klein pompje

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16849
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

newmtb'er schreef:Topeak heeft ook pompen met beide mogelijkheden. Zowel CO2 als hand. Ben zelf eigenlijk op zoek naar pomp die je op staande buis kunt monteren. Dus niet "naast" je buis maar "bovenop" je buis. Weet iemand of die er zijn?
Er zijn wel universele klemmetjes te koop waarbij de pomp recht boven de bidonhoudergaten komt zitten, bedoel je dat?
Ik heb ze iig weleens gezien bij Rose, van Zefal of Xtreme meen ik. Paar eurootjes maar.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Golines
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 215
Lid geworden op: ma 29 december 2008, 00:59
Mijn mountainbike: Cube Reaction, Specialized S-Works M5, S-Works Epic

Heb in het verleden zelf even een CO2-pompje gebruikt, maar heb nu weer gewoon een Einstein masterblaster van Toppeak. Heeft me nog nooit in de steek gelaten. En is nooit leeg. Heb er ook geen afval van na gebruik.
To each his own!
Harpwood
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 195
Lid geworden op: di 24 februari 2009, 19:40
Mijn mountainbike: Specialized Epic Expert Carbon 29er 2012

Manne

Koop een Lezyne pomp en je bent van alle ergenissen af. Geen kapotte ventielen meer, geen lamme armen van jezelf en van je maat. Deze pomp (http://www.lezyne.com/index.php/product ... drive.html" onclick="window.open(this.href);return false;) is de Rolls Roys onder de pompjes. Je draaid een slangetje op je ventiel. Je hoeft alleen het pompje vast te houden, je hoeft dus niet meer bang te zijn dat je je ventiel pijn doet. De band is supervlug vol en knetterhard. Deze op aanraden van andere forumleden gekocht, en daar ben ik verdomde blij mee.
groeten Harpwood
Rock That Bike
Plaats reactie