Toertochten 2.0

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Ghost-biker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Trek Top Fuel 9.X 2021
Contacteer:

Peelrijder schreef: zo 10 juli 2022, 13:33Dat is nu nog steeds zo hoor.

TC81, De Wekkers, TWC Gemert, WCT Zijtaart, TWC Volkel, ATBeasts en nog vele anderen.

De enige 2 die zich nog onderscheiden zijn TWC Asten en De Bosduvels met hun nightbike tochten.

ATBeasts organiseert al jaren geen tochten meer.
Giant Terrago XT-Giant Bronco-Cadex CFM 1/Tioga Disc drive-Cadex PS-S1 bleu/Tioga Disc drive pro-Cadex PS-S1 red-Giant MCM Team yellow-Giant MCM Team carbon-Ghost RT Lector team carbon-Ghost AMR Lector 2978 green-Ghost AMR Lector 2978 bleu-Ghost Lector 7
Peelrijder
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Zwart

In 2020 was er eentje gepland voor in maart geloof ik, die is door corona niet doorgegaan.
Specialized Epic HT Expert 2022
Merida Big Nine XT 2018
Merida Scultura 300 2019
KHS BMX (gare frikandel edition)
Wizzy82
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Trek x-caliber 9

In Gassel, Langenboom en Mill wordt volgens mij nog ieder jaar tegen schappelijke prijzen een toertocht georganiseerd en aangezien in dat gebied helemaal geen vaste route ligt lussen deze toertochten stukken bos aan elkaar en daar zitten een aantal verrassende stukken bij.
Ik heb deze gereden en vond ze leuk om te doen. Zeker een aanrader!

Persoonlijk vind ik het zelfs raar dat er in die regio nog geen vaste route ligt. Een aantal bossen zoals de Gasselse en Langenboomse bossen lenen zich daar eigenlijk best goed voor.

In Schaijk organiseren ze volgens mij zelfs meerdere toertochten per jaar. Volgens mij zit daarvan hier iemand op forum.
Peelrijder
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Zwart

Ik ben alleen maar voorstander van dat daar nog geen vaste routes liggen, dat houdt het leuk voor iedereen en laat het vrij rijden nog mogelijk.
Tussen Venlo en Roermond idem, mooi laten zo.

De 8 van oost-brabant is een van die tochten en die dekte een heel groot stuk van deze omgeving af.

Daarom is de prijs ook laag, het is vrij rijden.
Specialized Epic HT Expert 2022
Merida Big Nine XT 2018
Merida Scultura 300 2019
KHS BMX (gare frikandel edition)
Plaats reactie