Ja, die kleur vd Santa, en dan eenvoudige zwarte decals.
Onderdelen ook zwart en als het kan decals in de framekleur op de vork.
Mijn ervaring met pakketjes uit China is dat je er geen pijl op kunt trekken.
3 dagen tot 3 weken is normaal, maar ook wel eens 3 maanden
En nu wil ook een douane beambte nog eens controleren of echt alles wel klopt..
XC MTB opbouw (Carbon uit China)
- ThaSingleTrackMastah
- Moderator
- Berichten: 29960
- Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
- Mijn mountainbike: Heeft een motortje
- Contacteer:
Some days it's easy, some days it's a fight.
Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Bij mij kwam het Trifox frame in 10 dagen deur tot deur via luchtvracht en het Lexon frame met de trein in iets van 8 weken.
Plaatje 1 met brons en zwarte decals vind ik een erg mooie kleurstelling!
Melf ook lekker bezig zo te zien, wordt een rappe fiets!
Plaatje 1 met brons en zwarte decals vind ik een erg mooie kleurstelling!
Melf ook lekker bezig zo te zien, wordt een rappe fiets!
-
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 2980
- Lid geworden op: za 28 juni 2008, 12:59
- Mijn mountainbike: Scrött2Lexon, Scrött 650b
Mijn Lexon HT frame met de trein > 3 maanden op moeten wachten. Erg slecht. Kon op een of andere manier niet bij de T&T info, die link werkt wss alleen in China. Shop Everjoy (o ja!!) vond ik niet zo supportive, reageerden pas nadat ik dispute had opgestart (ze waren ver over promised date).
Uiteindelijk is het goed gekomen, maar heb best veel betaald voor dat transport (132 €) incl. inklaring en BTW. Er dan zo lang over doen is gewoon waardeloos.
Wanneer ik verder ben met mijn build zal ik hier wel delen. Frame ziet er wel heel netjes uit, op eerste zicht goed afgewerkt.
Haastige spoed is best goed...
Da bikez: Scrött2Lexon & Scrött 650b
Da bikez: Scrött2Lexon & Scrött 650b
-
- All rounder
- Berichten: 108
- Lid geworden op: zo 22 september 2019, 20:15
- Mijn mountainbike: Cube Reaction SL 2019
Destination
Netherlands
Origin
China
Hand over to airline
2021-10-14 18:30:00
Received by line-haul
2021-10-08 17:03:28
Outbound in sorting center
2021-10-08 01:07:28
Inbound in sorting center
2021-10-07 23:36:47
Accepted by carrier
2021-10-07 21:09:24
Tja, zou via airline gaan, via Cainiao.
Verder wat spullen aan het verzamelen, en dat valt eigenlijk best mee. Ja, komt via verschillende kanalen, maar er is niets dat niet op voorraad is. Alleen nog wat klein spul nodig.
Netherlands
Origin
China
Hand over to airline
2021-10-14 18:30:00
Received by line-haul
2021-10-08 17:03:28
Outbound in sorting center
2021-10-08 01:07:28
Inbound in sorting center
2021-10-07 23:36:47
Accepted by carrier
2021-10-07 21:09:24
Tja, zou via airline gaan, via Cainiao.
Verder wat spullen aan het verzamelen, en dat valt eigenlijk best mee. Ja, komt via verschillende kanalen, maar er is niets dat niet op voorraad is. Alleen nog wat klein spul nodig.
-
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 2980
- Lid geworden op: za 28 juni 2008, 12:59
- Mijn mountainbike: Scrött2Lexon, Scrött 650b
En hoe rijdt dat nou?
Ik neem aan 120 mm voorvork, maar voorkant lijkt behoorlijk hoog te staan of is dat gezichtsbedrog?
Haastige spoed is best goed...
Da bikez: Scrött2Lexon & Scrött 650b
Da bikez: Scrött2Lexon & Scrött 650b
-
- Mountainbike Junk
- Berichten: 219
- Lid geworden op: ma 30 mei 2016, 12:41
- Mijn mountainbike: Carbonda FM936
Ja is een 120mm vork... Het is ook echt een hele grote fiets, ETT 667mm, wielbasis 1260 mm, Stack 632mm, Balhoofd 66 graden, Zadelbuis 76 graden.
Eerste indruk is goed maar moet er nog meer meters mee maken voor een definitief oordeel
-
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 2636
- Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
- Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC
Hij weet er inderdaad het nodige van, maar ik heb het niet aangedurfd. Ik heb ze liggen en weet dat ze van carbon zijn, maar het voelt heel erg als “plastic” aan. Ik heb toch gekozen voor aluminium.
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
Wat zou het voordeel zijn van die carbon(plastic) ventielmoeren?
Versleten onderdelen zijn wel een héél stuk lichter!!
First;Giant coldrock,1990
Then;Cannondale m700, 1992
After that;Cannondale Raven ,1998
Changed with;Specialized epic s-works, 2007
Rip;Specialized epic pro, 2019
Now;Specialized epic S-Works,2022
First;Giant coldrock,1990
Then;Cannondale m700, 1992
After that;Cannondale Raven ,1998
Changed with;Specialized epic s-works, 2007
Rip;Specialized epic pro, 2019
Now;Specialized epic S-Works,2022
-
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 5243
- Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
- Mijn mountainbike: wil naar buiten
Dat als je toch een keer een biba wilt plaatsen in het veld, je met bevroren vingers deze ook nog makkelijk los kan draaien.. Een metalen rond ringetje kan dan verdomd vast zitten.
Ciao
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
-
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 2636
- Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
- Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC
Het gaat niet zozeer over de moeren die wel ordinair plastic zijn, maar om de ventielen zelf die dus van carbon zijn.
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-