105kg: mavic xc717 of mavic en321

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Uuh Mantel leest ook stiekum mee, ze hebben ook een eigen member account. Je kunt ze dus ook direct pb'en bij vragen of opmerkingen. Ik moet zeggen dat ze daar snel en goed op reageren.

En ik vind die pick-up in het echt ook zo gaaf om te zien. Dat ding smoelt geweldig :winkie:
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

mud mate schreef:vind die pick-up in het echt ook zo gaaf om te zien. Dat ding smoelt geweldig :winkie:
Geheel off-topic, maar wel bikegerelateerd; De SVT uitvoering staat op Fox dempers :tong
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Thiesem
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 487
Lid geworden op: za 18 oktober 2008, 16:40
Mijn mountainbike: is sneller dan de berijder!!

Misschien een belletje wagen met Mantel of ze de bestelling nog kunnen wijzigen? Er is toch nog niets weggegooit mag ik aannemen?
dtmn
All rounder
All rounder
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 11 april 2011, 14:36
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX8 2016

Heb gister al besloten gewoon voor de en321 set te gaan en de bestelling te laten voor wat ie is. Ik verwacht mn wieltjes vandaag :-)
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

En...? Zijn ze al binnen?
dtmn
All rounder
All rounder
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 11 april 2011, 14:36
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX8 2016

Jep, in goede gezondheid gearriveerd. Wacht nu nog op de centerlocks uit Dld en dan kan ik ze eronder schroeven, ben benieuwd :-)
Plaats reactie