17-10-2021 Apeldoorn - Bar-End mtb Toertocht

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2611
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

gijsje schreef: zo 17 oktober 2021, 18:35
Mad Wally schreef: zo 17 oktober 2021, 16:03 Wij kwamen er langs toe hij daar lag. Even later hoorde we de ambulance en de trauma heli.
Wij waren er al ruim voorbij kennelijk, geen helicopter gezien en hoorden het pas bij de aankomst. Daar waar het is gebeurd ken ik wel, het is daar ff uitkijken ivm het verkeer op de verharde weg omdat je daar met een redelijke gangetje naar beneden komt. Hoop dat de verwondingen meevallen en er geen blijvend letsel is. 🙏
Het loopt daar inderdaad licht af, maar tenzij je remmen weigeren en je op de dwarsbalk voor de weg klapt heb ik geen flauw idee wat er kan zijn gebeurd.

En afgezien van mul zand zou ik niet weten wat er technisch was aan de route. Wel mooie omgeving, maar nergens uitdagend.
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
ducatif1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 304
Lid geworden op: zo 20 november 2011, 12:42
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced Pro-2 29 model 2021
Contacteer:

Lijkt erop dat de mtb-er links naast die hekken over het heuveltje is gegaan en daar is gevallen. Is wel vaker iemand gevallen op dat punt door dat heuveltje. Dat ligt er op je zo door de hekken te leiden, maar is natuurlijk leuker om er overheen tegaan. Was een ervaren mtb-er hoorde ik via..via
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

Ben er ook links gegaan. :o
Als je niet goed op bedacht bent en/of je fietst
achter iemand aan... kan je verrast worden door
het kleine hoogteverschil... genoeg om je te lanceren.
mtbmorron
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 329
Lid geworden op: wo 5 januari 2011, 00:33
Mijn mountainbike: specialized s-works

Ik ben toevallig rechts gegaan! Maar was niet de meest handige keuze,uiteindelijk maakte ik een prima sprong Van 4 meter volgens de Garmin🤗

Snap heel goed dat daar iemand echt hard kan vallen!misschien was een lintje niet zo'n gek idee geweest ook omdat je best wel een snelheid had als je zo kon oversteken!

Hopelijk maakt de persoon het goed en hersteld hij weer snel🤞
Plaats reactie