Maatvoering Giant Revolt ?

Krom stuur, noppenbanden en lekker van de gebaande paden? Hier kun je er over praten.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5839
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Afbeelding

_Erik_ met dit schoen maatje hierboven :bier: heb je helemaal gelijk :-q
Eerst ff goed nadenken voordat je post is ook handig :roll: :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5839
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Eigenlijk wel super schattig zo'n een 15cm five ten schoentje :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
DorstigHert
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: do 21 februari 2019, 10:12

dmute schreef: za 19 februari 2022, 17:04
ramon2 schreef: za 19 februari 2022, 17:02 Hoi,

Ik heb een L en ik ben 1,84m.
Ik denk dat een L te klein voor je is en een XL beter past.

Groeten
Tnx ! Ken je ook jouw binnenbeen lengte ?
Hier ook 1.84 met een Revolt in L. Gaat helemaal prima. Binnenbeenlengte is 86cm.
De Lars Cuevas
All rounder
All rounder
Berichten: 98
Lid geworden op: di 7 juni 2005, 12:27

De revolt heeft idd een extreem korte zitbuis: 53 cm op de XL. Zadelpenlengtes specificeren ze niet: En: op de productfoto's zit een andere pen dan op de echte fiets. Erg slordig allemaal, wat mij betreft.

Ik ben 1m90 met 95 cm lange benen en heb een XL Grizl: met een 582 mm zitbuis en 350 mm zadelpen heb ik slechts 2 cm zadelpen over.

Een Giant dealer heeft het voor me nagekeken: In de L zou een 350 mm zadelpen zitten. ALS de XL Revolt ook een L zadelpen heeft, zou ik op die fiets 2-3 cm zadelhoogte tekort komen!... Wellicht heb je dus een langere zadelpen nodig. Giant verkoopt 380 mm variant van de D-Fuse carbon pen zonder setback, maar de lengte van de D-fuse carbon is weer niet gespcificeerd. Ook weer erg slordig. Gelukkig past er ook een normale pen in.

Revolts zijn trouwens overal uitverkocht. Tip: Kijk op de Duitse site. In Wegberg (Duits Limburg) staat nog een XL Revolt Advanced 0 .
Plaats reactie