik ben erbij, ik heb er zin in. Vorig jaar ook enorm genoten....
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat....
pk-patty
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1401
Lid geworden op: zo 31 januari 2010, 15:37
Mijn mountainbike: Orbea Rise M20,Trek Procaliber 9.7,Niner Jet 9, Felt Breed 20 gravel, Trek 1.5 racert.

Link naar de gedragscode?? En welke afstand(en)?? :wink: :wink:
Gebruikersavatar
RRon
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1482
Lid geworden op: za 14 juli 2012, 15:16
Mijn mountainbike: Specialized Epic Evo Expert 2021!

pk-patty schreef:Link naar de gedragscode?? En welke afstand(en)?? :wink: :wink:

Google stuk?? :tong

http://www.tcw79.nl/?q=content/wageningse-wintertocht-i" onclick="window.open(this.href);return false;
pk-patty
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1401
Lid geworden op: zo 31 januari 2010, 15:37
Mijn mountainbike: Orbea Rise M20,Trek Procaliber 9.7,Niner Jet 9, Felt Breed 20 gravel, Trek 1.5 racert.

Nu niet nee, met de juiste link!!! :winkie: :winkie:
Grapjas... :wink: :wink:
mteb
All rounder
All rounder
Berichten: 73
Lid geworden op: ma 13 augustus 2012, 19:52
Mijn mountainbike: Merida Big.Nine TFS 500 2013

De omgeving spreekt me aan. Weet iemand of er veel klimwerk in zit?
Keep a true friend close with both hands
One who wants to always stay happy has to change gear often
dale c
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 832
Lid geworden op: vr 14 november 2008, 12:17
Mijn mountainbike: VS (29"steel, 26+alu), UK (700c steel, 29" steel)

@mteb: niet bijster veel..paar honderd misschien? Check anders hier op het toertochten rubriekje even naar eerder gereden wintertrios van tcw. Mijn ervaring is dat de wageningse berg de meeste hoogtemeters genereert...daarna beetje singletracken en wat bredere paden. Mooie omgeving blijft het ;-)
"Every day, once a day, give yourself a present. It could be a new shirt at the men's store, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot, black coffee"

For Sale: (Hope , Salsa , Surly, SRAM, Shimano)
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Met potlood in de agenda :)
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
dijkie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 24 maart 2013, 17:47
Mijn mountainbike: giant talon 29er

ik ga ook
Carbonizer

Ik ga ook. M'n eerste tocht. Ben benieuwd na hoeveel meter ik verdwaal :)
Trapperd
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 636
Lid geworden op: vr 3 juni 2005, 01:16
Mijn mountainbike: Fuel EX 9.9 / Ventana El Comandante 29er
Contacteer:

Zal wel baggeren worden :) Ben er wel bij als t goed is
Ik rij door zon en door regen
Je komt me oOOoooOOooveral tegen
Cnasta
All rounder
All rounder
Berichten: 100
Lid geworden op: za 29 augustus 2009, 15:16
Mijn mountainbike: Specialized Epic Expert 2011

Kom met 3 man vanuit Nijmegen voor de 60. Zal wel vette zooi worden gezien de weersvoorspelling, maarja, dan hebben daarna wat schoon te maken :)
gerjohnede
All rounder
All rounder
Berichten: 53
Lid geworden op: wo 24 februari 2010, 18:46

Vandaag het noordelijke deel van de 60km vast uitgezet. Alles zeer goed te rijden daar dus voor de lange afstand inschrijven morgen. Sommige plekken onderaan de Wageningse berg en lagergelegen gebieden in Bennekomse bos zijn wel nat. Maar die 2mm die er vannacht evt. nog valt kan er nog wel bij :-)

Och en anders zie je nog eens iets

Afbeelding
Carbonizer

gerjohnede schreef:Och en anders zie je nog eens iets
Is dat Maxima?
cx-jw
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 44
Lid geworden op: za 6 januari 2007, 23:53

Net 60km gereden. Het lag er goed bij :P, maar weinig technisch (tenzij je plassen gaat ontwijken).
Heb veel bordjes gemist door de laagstaande zon en de omvang. Pijlen op ooghoogte zijn toch fijner dan plantenprikkers... Post en oversteken waren goed verzorgd :)
Plaats reactie