Fietsverzekering / Welk slot / Advies gevraagd

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
Mike0502

Dice Oldskool schreef: di 29 november 2022, 16:58 Ik denk dat de elektrische fietsen in het fietsenhok aantrekkelijker zijn voor het dievengilde dan een mtb maar dit terzijde. En als jij op een mtb naar school wil dan moet je dat gewoon lekker doen.

Kijk eens bij Unive voor een fietsverzekering. Erg goede ervaring mee met schadeafhandeling en niet duur.
Bedankt voor je reactie! Ik denk dat bij de meeste fietsen er een risico is op diefstal, zelfs bij normale stadsfietsen.

Weet je wat het eigen risico is bij Univé? Hebben ze ook een verzekering voor 1 jaar?
Krijg je de aanschafwaarde vergoed of hanteren ze per jaar een afschrijvingspercentage?
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5570
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Mike0502 schreef: wo 30 november 2022, 00:35
Dice Oldskool schreef: di 29 november 2022, 16:58 Ik denk dat de elektrische fietsen in het fietsenhok aantrekkelijker zijn voor het dievengilde dan een mtb maar dit terzijde. En als jij op een mtb naar school wil dan moet je dat gewoon lekker doen.

Kijk eens bij Unive voor een fietsverzekering. Erg goede ervaring mee met schadeafhandeling en niet duur.
Bedankt voor je reactie! Ik denk dat bij de meeste fietsen er een risico is op diefstal, zelfs bij normale stadsfietsen.

Weet je wat het eigen risico is bij Univé? Hebben ze ook een verzekering voor 1 jaar?
Krijg je de aanschafwaarde vergoed of hanteren ze per jaar een afschrijvingspercentage?
Aanschafwaarde voor 3 jaar daarna een afschrijvingspercentage. Eigen risico van ik geloof €25 maar voor de precieze voorwaarden kun je beter even op de site kijken.
Gebruikersavatar
asphaltdude
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3364
Lid geworden op: zo 28 september 2003, 19:41
Mijn mountainbike: Karate Monkey, Ogre, Cross Check, Propel, Langster
Contacteer:

Mike0502 schreef: wo 30 november 2022, 00:29 Ik ben me ervan bewust dat een mtb voor dagelijks gebruik en vrije tijd niet ideaal is.
Echter heb ik geen ruimte om 2 fietsen te plaatsen, dus dat maakt de situatie een beetje anders.
Ik had ooit 4 fietsen (2x mtb, 1x race, 1x fixie) op mijn studentenkamertje van 18 m2 :winkie:
Stadsbarrel stond dan nog buiten.
Everybody bought a new bike!
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29951
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Afbeelding
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10857
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

asphaltdude schreef: di 29 november 2022, 11:47 Gewoon nooit onbeheerd parkeren.
+1.
Net als een kind behandelen: dus áltijd in het zicht.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Plaats reactie