06-10-2013 - Gemert - Fietsservice Berkvens Veldtoertocht

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
ATBeasts
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 44
Lid geworden op: za 31 augustus 2013, 08:46

Hallo bikers,

Het is fijn dat jullie gisteren zijn komen fietsen in het mooie Gemert.
Ik was zelf aanwezig in het Zandbos in Deurne.

We zullen bij onze evaluatie uitzoeken waar het mis is gegaan met de 45km afstand?
Er is deze keer extra aandacht gegeven aan de inhoud van de pauze,
goed om te horen dat deze goed is bevallen!
Er zat dit jaar inderdaad wat meer asfalt op de route, mede door de afsluiting van de Aarlese Vijver?!
We gaan kijken of we dit kunnen verkorten, maar de bossen in deze omgeving sluiten helaas niet overal op elkaar aan.

Ik hoop dat jullie op 23 februari 2014 weer naar Gemert komen voor onze Februari tocht!
Deze gaat door de bossen van Handel, Boekel, Huize Padua, Bakel en De Mortel !!!
AT-Beasts GEMERT
Rikjuh
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 43
Lid geworden op: wo 22 juli 2009, 22:34
Mijn mountainbike: Specialized SJ Comp 2013

ATBeasts schreef:Hallo bikers,

Het is fijn dat jullie gisteren zijn komen fietsen in het mooie Gemert.
Ik was zelf aanwezig in het Zandbos in Deurne.

We zullen bij onze evaluatie uitzoeken waar het mis is gegaan met de 45km afstand?
Er is deze keer extra aandacht gegeven aan de inhoud van de pauze,
goed om te horen dat deze goed is bevallen!
Er zat dit jaar inderdaad wat meer asfalt op de route, mede door de afsluiting van de Aarlese Vijver?!
We gaan kijken of we dit kunnen verkorten, maar de bossen in deze omgeving sluiten helaas niet overal op elkaar aan.

Ik hoop dat jullie op 23 februari 2014 weer naar Gemert komen voor onze Februari tocht!
Deze gaat door de bossen van Handel, Boekel, Huize Padua, Bakel en De Mortel !!!
Bedankt voor de feedback! Super dat je het positief oppakt. Tot de volgende keer.
Pro_Shifty
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 447
Lid geworden op: di 8 oktober 2013, 14:40

Ik had eigenlijk ook niet op de planning staan om veel kilometers te mtb-en afgelopen zondag. Maar uiteindelijk 67 km gefietst. Was toch best veel eigenlijk.

Ik had de route van 45 km gefietst en had op km 38 de pauze!?! en hierna zou je denken dat het nog 7 km tot het einde was maar de finish was uiteindelijk op de 55 km. Toen nog naar huis fietsen, want kom uit de buurt van gemert.

Wel leuke route, redelijk bekend omdat ik in de buurt woon maar verder was het prima.
#Skraleanjers
Plaats reactie