Flat pedals

Welke voorvork is goed, welke shifters schakelen meer dan nodig? Stel je vragen zo duidelijk mogelijk!
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16700
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Dice Oldskool schreef: do 18 augustus 2022, 15:22 Als je een paar tientjes kunt missen dan absoluut een paar schoenen kopen. Dat maakt zo'n groot verschil tijdens het biken. Zie het als een paar glij-ijzers VS klapschaatsen. Met beide zou je de 11 stedentocht kunnen schaatsen.

Afbeelding
Die linkse zullen het vast beter doen, maar met de rechtse ben je wel stijlvoller en origineler onderweg ;-)
En ze passen onder elke schoen, dus ook economisch gezien de betere keuze.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Boogie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 382
Lid geworden op: zo 23 juli 2006, 20:41

kermit schreef: do 18 augustus 2022, 15:24
Dice Oldskool schreef: do 18 augustus 2022, 15:22 Als je een paar tientjes kunt missen dan absoluut een paar schoenen kopen. Dat maakt zo'n groot verschil tijdens het biken. Zie het als een paar glij-ijzers VS klapschaatsen. Met beide zou je de 11 stedentocht kunnen schaatsen.

Afbeelding
Die linkse zullen het vast beter doen, maar met de rechtse ben je wel stijlvoller en origineler onderweg ;-)
En ze passen onder elke schoen, dus ook economisch gezien de betere keuze.
:winkie: :-q
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5547
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

kermit schreef: do 18 augustus 2022, 15:24
En ze passen onder elke schoen, dus ook economisch gezien de betere keuze.
Kijk eens in je schuur en vraag jezelf hardop af of jij economisch gezien de beste keuzes hebt gemaakt de laatste jaren. :winkie:
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16700
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Ik heb helemaal geen schaatsen, dat geld heb ik economisch verantwoord in mijn zak gehouden dan wel aan fietsen uitgegeven :tong
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Dizer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 487
Lid geworden op: ma 14 september 2015, 22:44

Koban schreef: do 18 augustus 2022, 11:26
Dizer schreef: do 18 augustus 2022, 11:22 Valt mij op dat ondanks dat ze prijzig zijn, de Crankbrothers Stamp 7 bij praktisch iedere webshop uitverkocht is.
Heb recentelijk de Stamp7 (paars) aangeschaft bij tradeinn.com voor 100,- inclusief verzending. Zo nu en dan kom ik bij hen uit. Tot op heden geen klachten over verzending etc ;-=)
Wat was de levertijd bij tradeinn.com? Dat is ongeveer de enige shop die ze nog op voorraad heeft, als ik de basket moet geloven is de levertijd gewoon een maand?
Vraag me af uit welk land ze dan komen en of je dan ook nog te maken kan gaan krijgen met invoerkosten.
Gebruikersavatar
Koban
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1106
Lid geworden op: zo 19 april 2020, 08:32
Mijn mountainbike: twee wielers
Contacteer:

Had ze binnen een week binnen. Volgens mij 4 werkdagen en geen extra kosten. Vaker besteld en nog geen problemen gehad. Krijg netjes track en trace en maken zelfs foto hoe het pakket is verstuurd. Volgens mij kwam het uit Spanje, maar durf dat niet met zekerheid te zeggen.
GPX routes Rechswald --> Reichswald.nl
Dizer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 487
Lid geworden op: ma 14 september 2015, 22:44

Koban schreef: zo 21 augustus 2022, 11:17 Had ze binnen een week binnen. Volgens mij 4 werkdagen en geen extra kosten. Vaker besteld en nog geen problemen gehad. Krijg netjes track en trace en maken zelfs foto hoe het pakket is verstuurd. Volgens mij kwam het uit Spanje, maar durf dat niet met zekerheid te zeggen.
En was bij jou de geschatte leverdatum op het moment van de bestelling ook een maand later?
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16700
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Toevallig recentelijk ook wat besteld bij BikeInn. Het pakketje kwam inderdaad uit Spanje, geschatte levertermijn was een werkdag of vier en dat hebben ze ook waargemaakt. En zoals Koban zegt, een foto van het pakketje in de mail en een tracking link (van dpd).
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Boogie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 382
Lid geworden op: zo 23 juli 2006, 20:41

Ik heb daar mn pedalen en banden besteld. Levering ging goed, inderdaad uit Spanje. Iets retourneren omdat het defect is was ingewikkelder. 2 weken lang contact zoeken, meerdere keren foto's gestuurd en verhaal uitgelegd. Uiteindelijk hele bedrag teruggekregen en hoef ze niet te retourneren :winkie: Eerst wilde ze maar 25% van de aanschafkosten als coulance geven.
jpandriesse
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 339
Lid geworden op: wo 29 juni 2022, 20:59
Mijn mountainbike: Canyon - Neuron

Boogie schreef: ma 1 augustus 2022, 10:12
Het zijn deze geworden: https://www.tradeinn.com/bikeinn/nl/rev ... 37082772/p
MTB-schoenen vind ik nog niet nodig nu
Hoe bevallen ze?
Met vriendelijke groet,
Joris


Show your stuff: https://www.mountainbike.nl/forum/viewt ... p?t=155124
Boogie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 382
Lid geworden op: zo 23 juli 2006, 20:41

jpandriesse schreef: za 27 augustus 2022, 14:37
Boogie schreef: ma 1 augustus 2022, 10:12
Het zijn deze geworden: https://www.tradeinn.com/bikeinn/nl/rev ... 37082772/p
MTB-schoenen vind ik nog niet nodig nu
Hoe bevallen ze?
Dat weet ik helaas nog niet :) Ik wacht nog op de levering van de Canyon Grand Canyon 8, ergens medio september.
Plaats reactie