Goggles passen in Brabant/Gelderland

Welke kleding bevalt goed, welke helm zit lekker en welke winterschoenen zijn echt warm en waterdicht? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk en deel je ervaringen met anderen.
Plaats reactie
GevaK
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: di 9 april 2019, 21:36

Ik ben op naar goggles die ik kan dragen in combinatie met mijn Fox Proframe helm. Het online aanbod is erg groot, maar ik zou ze toch graag willen passen. Zijn er winkels (bij voorkeur in Brabant/Gelderland) met een redelijk aanbod goggles die je fysiek kunt passen?

Tips voor goggles met transparant vizier dat niet te snel beslaat, zijn ook welkom!
RobertVDN
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: do 9 augustus 2012, 17:58

Ik denk dat je bij een motorzaak het meeste kans maakt. Ik weet niet waar je precies woont maar Laurense motors in Boekel heeft veel op voorraad in de winkel. Eigen helm meenemen om te passen zal geen probleem zijn. Er is voldoende keus in ieder geval. Het hangt vooral van je budget af waar je op uitkomt. Ik ben zelf wel fan van brillen met een groot glas zodat je niet tegen het frame aan kijkt. Daarin heb je best veel keus alleen dan loopt het al wel snel tegen de 100 euro aan. Denk aan Oakley airbrake, scott prospect, 100% armega, fox vue.
Gebruikersavatar
Bikermarcel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: do 23 april 2020, 11:47
Mijn mountainbike: Trek Remedy 8 2020

Misschien bij bmx24seven in Boxmeer? Ik weet alleen niet wat ze in de winkel hebben hangen, maar op de website hebben ze best wat keus.
https://www.bmx24seven.nu/
"We need more roost!"
"Fasteeeerrrrrrr!!"
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5551
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Check deze ook even.

https://www.24mx.nl/motocross-uitrustin ... illen_c319

Ik ben er heel enthousiast over. Heb zelf de magnetic met verschillende vizieren die je dus heel gemakkelijk wisselt. In de sale kosten ze nog geen 2 tientjes.
Plaats reactie