mooi!speedrider schreef: ↑vr 3 juli 2020, 21:36Bij deze mijn nieuwe machine. Niner RLT 9 RDO. Lekker veel tire clearance tot 50 mm.
Vorig jaar januari begonnen met Gravellen op een Canyon Inflite. Een CX fiets, waar bandjes tot 40 mm in kunnen.
Dat beviel zo goed dat ik op zoek ging naar een fiets waar bredere bandjes in kunnen. Bij veel lange ritten is een stukje comfort en meer grip in losser zand wel lekker. Deze dus
Gekozen voor WTB Riddler 45 mm banden.
Nu voor een 2 x 11 aandrijving gekozen. Wellicht in de toekomst 1 x 11 van maken zoals op de Inflite, maar eerst maar eens lekker fietsen.
![]()
Mooi! Veel plezier er mee!!speedrider schreef: ↑vr 3 juli 2020, 21:36Bij deze mijn nieuwe machine. Niner RLT 9 RDO. Lekker veel tire clearance tot 50 mm.
Vorig jaar januari begonnen met Gravellen op een Canyon Inflite. Een CX fiets, waar bandjes tot 40 mm in kunnen.
Dat beviel zo goed dat ik op zoek ging naar een fiets waar bredere bandjes in kunnen. Bij veel lange ritten is een stukje comfort en meer grip in losser zand wel lekker. Deze dus
Nu voor een 2 x 11 aandrijving gekozen. Wellicht in de toekomst 1 x 11 van maken zoals op de Inflite, maar eerst maar eens lekker fietsen.
![]()
Ik rij al vrij lang 1 x 11 op mijn fietsen. 2 x 11 is even psychisch omschakellenJMA1992 schreef: ↑za 4 juli 2020, 07:24mooi!speedrider schreef: ↑vr 3 juli 2020, 21:36Bij deze mijn nieuwe machine. Niner RLT 9 RDO. Lekker veel tire clearance tot 50 mm.
![]()
Ik heb dezelfde banden. Prima over te spreken! Ik heb bewust voor 2 x 11 gekozen (52/36) omdat ik dat op de lange stukken lekker vind doortrappen.
maverick76 schreef: ↑ma 13 juli 2020, 18:04Mijn nieuwe scheur plastic.![]()
Giant Revolt 2. Rijd heerlijk en zeker een potentiële klant/vervanger voor mijn mtb op de Nederlandse mtb routes.
![]()
Cool ding met die lefty. Erg benieuwd naar je ervaringen.