Gravel inspiratie foto's.

Krom stuur, noppenbanden en lekker van de gebaande paden? Hier kun je er over praten.
Plaats reactie
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Scott Scale RC World Cup 2017, Cannondale SuperX crosser, Scott Addict RC
Contacteer:

za 24 april 2021, 10:47

Voor wie wat langer onderweg wil zijn, wellicht deze "Veluwe gravel XL" wel aardig. :winkie:
De route in feite eerst stukje richting het zuiden tot pakweg Oosterbeek, daarna bovenlangs Arnhem om daar een aantal stukken van de gravelpaden op de Posbank te pakken.
Vanaf daar weer naar het noorden om via Apeldoorn / Kroondomeinen bijna door te schieten naar Harderwijk. Vanaf daar zuidwaarts en je hebt een mooie ronde Veluwe te pakken.
Voor de liefhebber: https://www.strava.com/activities/5178197596

Dan de r inspiratiefoto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Druk (te druk) op de trails? Ga eens minder werken zoals Fredje (ervaringsdeskundige) :winkie:
Enne als de IKEA's en Basic Fit's open zijn, je moest eens weten hoeveel ruimte er dan is.
Tot die tijd (en daarna ook), lief zijn voor elkaar :-q
klaast
Extreme Biker
Extreme Biker

za 24 april 2021, 10:55

Poeh, dat is een flink rondje... Heel veel bekende stukken, maar ik doe ze niet allemaal in 1 rondje. Eerder 3... 😆
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Scott Scale RC World Cup 2017, Cannondale SuperX crosser, Scott Addict RC
Contacteer:

za 8 mei 2021, 17:51

De vraag waarom gravelen zo leuk is?
Check onderstaande plaatjes. Was vandaag een ritje vanaf Apeldoorn tot het begon te regenen, toen was Fredje er klaar mee.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maar wat is en blijft het rondom Apeldoorn een geweldig gebied om te rijden en vooral ook : Wat een rust !!!
Druk (te druk) op de trails? Ga eens minder werken zoals Fredje (ervaringsdeskundige) :winkie:
Enne als de IKEA's en Basic Fit's open zijn, je moest eens weten hoeveel ruimte er dan is.
Tot die tijd (en daarna ook), lief zijn voor elkaar :-q
Plaats reactie