Welke full face helm?

Welke kleding bevalt goed, welke helm zit lekker en welke winterschoenen zijn echt warm en waterdicht? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk en deel je ervaringen met anderen.
nick22
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 357
Lid geworden op: di 14 juli 2020, 11:12
Mijn mountainbike: meta tr29 2021

ik keek naar de fox proframe ,maar kon per toeval een 7idp passen en dat zat als gegoten, deze heb ik toen maar besteld
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

HJ12 schreef: vr 1 oktober 2021, 15:20 Het artikel is inmiddels bijna 10 jaar oud, zou het nog steeds op gaan? De techniek heeft ook niet stilgestaan..
...
Zit zelf een beetje te dubben tussen een bell Full9 / TLD D3/4/ 100% Aircraft/ en ineens komt nu fly ook om de hoek kijken.. Beetje stom dat je ze nergens allemaal kan passen...
Tja, dat weet ik niet. Mijn logica zegt dat het 2 verschillende applicaties zijn en dus ook met verschillende invalshoeken geengineerd zijn. Dus persoonlijk zou ik het bij een specifiek MTB-model houden.
HJ12
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 180
Lid geworden op: do 11 maart 2021, 13:56

TenZNL schreef: ma 4 oktober 2021, 08:04
HJ12 schreef: vr 1 oktober 2021, 15:20 Het artikel is inmiddels bijna 10 jaar oud, zou het nog steeds op gaan? De techniek heeft ook niet stilgestaan..
...
Zit zelf een beetje te dubben tussen een bell Full9 / TLD D3/4/ 100% Aircraft/ en ineens komt nu fly ook om de hoek kijken.. Beetje stom dat je ze nergens allemaal kan passen...
Tja, dat weet ik niet. Mijn logica zegt dat het 2 verschillende applicaties zijn en dus ook met verschillende invalshoeken geengineerd zijn. Dus persoonlijk zou ik het bij een specifiek MTB-model houden.
Na nog wat advies te hebben ingewonnen bij de herenvan helmets.org ben ik uiteindeljk aangekomen bij de Fly Formula helm https://www.flyracing.com/mtb (solid white, met een beetje zoeken kan je ze voor de hele van de prijs krijgen), nog even kijken of die lekker zit en als dat ook ok is, dan ben ik wel blij met mijn keuze.
Plaats reactie