Ja, wat kan je vooraf van een dergelijke tuning verwachten. Superlatieven zouden te kort komen, dat hoopte ik althans.
De eerste indruk, op de parkeerplaats zeg maar, is niks bijzonders. Stoeprand op, nou ja kijk de vork reageert. Net als voorheen.
Oké tijd voor iets meer dan dit geneuzel. Dus gaan, de tijd is beperkt met dreigende luchten, naar de plaatselijke vuilnisbelt.
De rockgarden aldaar ken ik als mijn broekzak. Onderweg alvast een langere trap meegenomen. Hé behoudt ik nu snelheid naar beneden toe. Geen tijd, door naar de rockgarden. Aldaar aangekomen eerst 3x dropoff en dan de rockgarden. Na iedereen dropoff reageert de vork anders dan ik gewend was. Het voelt nu als gecontroleerd landen. Bocht naar rechts en de stenen doemen op. Zoefff, hè dat was het al. Dit klopt niet.
Oké nog een keer, weer hetzelfde effect. Ik houd snelheid vast waar ik die voorheen verloor door dat de vork bleef hangen en trager werd.
Oké, nog een keer en nu die grotere steen meenemen. Steen gemist? (Echt niet maar goed zo voelt het). Nog een keer dan focus op die ene steen. Welke steen dan. Oké de MST tuning is goed.
Nog even wat anders voor de regen, steil taludje af (ROB’s drop). Voorheen dook de vork hier door zijn veerweg en hing je met je kont ergens buiten je centerpoint. Nu, hop dat ding af, spot-on centerpoint
Dit smaakt naar meer